ניקוי ספות המלצות

הכל על ניקוי ספות המלצות בתחום הסלונים

למרות שניקוי ספות נשמע כמקצוע שלא דורש הסמכה מיוחדת מהרשויות, עדיין זה מקצוע שמצריך כישורי ידע בתחום הטקסטיל, הכימיה ואופן ביצוע העבודה. זה נכון שלקוחות מחפשים קודם כל את הביטוי "ניקוי ספות המלצות" מפני שרוצים להסתמך על מישהו שכבר היה לו את הניסיון עם השירות של בעל המקצוע ואף גם נתן המלצה . ההמלצה צריכה להיות ממקור אמין, כזה שלא משוחד לכתוב את הדברים מהצד שהוא משוחד, אלא הדברים צריכים להיכתב מתוך שביעות רצונו האמיתית מאיכות השירות של בעל המקצוע. אם כך, אז כן, הגעתם למקום הנכון, אנחנו מצטיינים בדיוק בטווח הזה של " ניקוי ספות המלצות " . מדוע? כי מי שממליץ עלינו זה בעיקר חנויות הרהיטים שבאמת אכפת להם מהלקוחות שלהם. הם מעוניינים שלקוחותיהם יהיו מרוצים מהספות שהם קנו אצלם ויהנו למקסימים שנים מאיכות המוצר. 

אז מי הם לקוחותינו שאומרים ניקוי ספות המלצות זה קלינטק

אז כן, הקלף שלנו מאוד חזק מול המתחרים. מדוע? כי רק תחשבו מה צריך לעשות על מנת לקבל המלצות מחנויות רהיטים. כמה שנים של עבודה ואיכות צריך להשקיע על מנת לשכנע חברת רהיטים שתאמר ניקוי ספות המלצות זה קלינטק. נכון, זה הרבה שנים, אנחנו משנת 1999 עוסקים יום יום בשביעות רצון של לקוחותינו. אנו משתפים פעולה עם חברת שמרת הזורע משנת 2006. לקוחות החברה מופנים לניקוי הספות אלינו לקלינטק מאחר ושמרת הזורע סומכים עלינו שלא נעשה נזק ושהלקוח יקבל שירות הכי איכותי ומקצועי בתחום. 

שמרת הזורע | ניקוי ספות המלצות
אריה ויסמן - קלינטק ניקוי ספות ניקוי ספות המלצות
מר. אריה ויסמן מבעלי חברת "שמרת הזורע"

ניקוי ספות המלצות על יד רב חנויות הרהיטים בישראל

בין לקוחותינו :

הקשר שלנו עם חברת ניקולטי זו אהבה ממבט ראשון. חברת קלינטק עובדת יחד עם חברת ניקלוטי מאז 1999 בתחום ניקוי ספות וגם תיקון ספות עור . לכל הלקוחות שיש ברשותם מערכת ישיבה מבית ניקולטי אשר רוצים ניקוי ספות המלצות, ניתן לפנות אלינו ואנו נידע לטפל בספות המיוחדות שלכם. במיוחד לאלו שיש ברשותם ספות מעור, ניקוי ספות מעור דורש ידע מיוחד בהבנת מבנה העור וכיצד לטפל בזה מבלי לעשות כל נזק. אנו חברת קלינטק בעלי הסמכה לתיקון עור ממדינות מובילות בעולם כמו: אנגליה, איטליה, ספרד וארה"ב. 

ניקולטי | ניקוי ספות המלצות
מאיר עובדיה | ניקוי ספות המלצות
מר. מאיר עובדיה יבואן ניקולטי לישראל

חברת קליאה איטלה היא אחת היצרניות הגדולות בעולם בתחום סלוני היוקרה מבד ומעור. אנו משתפים פעולה בתחום ניקוי ותיקון סלונים בבית הלקוח עוד משנת 1999. ניקוי ספות המלצות זו ברירת המחדל של חברת קליאה מדלנה על קלינטק. אנו מבצעים עבודות של צביעת סלונים מעור עבור חברת קליאה מדלנה. 

קליאה | ניקוי ספות המלצות
אלברט חסידים | ניקוי ספות המלצות
מר. אלברט חסידים יבואן קליאה בישראל

להצעת מחיר ניקוי ספות המלצות צרו אתנו קשר בטופס

בואו תראו עוד ניקוי ספות המלצות עלינו ברשתות החברתיות
אסף רהיטי איכות - אלכס גולקרוב
מר.אלכס גולקרוב - בעלים ושותף בחברת אסף רהיטי איכות

אנו תמיד נשאלים על ניקוי ספות המצלות על חברות אמינות עבור לקוחותינו. חברת אסף רהיטי איכות משתפת פעולה עם חברת קלינטק מזה מעל 17 שנה בתחום שירותי תיקון וניקוי סלונים. אנו ממליצים לכל לקוחותינו להשתמש בשירותיו המקצועיים של חברת קלינטק. 

אסף רהיטי איכות
מאיר בטיטו
מר. מאיר בטיטו מבעלי מודלית יבואני שאטו דאקס בישראל

חברת מודלית, יבואנית שאטו דקס בישראל. רהיטי יוקרה ברמת פרימיום. חברת קלינטק עובדים עם חברת מודלית שנים רבות בתחום ניקוי ספות מעור ומבד. 

אסף
מידע מקצועי נוסף
0
    סל הקניות
    סל הקניות ריקחזרה לחנות
    רוצים שנחזור אליכם ?
    תשאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם