ניקוי ספות בדרום

ניקוי ספות בדרום זו המומחיות שלנו!

  • מערכות ישיבה הפכו להיות חלק מהנוף הביתי אצלנו בסלון. מרקם הספות נחלק לריפודי עור וריפודי בד. כאשר אנו עומדים בפני רכישת מערכת הישיבה החדשה שלנו, אנו עומדים בפני דילמות כמו : סוג בד, מקום הרכישה, הטקסטורה של הבד, מבנה הסלון, קשיחיות הספוגים במושבים, עלות מערכת הישיבה וכמובן אנו לוקחים בחשבון איך אנו הולכים לחיות ביומיום עם נושא התחזוקה וניקוי הספות. תוצאות ניקוי ספות תלויות בבחירת הבד וסוג הלכלוך הקיים על הבד והכי חשוב בחירת הגורם שינקה את הסלון שלנו.

בקלינטק ניקוי ספות בדרום הינו חלק משגרת הפעילות בחברה. בכדי לתחזק את הסלון שלנו בצורה הטובה ביותר כדאי שנדע את סוגי הלכלוך הקיימים על מערכת הישיבה שלנו. סוגי הלכלוך נחלקים לשלושה סוגים :

לכלוך שאינו מתפרק במים

  • חול, אבק,שערות ושאריות אוכל למיניהם . הטיפול בסוג לכלוך זה הינו על בסיס יומיומי, ניתן לשאוב לכלוך זה באמצעות שואב אבק ביתי.
  • ניקוי כתמים נקודתיים 

    תמים אלו לרוב מצטברים מלכלוך יומיומי. כתמים כמו שתמי אוכל, שתייה, שוקו, כתמי סימני מים, כתמים שנוצרו מניסיונות הסרת כתמים כושל. על מנת להסיר כתמים באופן יעיל  יש לבחור את התכשיר הנכון. ישנם חומרים בינוניים במרכולים, הנקראים בשפה המקצועית, אוניבסליים, שבדרך כלל אינם יעילים כמו החומרים המקצועיים המכונים, Proffesional, חומרים המקצועיים ניתן לרכישה אצל חברות ניקוי ספות בדרום כמו התכשיר המוצג בסרטון מטה.

  • ניקוי כלוך כללי על הספה

    לכלוך זה בנוי בעקרו בזיעה , שומן גוף, פיח מהאוויר, ושאר חומרי הניקוי שמכניסים אל תוך הבד במשך השימוש. כאשר נציגי קלינטק  מבצעים ניקוי ספות בדרום , מטפלים בסוג לכלוך זה באמצעות מינכשור אמריקאי מתקדם העובד על בסיס לחץ מים גבוה וחומרי ניקוי על בסיס אנזימי המפרקים את החלבונים של סוג לכלוך זה ומותירים את הבד רענן ,נקי ומוכן לשימוש לאחר הייבוש לעוד שנים רבות .

    מה שמבדיל בין חברה אחת לאחרת זה כמה דברים. קיימים חברות שונות המבצעות ניקוי ספות בדרום. מומלץ לבחור בחברה אשר לה המלצות רבות. המלצה טובה נחשבת כמובן מיצרני והיבואנים רהיטים בדרום.

  • ניקוי ספות בדרום – כיצד זה מתבצע ?

    כאשר קלינטק מבצעת ניקוי ספות בדרום נשאלות ע,י הלקוחות מספר שאלות קבועות :

    1. כמה זמן לקוח לנקות מערכת ישיבה של 3+2 ?

    מערכת ישיבה כזו לוקח לנקות כשעה עד שעה וחצי.

    2. כמה זמן לוקח לסלון להתייבש עד לשימושו מחדש?

    בערך עד כ- 24 שעות.

    3. מה מבטיח לי שאהיה מרצוה מהניקוי?

       כאשר צוות קלינטק מבצע ניקוי ספות דרום, לפני שמורידים את הציוד מהרכב, נציג מטעם החברה ניגש למערכת הישיבה ובודק יחד עם הלקוח את התוצאות הצפויות מהניקוי. חלק זה בתהליך נקרא "תיאום צפיות עם הלקוח" . במידה ואנו רואים שאנו מסוגלים לספק את צפיות הלקוח, אנו נכנסים לעבודת ניקוי ספות. אך במידה ואנו רואים מכל סיבהשהיא שלא נצליח לעמוד בצפיות הלקוח, כמו כתם מסויים שאינו עתיד לרדת במהלך הניקוי, אנו לא מחייבים בתשלום על הביקור ועוזבים את המקום. 

ניקוי ספות בדרום
0
    סל הקניות
    סל הקניות ריקחזרה לחנות
    רוצים שנחזור אליכם ?
    תשאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם