ניקוי ספות מחיר – מחירון ניקוי ספות החל מ100 ₪

לרב אנו נשאלים שאלות בנושא ניקוי ספות מחיר – מחירון ניקוי ספות החל מ-100 ₪. מה זה אומר החל מ?

זה לא סוד שישנם מחירים שונים אצל מנקי ספות שונים ולכן מחירון ניקוי ספות הוא דבר נדרש לקבלת החלטות לפני הזמנת השירות. על מנת להבין את זה טוב יותר, צריך ראשית לדעת מה הם ההבדלים בין החברות ומה המשתנה שקובע מחיר כזה או אחר. אז בואו נצלול פנימה ונסביר את ההבדלים.

השאלה הראשונה שצריכה להישאל היא: מי מגיע אליך הביתה לבצע ניקוי ספות? האם זה בעל העסק עצמו או שהוא שולח נציגים (קבלני משנה) מטעמו? למה זה כל כך חשוב? הרי זה ברור לכל בר דעת שבאפשרות הראשונה, שירות ניקוי ספות שמתבצע על ידי בעל העסק עצמו, נושא את האינטרס הראשוני שבעל העסק מעוניין שהלקוחות יהיו מרוצים משירות ניקוי ספות. כי כך הוא יצבור לקוחות חוזרים, וזו סוד הנוסחה לעסק בריא שיחזיק זמן רב. 

מה הסיכוי שקבלן משנה, עובד מטעם החברה מגיע לשירות ניקוי ספות אצלך וינקה לפחות באותה עוצמת אכפתיות כמו שהיה מנקה בעל העסק בעצמו? זו שאלה שאתה תענה בעצמך! ומכאן אנו מתחילים להבין שמרכיב מחיר ניקוי ספות מן הסתם צריך להיות השני בסדר העדיפויות של בדיקת אפשרויות של ניקוי ספות מחיר, ותנאי סף הראשון בסדר העדיפויות צריך להיות איכות הביצוע, רמת השירותיות של מבצע הניקוי, הידע שלו בתחום והניסיון שלו במקצוע.

לפני
ניקוי ספות מחיר
אחרי
ניקוי ספות מחיר החל מ100 שח
בין לקוחותינו :
מחירון ניקוי ספות וריפודים
סוג השירותמחיר
ניקוי ספות בד100 ₪
ניקוי ספות עור150 ₪
ניקוי כורסא150 ₪
ניקוי כורסת טלוויזיה250 ₪
ניקוי מזרון זוגי380 ₪
ניקוי מזרון בודד250 ₪
ניקוי הדום80 ₪
ניקוי משענת ראש מיטה180 ₪
ניקוי מיטת נוער/ספפה250 ₪
ניקוי כיסא פינת אוכל35-70 ₪
שטיח נייד העשוי במכונה55 ₪ למ"ר
ניקוי שטיח עבודת יד75 ₪ למ"ר
ניקוי שטיחים מקיר לקירתינתן הצעה מדויקת לפי גודל השטח
  • ניקוי ספות בד 100 ש"ח

    ספת תלת / ספת דו או ספת ריש - המחיר למושב לאדם הנמדד כ- 60 ס"מ. לדוגמא 3+2 נחשב 5 מושבים. יש למדוד את הספה מידית לידית ולחלק ל-60 ס״מ. לדוגמא אם הספה 2.4 מטר, לחלק ל-60 ס״מ, זה 4 מושבים, לפי 100 ש״ח למושב - עלות הניקוי 400 ש״ח

  • ניקוי ספות עור 150 ש"ח

    ספת תלת / ספת דו או ספת ריש - המחיר למושב לאדם 60 ס"מ. לדוגמא 3+2 נחשב 5 מושבים.

  • ניקוי כורסא 150 ש"ח

    ניקוי כורסא רגילה עם ריפוד במושב + גב ומסעדי הידיים

  • ניקוי כורסת טלוויזיה 250 ש"ח

    סגנון אמריקן קומפורט, כורסת טלוויזיה עם ריקליינר

  • ניקוי מזרון זוגי 380 ש"ח

    ניקוי צד אחד, ניקוי כתמים של שתן, חיטוי ובישום המזרון. תוספת לצד נוסף 100 ש"ח

  • ניקוי מזרון בודד 250 ש"ח

    מזרון בודד של מיטת יחיד

  • ניקוי הדום 80 ש"ח

    הדום יכול להיות עד אורך 1 מטר - מחיר ליחידה

  • ניקוי משענת ראש מיטה 180 ש"ח

    ניקוי סימני זיעה ושומן ראש. חיטוי, בישום וניטרול ריחות גוף

  • ניקוי מיטת נוער/ ספפה 250 ש"ח

    ניקוי ריחות של גוף, כתמי שתן, חיטוי ובישום

  • ניקוי כיסא פינת אוכל 35-70 ש״ח

    כיסא פינת אוכל, משתנה בין ריפוד על המושב בלבד או מרופד מושב וגב

  • שטיח נייד העשוי במכונה 55 ש"ח למ"ר

    שטיח עשוי במכונה. הרכב צמר/סינתטי

  • ניקוי שטיח עבודת יד 75 ש"ח למ"ר

    ניקוי שטיח עבודת יד - המחיר למ"ר

  • ניקוי שטיחים מקיר לקיר

    תינתן הצעה מדויקת לפי גודל השטח

* מחיר מינימום להזמנה 450 ש״ח
* המחירים כוללים מע״מ
לקבלת הצעת מחיר מיידית שלחו לנו תמונות לווטסאפ

ניקוי ספות בד מחיר

אז הנושא שלנו זה ניקוי ספות בד מחיר. כאשר אנחנו מדברים על ספות בד, חובה תמיד לשאול את הרכב הבד. למה זה כל כך חשוב? מפני שכל בד מתנהג אחרת בתהליך ניקוי ספות. לדוגמא, בד העשוי מסיבים טבעיים כמו כותנה או פשתן (סיבים מהצומח), מתנהג כמו עץ. כלומר, כמו שעץ עלול להתכווץ, כך גם ישנו סיכוי להתכווצות הבד בשימוש בחומרי ניקוי עם חומציות גבוהה. ובוודאי תופעות אחרות של השחמות (כתמים חומים על הבד לאחר הניקוי) הם חלק מהסכנות הקיימות בתהליך ניקוי ספות בד במחיר נמוך.

לעומת זאת, בדים העשויים מסיבים סינטטיים, יתנהגו טוב יותר בתהליך ניקוי ספות בד. בד סינטטי מדמה גזר, כן גזר, כמו שלא ניתן להסיר את הצבע הכתום מתוך הגזר כאשר חותכים אותו בחתך, כך גם הצבע של הסיב הוא חלק ממנו ולא ניתן להסירו. מה שזה אומר, שניתן להשתמש בחומרי ניקוי עם אלקליות גבוהה יותר וחזקות יותר. לכן לרוב, ניקוי ספות מבד סינטטי קל יותר. להבדיל מהבדים הסינטטיים, בדים מסיב כמו צמר ומשי מן החי, או כותנה ופשתן מן הצומח, ניתן לדמות לצנון. תמיד הצבע יראה כלפי חוץ, אבל הוא יהיה לבן בפנים. לכן, בדים העשויים מסיבים טבעיים תמיד יותר מורכבים לניקוי והסכנה לטעות קטנה שעלולה להביא לנזק של פגיעה בצבע היא גבוהה בקרב מי שלא מנוסה בכך.

ניקוי ספות בד מחיר זול הולך לרוב יד ביד עם איכות ירודה של ביצוע, כי למדנו שבחיים אין ארוחות חינם. אז מכך הבנו שיש חשיבות למי האדם שמבצע את העבודה של ניקוי ספות בד, וגם שהמחיר בתחום ניקוי ספות הוא קריטריון שני ולא הראשון. אם יש לך ספה סטנדרטית פשוטה וזולה, אז הסיכון נמוך יותר. אבל אם הספות הן איכותיות, יוקרתיות, מסוגי פרימיום כמו מותגי יוקרה ידועים: ניקולטי, נטוצי, פנדי, רוש בובואה, אליתה ליוינג, הביטט, טולמנ׳ס וכו׳, לא כדאי לקחת סיכון, ותמיד עדיף לבחור מבצע ניקוי ספות בד מומחה.

ניקוי ספה מבד מחיר – חישוב מחיר

ניקוי ספה מבד מחיר – חישוב מחיר איך נעשה? החישוב לניקוי ספות מבד נעשה על פי מושב. מידת מושב סטנדרטי הוא 60 ס״מ רוחב. כך למשל ספה בגודל 1.80 תחושב כשלושה מושבים. עלות ניקוי מושב הוא 100 שח, לכן החישוב לניקוי ספת תלת מושבי הינו 300 שח. וכן הלאה, מערכת ישיבה הבנויה מיחידת התלת ומיחידת הדו, סה״כ 5 מושבים. שוב, כופלים 100 שח בכמות המושבים, יוצא שעלות ניקוי ספת 3+2 הינו 500 שח. 

אז איך מחשבים ניקוי ספה פינתית בצורת ריש? בדיוק באותה צורה שמחשבים לסלון 3+2. החלק הארוך של הריש נחשב שתלת והחלק הקצר, זה שנצמד לשזלונג, נחשב כדו, ושוב יש לנו 5 מושבים, לפי עלות של 100 שח למושב, העלות הכוללת תהיה 500 שח, וכך הלאה. במידה והספה גדולה מגודל הסטנדרט יש למדוד את הספה מידית לידית ולחלק ל-60 ס״מ.

צור קשר לניקוי ספות מחיר
לפני
ניקוי ספה מבד מחיר – חישוב מחיר
אחרי
ניקוי ספה מבד מחיר

באיזה חומרים מנקים ספות

בשלב זה מעט נרחיב בנושא באיזה חומרים מנקים ספות בקלינטק. מרכיב החומרים הוא פרט חשוב בניקוי ספות בד. חומרים יעילים וטובים יפרקו לכלוך באופן יסודי יותר מבלי לעשות נזק ליציבות צבע הבד. המוצר הכי מקצועי בשוק לניקוי ספות בד כיום הוא ״בום״. בום מכיל: אנזים, דה-לימונין וחמצן פעיל. על מנת שנדע את יעילות החומרים, עלינו ראשית להכיר את סוגי הלכלוך הקיימים על הספה. הלכלוך העיקרי הוא על בסיס חלבוני, פרוטאני. לכלוך שמקורו מהפרשות גוף האדם כמו: זיעה, שומן גוף, ואף לכלוך שנודד לספה מהמקרר כמו: שומנים צמחיים, שמנים מן החיי, סוכרים, ועוד… חומר לניקוי ספות בד יעיל הוא אנזים אבקתי, חברת קלינטק יבואנית של חומרי ניקוי מקצועיים לניקוי ספות, אשר פותחו בבלעדיות במעבדות כימיה באטלנטה, ג׳ורג׳יה שבארה״ב.

מאחר וכל חומרי הניקוי שחברתנו משתמשים עוברים בדיקה של מכון התקנים, לכן הם בטוחים לשימוש ומאושרים לשימוש על ידי מכון תקנים. פרט לנושא החומרים האיכותיים, ישנו מרכיב חשוב לתוצאת ניקוי ספות טובה, והוא התוסף המרכך בשלב השטיפה. כמו ששמים מרכך כביסה במכונת כביסה בשלב האחרון של הניקוי, כך גם חומר ניקוי מיוחד הנקרא מולטי רינס. פעולת המולטי רינס הוא ניטרול חומר הניקוי הפעיל בתוך הבד, ובכך לגרום לבד להתייבש רך ונעים. אם לא שמים את התוסף, אל תתפלאו שלאחר הייבוש בד הספה שלכם קשה ולא נעים. הפתרון? להזמין שוב את מנקה הספות שניקה ולדרוש לשטוף שוב בחומר שטיפה חומצי.

לפני
סוגי בדים בניקוי ספות
אחרי
ספת בד לאחר ניקיון

לאיזה סוגי בדים אפשר לעשות ניקוי ספות

האם אפשר לעשות ניקוי לכל סוגי הבדים? לאיזה סוגי בדים אפשר לעשות ניקוי ספות מקצועי? התשובה לזה היא מעט מורכבת. בגדול, אם טכנולוגיית הייצור של הבד היא מהעשור האחרון, והוא עשוי מסיבים סינטטיים, אז ניתן לעשות ניקוי ספות באמצעות שטיפה במים. אבל אם הבד עשוי מסיבים טבעיים כמו שאמרנו, סיבים מהצומח: כותנה, פשתן, או סיבים מן החי: צמר, לא תמיד הבד אפשרי לניקוי באמצעות שטיפה עם מים. ישנם מקרים שיש צורך לבצע ניקוי ספות על בסיס יבש. שיטת הניקוי הזו מתאימה בעיקר לבדים שלא ניתנים לניקוי במים, כמו: משי.

אמרנו שיש משמעות גדולה לבחירת חומר הניקוי ביחס לסוג הבד. אם הבד סינטטי, אז ניתן להשתמש בחומרי ניקוי עם pH גבוה יחסית כמו: בום, pH13. אם הבד מכיל סיבים טבעיים, עדיף לבחור חומר ניקוי עדין יותר, ידידותי ליציבות הצבעים, דוגמא לחומר כזה אצלנו הוא פבריטק. אנחנו אוהבים שלקוחותינו נהנים מניחוחות נעימים בתהליך ניקוי ספות בד, לכן אנו משתמשים במבשם פרחוני מדהים, דיפ פרפל

ניקוי ספות עור מחיר

עוד נושא שכיח שאנו נשאלים הוא ניקוי ספות עור מחיר לספה. ניקוי ספות מעור זו כבר אופרה אחרת. שלא בדומה לספות בד, ניקוי ספות עור מצריך ידע בזיהוי סוג העור, דורש זיהוי מצב הלקה ושכבת הצבע על העור. מי שלא יבחן ויזהה נכון את מצב העור, עלול למצוא את עצמו בקילופי צבע ופגיעה באופן שלא ניתן לתיקון בטקסטורה של העור, אותן הנקבוביות על ריפוד העור. אז מה באמת חשוב יותר? ניקוי ספות עור מחיר או איכות? גם כאן ישנה חשיבות הרבה יותר גדולה למי מבצע את הניקוי, יותר מאשר ניקוי ספות בד. אצלנו בקלינטק, אנו, בעלי העסק מגיעים אליכם עד הבית לניקוי ספות עור. מה זה אומר? זה אומר שאנו שונים בתכלית מרב מנקי ספות העור, יש לנו הסמכות לתיקון וחידוש עור מהמפעלים הטובים בעולם לעיבוד עור, אנגליה, איטליה, ספרד וארה״ב.

חברת קלינטק עובדת בתחום מעל 24 שנים עם רב יבואני הרהיטים בישראל. בין לקוחותינו ניקולטי, פיטרו הכט, קליאה, רוזטו, שמרת הזורע, אליתה ליוינג, אסף רהיטי איכות ועוד הרבה יותר. 

באופן כללי, לא כל עיבוד עור בר ניקוי. ישנם עיבודי עור מסוג ״סופג״, כלומר, העור סופג נוזלים. עיבודי עור כמו נובוק, פולאפ, אניליין אינם ניתנים לניקוי מאחר והם יספגו את חומר הניקוי ואת המים עצמם. אז באמת ניקוי ספות עור מחיר זול או יקר, את זה ייקבע הלקוח שיבחר לעצמו את מנקה ספות העור שיעשה את העבודה.

לפני
ניקוי ספות עור לפני
אחרי
ניקוי ספות עור אחרי

מחיר ניקוי ספות דמוי עור

כשמדברים על עור, לא מן הנמנע שלא להזכיר מחיר ניקוי ספות דמוי עור. הטיפול בניקוי דמוי עור דומה בתהליך לניקוי ספות מעור. על מנת ליהנות מספות דמוי עור למשך מקסימום זמן, מומלץ למרוח עליו קרם לניקוי ושימור עור. קרמים אלו מכילים שמנים טבעיים שמעבדים עורות, לכן השמן הזה מזין את ריפוד הדמוי עור ומונע סדקים ופיצוצים מיותרים לפני הזמן. מצד אחד דמוי עור הוא חומר גלם זול לשימוש בריפוד ספות, כסאות פינות אוכל, ראשי מיטות וקל לניקוי ותחזוקה, אך מצד שני אורך החיים של דמוי עור קצר יחסית לספות מעור אמיתי. מחיר ניקוי ספות דמוי עור משתנה בין ספה לספה.

ספות בהירות בגוונים של לבן, בז׳, צהוב, צבע אבן, אפור בהיר נחשבים קלים יותר לניקוי וניתן לראות את תוצאות הניקוי מיד תוך כדי תהליך הניקוי.  במקרים של גוונים כהים כמו: שחור, חום, כחול, ירוק קשים יותר לניקוי מאחר וקשה לראות את ההבדלים של הניקוי בגלל הצבע הכהה. בעיה נוספת שיכולה לבוא לפני מנקה ספות דמוי עור הוא עניין סימני הג׳ינס. לעיתים בגדים חדשים כמו מכנסי ג'ינס חדשים מורידים צבע. כתמים אלו לא ניתנים להסרה בעת תהליך הניקוי.

מידע מקצועי נוסף
0
    סל הקניות
    סל הקניות ריקחזרה לחנות
    רוצים שנחזור אליכם ?
    תשאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם