ניקוי ספות במרכז

ניקוי ספות במרכז זו המומחיות שלנו!

אצל רובנו אחד החדרים הכי חשובים שיש בבית זה הסלון שכן בסלון אנחנו נחים אחרי יום עבודה ארוך ושם אנחנו גם מארחים את היקרים לנו. לכן ברור מדוע גם אתם, כמו אחרים, תמיד דואגים שהסלון ייראה כמה שיותר טוב ויהיה מזמין. מרכז הסלון, ברוב הבתים, אלה הן הספות, וזה נכון בין אם מדובר על ספות מעור ובין אם מדובר על ספות שעשויות מבדים שונים. 

זה לא משנה אם אצלכם הסידור הוא של ספות 3+2 ואם יש לכם גם כורסת טלוויזיה מאוד גדולה, כי מה שבטוח זה שעם השנים הברק של הספות היקרות שלכם קצת נעלם. 

הלכלוך הנפוץ ביותר הוא של שומן גוף ואוכל, אך בהחלט ניתן לראות שבבתים שבהם יש גם חיות מחמד, הלכלוך יכול לכלוך גם שיערות וכדומה. מה שבטוח זה שכל אחד היה רוצה, אחרי כמה שנים של שימוש מאסיבי, להחזיר לספות את הברק שלהן ולכן נשאלת השאלה כיצד נכון לעשות זאת. 

זה נשמע לכם מוכר? תוהים גם אתם לגבי הנקודה הזאת? אם כך, אנחנו רוצים להזכיר לכם שרגע לפני שאתם רוכשים סלון חדש, תוכלו גם להזמין שירותי ניקוי ספות במרכז.

ניקוי ספות במרכז | ניקוי ספות בבת ים
  • ניקוי ספות בד 100 ש"ח

    ספת תלת / ספת דו או ספת ריש - המחיר למושב לאדם הנמדד כ- 60 ס"מ.לדוגמא 3+2 נחשב 5 מושבים. יש למדוד את הספה מידית לידית ולחלק ל-60 ס״מ. לדוגמא אם הספה 2.4 מטר, לחלק ל-60 ס״מ, זה 4 מושבים, לפי 100 ש״ח למושב - עלות הניקוי 400 ש״ח

  • ניקוי ספות עור 150 ש"ח

    ספת תלת / ספת דו או ספת ריש - המחיר למושב לאדם 60 ס"מ. לדוגמא 3+2 נחשב 5 מושבים.

  • ניקוי כורסא 150 ש"ח

    ניקוי כורסא רגילה עמרופד במושב + גב ומסעדי הידיים

  • ניקוי כורסת טלויזיה 250 ש"ח

    סגנון אמריקאן קומפורט, כורסת טלויזיה עם ריקלייר

  • ניקוי מזרון זוגי 380 ש"ח

    ניקוי צד אחד, ניקוי כתמים של שתן, חיטוי ובישום המזרון. תוספת לצד נוסף 100 ש"ח.

  • ניקוי מזרון בודד 250 ש"ח

    מזרון בודד של מיטת יחיד

  • ניקוי הדום 80 ש"ח

    הדום יכול להיות עד אורך 1 מטר - מחיר ליחידה

ניקוי ספות במרכז - איך עושים את זה נכון?

ניקוי ספות במרכז, בניגוד למה שהרבה אנשים חושבים, זה לא דבר כל כך פשוט. למעשה מדובר על מקצוע לכל דבר ולכן יש צורך במומחיות, בידע ובהרבה הבנה כדי לבצע את המשימה הזאת. 

ראשית, יש להבין באיזה ספות מדובר, והאם הן עשויות מבד או מעור? שנית, צריך לרדת לפרטים ולהבין על איזה סוג של בד מדובר או על מאיזה סוג של עור עשויות הספות. 

אחרי כל אלה צריך גם להתחיל להתייחס ללכלוך, כי לא את כל סוגי הלכלוך ניתן לנקות בדיוק באותה הדרך. 

כדי לבצע ניקוי ספות במרכז יש צורך גם בידע רב ובעיקר בציוד הכי מתקדם שקיים. לכן, אם חשבתם שאתם יכולים לעשות את זה לבד ולהגיע לתוצאות הכי יפות שיש, כדאי שתעצרו לרגע. 

ראשית, אם זה היה נכון כבר הייתם עושים זאת בעבר ולא דוחים את העניין כל כך הרבה. שנית, יש משמעות לא רק לשאלה באיזה חומרי ניקוי משתמשים, אלא גם איך מבצעים את הניקיון. 

לדוגמא, הרבה אנשים בטוחים שניקוי של ספות מעור הוא פשוט, כי בסך הכול צריך לשפשף קצת, אך האמת היא שבפועל זה לא נכון. 

בפועל לעיתים השפשוף עלול רק להחדיר את הלכלוך יותר ויותר פנימה אל תוך סיבי העור ולכן יש להימנע מפעולה שכזו. 

חשוב מאוד לעשות שימוש במברשות ייעודיות ובחומרים מתאימים ועל כן בהחלט עדיף להשאיר את משימת ניקוי הספות למומחים.

איך תדעו מאיזו חברת ניקוי ספות מומלץ להזמין שירות?

אם עשיתם חיפוש קצר אונליין, בוודאי ראיתם שקיימות מספר חברות שונות שיכולות להגיע ולנקות את הספות שלכם. זה נכון בין אם הספות ישנות, חדשות, עשויות מעור או מבד. עם זאת, לא בכל המקומות תפגשו מומחים שיש להם תעודת הסמכה לביצוע המשימה ולכן אנחנו ממליצים לכם לעצור לרגע ולהבין את חשיבות העניין. 

ניקוי של ספות, בין אם הוא מתבצע במרכז הארץ, בצפון או בדרום, צריך להתבצע רק על ידי מי שחי ונושם את התחום הזה. לכן, בפעם הבאה כשאתם רוצים שמישהו ינקה לכם את הספות, צרו עמנו קשר. את חברת קלינטק הקמנו אי שם בשנת 1999 ובכל יום אנחנו נותנים שירותי ניקוי ספות לעשרות לקוחות מרוצים. 

אנחנו גם עובדים בפריסה ארצית, מה שאומר שזה לא משנה איפה אתם גרים, כי בכל מקרה הצוות המקצועי שלנו יוכל להגיע ולתת לכם שירות מוביל. קחו בחשבון שאצלנו אתם גם לא צריכים להתחיל לחשוב על שינוע של הספות אל המקום שבו יושבת החברה שלנו, כי את הניקיון נעשה ישירות בבית הלקוח. 

בנוסף לכל אלה, אצלנו בחברת קלינטק תוכלו גם לרכוש מספר מוצרים שיעזרו לכם בהמשך לשמור על הספות נקיות. כאשר מבצעים ניקיון לספות בעזרת אנשי מקצוע טובים ומקצועיים אפשר להיות בטוחים שאפילו את הלכלוך הכי אגרסיבי ועקשן ניתן יהיה להסיר. פנו אלינו עוד היום ותראו שהספות שלכם תחזורנה להבריק!

0
    סל הקניות
    סל הקניות ריקחזרה לחנות
    רוצים שנחזור אליכם ?
    תשאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם