ניקוי ספות בצפון

מה עליך לדעת על ניקוי ספות בצפון?

ניקוי ספות בצפון?

ספות מבד או ספות מעור הן חלק מהנוף הביתי של כולנו. בכל בית ובית ישנה מערכת ישיבה וגם כן במשרדים, חדרי המתנה, מסעדות, חנויות, פאבים ועוד. 

לפעמים הבחירה בספה נעשתה לשם מטרה פונקציונאלית ולפעמים הבחירה נעשתה לשם המראה האסתטי המעניק לחלל החדר חום ואהבה.

קיימות אינסוף סוגי ספות, וגם כאן בחלק ניתן לראות שהושם דגש על הנוחות כאשר הספה רחבה מאוד, מטקסטורה נוחה וקלה לתחזוקה או שהושם דגש על המראה, יהיה ניתן לראות ספות בעיקר יפות בעלות מראה ייחודי ומקורי.

ישנן ספות בעלות צורות יוצאות דופן, מעוגלות במקצת, ארוכות במיוחד או בעלות גב מושב גבוה במיוחד, כאלו יתאימו יותר למוזיאונים, בתי מלון ובכלל מקומות המחפשות עיצוב ראוותני לעין. 

בחנויות טרנדיות תוכלו לראות ספות עשויות ממעין קולאג' של תמונות אופנה או מאמרים בנושא אופנה. דבר אחד נכון עבור כל הספות הללו – כולן מצריכות ניקוי ספות בצפון.

ניקוי ספות בחברת קלינטק נעשה באמצעות צוות מומחים שעברו הכשרה מיוחדת וקיבלו תעודת טכנאים מוסמכים לניקוי ספות מבד ומעור ממדינות כמו : ארה"ב, איטליה, ספרד ואנגליה. 

רוב ענף הרהיטים ממליץ על חברת קלינטק בישראל. חברות כמו : ביתילי, אי.די. דיזיין, קליאה איטליה, רוזטו, שמרת הזורע, אליתה ליוינג ועוד, הן חלק מהשתופי פעולה של חברת קלינטק עם ענף הרהיטים בישראל.

ניקוי ספות בצפון

פעם בכמה זמן קורה גם לכם, כמו ללא מעט אנשים אחרים, שהסלון כבר לא נראה בעיניכם מספיק טוב? ליתר דיוק, כשאתם יורדים לעומק העניין, אתם מגלים שהספות שלכם זו הבעיה? אם כך, רגע לפני שאתם מתחילים לעבור בין אינספור חנויות של ספות מהארץ ומהעולם, עצרו וחשבו רגע: אולי בכל זאת אפשר להחיות את הספה הנוכחית? לא אחת קורה שאנשים, בעידן המודרני שבו אנחנו חיים, בכלל לא חושבים על האפשרות הזאת.

אנחנו רגילים להחליף כל מה שיש לנו, להיכנס להוצאות גדולות ובסופו של דבר להתמודד עם קשיים כלכליים. לכן אנחנו רוצים להזכיר לכם שקיימת עוד אפשרות והיא: הזמנת שירותי ניקוי ספות בצפון או תיקון ספות שגם את זה אסור לשלול. 

מעבר לעובדה שתמיד כאשר תזמינו שירותי ניקוי ספות מבד ומעור בצפון זה יעלה לכם פחות מאשר לקנות ספות חדשות, יש גם מקרים שבהם בכלל לא נרצה להחליף את הספה הישנה. יש בתים שבהם החלפת הסלון זה בזבוז לשמו, במיוחד כאשר יש בבית גור כלבים שעלול להזיק גם לספה החדשה. 

בנוסף, יש בתים שבהם לסלון הישן יש דווקא ערך סנטימנטלי מאוד גבוה ולכן ברור מדוע שווה לבדוק את האפשרות לנקות בצורה יסודית ומקצועית כל ספה שיש לכם בבית.

  • ניקוי ספות בד 100 ש"ח

    ספת תלת / ספת דו או ספת ריש - המחיר למושב לאדם הנמדד כ- 60 ס"מ.לדוגמא 3+2 נחשב 5 מושבים. יש למדוד את הספה מידית לידית ולחלק ל-60 ס״מ. לדוגמא אם הספה 2.4 מטר, לחלק ל-60 ס״מ, זה 4 מושבים, לפי 100 ש״ח למושב - עלות הניקוי 400 ש״ח

  • ניקוי ספות עור 150 ש"ח

    ספת תלת / ספת דו או ספת ריש - המחיר למושב לאדם 60 ס"מ. לדוגמא 3+2 נחשב 5 מושבים.

  • ניקוי כורסא 150 ש"ח

    ניקוי כורסא רגילה עמרופד במושב + גב ומסעדי הידיים

  • ניקוי כורסת טלויזיה 250 ש"ח

    סגנון אמריקאן קומפורט, כורסת טלויזיה עם ריקלייר

  • ניקוי מזרון זוגי 380 ש"ח

    ניקוי צד אחד, ניקוי כתמים של שתן, חיטוי ובישום המזרון. תוספת לצד נוסף 100 ש"ח.

  • ניקוי מזרון בודד 250 ש"ח

    מזרון בודד של מיטת יחיד

  • ניקוי הדום 80 ש"ח

    הדום יכול להיות עד אורך 1 מטר - מחיר ליחידה

  • ניקוי משענת ראש מיטה 180 ש"ח

    ניקוי סימני זיעה ושומן ראש. חיטוי, בישום וניטרול ריחות גוף

  • ניקוי מיטת נוער/ ספפה 250 ש"ח

    ניקוי ריחות של גוף, כתמי שתן, חיטוי ובישום

  • ניקוי כסא פינת אוכל 35-70 ש״ח

    כיסא פינת אוכל, משתנה בין ריפוד על המושב בלבד או מרופד מושב וגב

  • שטיח נייד העשוי במכונה 55 ש"ח למ"ר

    שטיח עשוי במכונה. הרכב צמר/סינתטי

  • ניקוי שטיח עבודת יד 75 ש"ח למ"ר

    ניקוי שטיח עבודת יד - המחיר למ"ר

  • ניקוי שטיחים מקיר לקיר

    תינתן הצעה מדוייקת לפי גודל השטח

* מחיר מינימום להזמנה 450 ש״ח

* המחירים כוללים מע״מ

לקבלת הצעת מחיר מיידית שלחו לנו לתמונות לווטסאפ

בין לקוחותינו :

איך באמת כדאי לנקות ספות?

השאלה המרכזית היא כיצד בכלל מבצעים ניקוי ספות בצפון, כי אין ספק שאם הייתה לכם תשובה לכך, אולי הייתם עושים זאת כבר מזמן. מצד שני, אפילו אנשים שכן יודעים, פחות או יותר, איך כדאי יהיה לנקות את ספות הבית שלהם הרבה פעמים לא יעשו זאת בכוחות עצמם. 

למי באמת יש כוח, אחרי יום עבודה ארוך ומתיש, להתחיל לנקות את ספות הבית? אם זה נשמע לכם מוכר כדאי שתדעו שלפני הכול, כדאי יהיה לעבור על הספות עם מכונה ייעודית מתאימה. העניין שלא כל האנשים מודעים לו זו העובדה שכאשר אנחנו מזניחים את הספות מתחיל להיצבר עליהן אבק, ולמען האמת, האבק הוא לרוב הגורם שמוביל אח"כ לכתמים ולנזקים נוספים. 

לכן, אם ניתן, בעזרת מכונה לניקוי ספות מעור, לעבור על הספה על בסיס קבוע, להסיר ממנה את האבק וכך לשמור על ניקיונה, מדוע שלא תעשו זאת? השלב הבא בניקוי של ספות הוא כמובן להשתמש בחומרים שונים שיוכלו להסיר כתמים ולהסתיר פגיעות שונות בספה. זה נכון, אגב, בין אם מדובר על ספות מעור ובין אם מדובר על ספות שעשויות מבדים שונים.

כל הפעלות הללו נשמעות לכם קשות מבחינה פיזית? אין לכם בבית מכונה לניקוי ספות או שאין לכם פנאי להתעסק בעניין הזה? אם כך, כדאי שתדעו שכאשר אתם חושבים על ניקוי ספות בצפון הפתרון הוא להזמין חברה מקצועית שתוכל לבצע את העבודה במקומכם.

ניקוי ספות בצפון

ניקוי הספות על ידי מומחים ישירות בסלון הלקוח

עד היום בכל פעם כשחשבתם על האפשרות של הזמנת חברה מקצועית לביצוע עבודה כמו ניקוי ספות בצפון חששתם מעלויות גבוהות ומאי נוחות? הייתם בטוחים שתצטרכו להיפרד מהסלון שלכם לכמה ימים שעלולים להתארך לשבועות כי את הניקיון מבצעים תמיד בבנייני החברה המנקה? אם כך, לנו בחברת קלינטק יש משהו חדש להציע לכם! אנחנו בחברת קלינטק נשמח לשלוח ישירות אליכם הביתה את אנשי המקצוע הכי טובים שלנו. 

הם יבדקו את הספה ותוך זמן קצר יידעו לומר מה בדיוק הבעיה בה, על איזה סוג של כתמים מדובר ובעיקר – כיצד כדאי יהיה לנקות אותה. כאשר ניקוי הספות מתבצע ישירות בבית הלקוח הכול הופך להיות הרבה יותר פשוט, מה שאומר שגם לכם נגמרו התירוצים! כל שעליכם לעשות הוא רק ליצור עמנו קשר, לספר לנו בטלפון על איזה סוג של ספות מדובר ואנחנו כבר נגיע עם אנשי המקצוע הכי טובים שלנו לכתובת שתיתנו לנו. 

אנחנו עובדים בכל הארץ ונשמח להציע לכם שירותי ניקוי ספות גם באזור הצפון, כי אפילו ספות שנראות רע מאוד בעיני הלקוח נוכל להפוך לשיא המודרניות והיופי! אנחנו עושים שימוש בחומרי הניקוי הכי טובים שיש ואנחנו גם מביאים איתנו ידע רב שצברנו לאורך שנים רבות. 

צרו עמנו קשר עוד היום ותראו שאחרי שננקה את הספות היפות שלנו לא תכירו אותן ותתאהבו בהן מחדש!

ניקוי ספות בצפון - ניקוי ספות בנצרת
0
    סל הקניות
    סל הקניות ריקחזרה לחנות
    רוצים שנחזור אליכם ?
    תשאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם