מכשיר לניקוי ספות

מכשיר לניקוי ספות הפך לפריט עם דרישה ההולכת וגוברת.

תחום ניקוי רהיטים בבית הלקוחות בכלל וניקוי ספות ספות בפרט מושך אליו בתקופה האחרונה הרבה קהל שמוצא בתחום סוג של השלמת הכנסה או הסבת מקצוע.

כאשר אנו מקבלים בקשות לתת הצעת מחיר עבור מכשיר לניקוי ספות, אנו מבינים מהלקוחות שהמקצוע נתפס אצלם כמשהו שאינו מצריך ידע מעמיק, פשוטו כמשמעו לקנות מכונה פשוטה וחומר שעושה את העבודה והנה אתה כבר במשחק. מה לעשות שהחיים הם לא שחור ולבן וישנם עוד הרבה גוונים של אפור בין שתי הנקודות .

מעבר מהיר אל

מכשיר לניקוי ספות - סוגים

אז מה צריך לדעת על מנת להחליט על איזה סוג מכשיר לניקוי ספות ?

ראשית: מי שרוצה או מעוניין להיכנס לעסק הזה של ניקוי ספות ולרכוש מכשיר לניקוי ספות מתאים, עליו להגדיר מטרות ברורות ומתוך המטרות לגזור את התקציב למכשיר לניקוי ספות, בנוסף לגזור גם את ההשקעה על חבילת חומרי ניקוי ספות למתחיל. 

סרטון הסבר על חבילות חומרי ניקוי. 

כדי לפשט את הדברים כמה שאפשר ננסה להדגים את הנושא על הטבלה מטה. במקרה הראשון הוא כאשר הלקוח מחליט להיכנס לתחום ניקוי ספות מה שנקרא חצי קלאץ׳, לא לשים את כל הביצים בסל אחד, לקחת את המקצוע שמשלים הכנסה, לבצע את העבודה מהצד לעבודה העיקרית שממנה מתפרנס. מניסיוננו בין לקוחות הרבה לקוחות שעובדים במשרות עם משמרות ברורות, כאלה שעובדים משמרת ארוכה ולמחרת יש להם יום שלם פנוי. לסוג כזה של אנשים אשר עבודה זו תהיה הכנסה צדדית מומלץ לרכוש מכשיר לניקוי ספות לא יקר, אמין עם רמת תיקונים נמוכה, ובכל זאת כזאת מכונה לניקוי ספות שתעשה את העבודה בצורה טובה. קיים מגוון רחב של מכונות בקומה זו של רמת המחירים.

אפשרות שניה: היא מקרה הבא שמדובר באדם המבקש לעסוק במקצוע ניקוי ספות ושטיחים כמקצועו העיקרי והיחידי כמקור פרנסה היחידי שלו. כאן המקרה שונה, למה? מפני שאדם שעוסק יום יום במקצוע ניקוי ספות אצל לקוחות פרטיים ירצה שיהיה לו מכשיר לניקוי ספות משוכלל, חזק ואמין שירוץ איתו מלקוח ללקוח יום יום, שבוע שבוע. מכשיר לניקוי ספות מסוג כזה עם עוצמות בכוח הזרקת המים, משאבת המים, יחד עם זאת עוצמות של שאיבה, מנועי שאיבה, אשר יתמודדו עם כמות המים העוצמתית שמשאבת המים מוציאה. 

מכונה ברמה הזו היא צריכה להיות קומפקטית הנכנסת לכל מושב אחורי של רכב פרטי מצד אחד, ויכולה להתמודד עם כמות גדולה של פריטים לניקוי כמו בבית פרטי יוקרתי עם קומות שיש לנקות באותו הזמן הרבה ספות, כיסאות פינת אוכל, מזרנים בכל החדרים של בני הבית, שטיחים סלוניים ולקינוח גם את הריהוט גן היוקרתי ליד הבריכה. מטרת בעל מקצוע מהסוג הזה שפרנסתו ההיחידה היא מקצוע ניקוי ספות ושטיחים, היא לבצע את העבודה בצורה היעילה, המקצועית, ובצורה המושלמת מבלי לתת כל נזק לבית בעת עבודתו. לכן, במקרה זה מכשיר לניקוי ספות כאן יהיה לפחות עם משאבת הזרקה של 220psi, שתי מנועי שאיבה עוצמתיים. מכשיר לניקוי ספות מסוג זה יזרז את העבודה ביחס למכונה מהקבוצה הקודת לפחות לחצי מהזמן. 

כן קראתם נכון, חצי מהזמן מאשר מכשיר לניקוי ספות מקבוצה ראשונה. זמן שווה כסף אמרו החכמים. אבל היתרון שיש במכונה עוצמתית מסוג זה היא בקלות הפיזי לגוף. מקצוע ניקוי ספות הוא סוג של פעילות אירובית רציפה. הכלל אומר שככל שיש לך מכונה חזקה יותר כך הגוף הפיזי שלך ירגיש פחות את מאמץ הניקוי. פשוט! אין ארוחות חינם, זה כמו לנסוע ברכב עם כוחות סוס רבים ולעלות עליות של ירושלים, גם הנהג וגם הרכב ירגישו פחות את המאמץ של עליית המדרון התלול. וכך להיפך, מכשיר לניקוי ספות עם כוחות בינוניים יתקשה בעליות התלולות. העבודה תהיה איטית יותר והמאמץ הגופני הפיזי יורגש יותר על המבצע.

המקרה השלישי: לפנינו הוא כבר המדרגה הבאה, המדרגה השלישית. כאן כבר בעל המקצוע העוסק בתחום ניקוי ספות ושטיחים נמצא עמוק בתוך עבודתו. ההבדל בין האיש בקבוצה השניה שעבד רק עם לקוחות פרטיים בעיקר, ולעיתים אצל לקוחות עסקיים כמו: ניקוי כיסאות בבית כנסת פה ושם, ניקוי כיסאות במסעדה או ניקוי שטיחים מקר לקיר במשרדי עורכי ורו״ח וכו׳, כאן בעל המקצוע מתפרנס וחי בעיקר מלקוחות עסקיים. כלומר, הלקוחות הפרטיים פחות ביומן העבודה. יש לו הסכמים קבועים עם עסקים שהוא נותן להם שירות קבוע לניקוי שטיחים וריפודים. הוא מתחזק בתי מלון, מנקה שטיחים וריפודים בספריות של אוניברסיטאות, מנקה מושבים של אוטובוסים וכו׳. במקרה זה מכשיר לניקוי ספות המתאים לעבודות הקשוחות האלה כבר מקומה שונה לגמרי מהקומה הראשונה שדיברנו בתחילת המאמר. מכשיר לניקוי ספות כאן יהיה כבר עם משאבת הזרקה 500psi, כוח המשאבה עם לחץ כזה יעשה יופי של עבודה בניקוי שטיחים מקיר לקיר בשטחים גדולים.

סוג עיסוק בתחום ניקוי ספות מול איזה סוג מכשיר לניקוי ספות

סוג מכונה

עסק לניקוי ספות  כהכנסה משלימה

עסק לניקוי ספות כהכנסה עקרית במגזר הפרטי

עסק לניקוי ספות שטיחים במגזר העסקי  

סברינה מקסי

מתאים

מתאים חלקית

פחות מתאים

סברינה מיני

מתאים

פחות מתאים

פחות מתאים

בוקסר 

מתאים

מתאים

פחות מתאים

פייטר 3

מתאים

פחות מתאים

לא מתאים

פיייטר 6

מתאים

מתאים

מתאים

פייטר 12

פחות מתאים

פחות מתאים

מתאים

מתבלבטים מכשיר לניקוי ספות עם/בלי חימום?

כאשר לקוחות פונים אלינו, אנו נשאלים לעיתים את אותה השאלה הקלאסית : מה ההבדל בין מכשיר לניקוי ספות עם חימום ומה תרומתו של החימום בכל תהליך הניקוי? אז ככה, כפי שידוע, חום או קור הם סוג של אנרגיה. אז איך אנרגיה זו מתורגמת לניקיון? נהוג לחשוב שחום ממסיס לכלוך ושומנים טוב יותר. התפיסה הזו נושאת טעות, מפני שחום אינו ממסיס את שומנים באמת, כי שמנים עמידים בפני טמפרטורות גבוהות. אז בכל זאת מה החימום עושה בניקוי? בתוך חומרי הניקוי ישנם מרכיבים שונים התורמים לתהליך הניקוי. במיוחד באבקות לניקוי שטיחים וספות ישנם מרכיבים כמו: דטרגנטים, אנזימים, סולבנטים, חמצן פעיל ופעילי שטיח. פעילי שטח אלו הם אלו שרצים לפני החומרים האחרים ותפקידם להכין את השטח לניקוי, לאפשר לכל המרכיבים האחרים לעשות את העבודה בצורה טובה. לכן, חום כפי שציינו הוא אנרגיה המגבירה את מהירות תנועת החלקיקים של פעילי השטח בחומר הניקוי, וכך לנו נראה שחומר הניקוי עושה עבודה טובה יותר בתנאיי הפעלת חימום.

האם מכשיר לניקוי ספות עם חימום מתאים או לא מתאים לתחום ניקוי ספות?

האמת שכאן מי שמגיע אלינו מגיע מבולבל בגלל דעות ורעיונות שהחדירו לו לראש בעת מחקר השוק שעשה. מאחר ואנו בקליטק התחלנו את חיינו בתחום בניקוי שטיחים וספות עוד משנת 1999(וואו איך שהזמן עובר מהר), אנו מכירים את הצרכים מקרוב מהשורש, כי ראינו וחיינו כבר בשטח את כל המצבים שיכולים להיות והנה המסכנה האישית שלי ואתם תחליטו מה טוב עבורכם. 

אז כמו שאמרנו, מכשיר לניקוי ספות עם חימום מצוייד במנגנון נוסף של מערכת חום, נכון זה יתרון, אבל היתרון הזה לדעתי הופך לחיסרון מאוד גדול למי שמחליט להתמקד דווקא בניקוי ספות בבתי לקוחות פרטיים. בואו נדבר עכשיו לצד היתרון של החימום גם בחסרונות שלו. אתם תמצאו שהחסרונות שלו גדולים יותר מהיתרון, שוב למי שמתמקד לתת שירות בעיקר בבתי לקוחות פרטיים :

1. מכשיר לניקוי ספות עם חימום שוקל יותר – מערכת חימום במכשיר לניקוי ספות מוסיף משקל על המשקל הקיים במכונה. המשקל יכול לבוא לידי ביטוי ב – 3 עד 4 ק״ג. משקל זה משמעותי עבור מכשיר לניקוי ספות שממילא ששוקל לא מעט, לעיתים החימום מהווה תוספת של עוד 10%-15% ממקשלו.
2. מכשיר לניקוי ספות מקצועי מגיע עם שני כבלי חשמל ושני תקעים – מאחר ורב גופי החימום שמגיעים במכשירים לניקוי ספות הם בטווח של 1700-2000 וואט חשמל, כאשר זה מתורגם לכמות הזרם העובר בתוך כל תקני לבית הוא עד 10 אמפר. 

לכן, רק החימום בפני עצמו מהווה 9 עד 10 אמפר, ואי לכך מצריך כבל חשמל פרטי משלו היוצא מתוך המכונה. מה שזה אומר, שלא ניתן לחבר את שני בתקעים לאותו השקע בבית הלקוח, אלא יש לפצל בין שקע אחד בסלון לשקע אחר באזור המטבח. בקיצור, עוד התעסקות שיש לקחת בחשבון.
3. מכשיר לניקוי ספות עם חימום מקור לעוד תקלות עתידיות – כאשר מורכב על מכשיר לניקוי ספות מנגנון חימום, בשלב מסויים גוף החימום ישלים את שעות העבודה שלו ויהיה צורך בהחלפתו, עוד הוצאות לתיקונים.

4. מכשיר לניקוי ספות עם חימום לא כל פריט מותר לנקות בחום – למי שמתמקד בניקוי רהיטים ושטיחים בבתי לקוחות פרטיים סעיף זה קריטי עבורו. במהלך השירות שלנו בבתי לקוחות פרטיים אנו מתבקשים לנקות רהיטים ופריטים שונים כמו : ניקוי ספות, ניקוי שטיחים סלוניים, ניקוי מזרונים, ניקוי כסאות פינת אוכל, ניקוי שטיחים מקיר לקיר, ניקוי מושבי בד ברכב, ניקוי ראש מיטה ומיטה כולה, ניקוי וילונות עודם תלויים ועוד. פריטים אלו יכולים להיות עשויים בסיביים סינטטיים או מסיבים טבעיים מהחי כמו: צמר, משי או מהצומח כמו: כותנה, פשתן. 

כפי הידוע כאשר מרטיבים פריטים העשויים מסיבים מהצומח(כותנה,פשתן) במים הם נעשים רגישים וחלשים יותר בעודם הם רטובים. כלומר, ישנו סיכוי לקרע על הבד בעת העבודה. חום גבוה מגביר את הרגישות הזו לעוד יותר, הבד הופך לעוד יותר חלש בעת שחום מתקיף אותו, והדבר האחרון שאנו רוצים זה להסתבך עם לקוח שיש לו פריט יוקרתי מפשתן ונוצר קרע על הבד. 

5. אסור לנקות שטיחים סלוניים העשויים מצמר כמו : שטיחי עבודת יד פרסיים, שטיחי כרמל צמר וכו׳, קשקשי סיב הצמר רגישים לחום גבוה. לכן, לאחר הניקוי הם עלולים לקבל מראה עכור בגללנזק בסיב, נזק שלא ניתן לתיקון.

6. מכשיר לניקוי ספות עם חימום והקשר לחומר הניקוי – מאחר וסביבת העבודה בבתי לקוחות פרטיים מרכיבים לכלוך שבעיקרו בחלבונים, כמו: זיעה, שומן גוףֿ, כתמי אוכל ושתייה שבאה בעיקר מהמקרר בבית. אז מה הקשר של זה לחימום? לכלוך מסוג זה נמצא על הספות בעיקר במסעדי הידיים, כריות גב, כריות ישיבה ומשענות ראש, על המזרנים, על ראש המיטה, כסאות פינת אוכל וכו׳. 

חומר הניקוי היעיל ביותר לסוג לכלוך כזה הוא האנזים. אנזים מפרק מולקולת חלבון וכך כל יותר לאסוף את הלכלוך באמצעות מכשיר לניקוי ספות. העניין הוא שהאנזים יכול לעבוד הכי יעיל בחום עד 40-60 מעלות צלזיוס. במידה והאנזים פוגש חום מעל זה הוא פשוט מת! כן האנזים הוא אורגניזים חי, ובמעלות גבוהות הוא מת ומכן זה ברור שהיעילות שלו בעבודת הניקוי יורדת. אנו בבתי הלקוחות עובדים בעיקר רק עם חומרים המכילים אנזימים. אז למה לסחוב מכשיר לניקוי ספות עם חימום אם לא מפעילים את החימום.

לאיזה מצבים והאזורים מכשיר לניקוי ספות מתאים ביותר ?

המגרש הביתי של מכשיר לניקוי ספות עם חימום הוא דווקא במגזר העסקי. מה זה אומר? ניקוי שטיחים מקיר לקיר וניקוי כסאות משרדיים בתחום עסקי כמו: משרדי עורכי דין, רו״ח, בתי מלון, בתי קולנוע, בתי אבות, מוסדות ציבור וכו׳. סוג הלכלוך הנמצא על שטיחים מקיר לקיר הוא שונה מלכלוך הנמצא על ספות הלקוחות בבית. לכלוך בשטיחים מקורו מסוליות הנעליים המגיע מבחוץ כמו : זפת, גריז, אספלט שמנים סינטטיים וכו׳. כאן המשחק משתנה לניקוי בחומרים על בסיס סולבנטים ודטרגנטים אחרים שלא מכילים אנזימים. כאן כבר רצוי להשתמש במרכיב החימום. תרומתו של החום תהיה מעולה גם לקבלת שטיח נקי יותר ובנוסף מרכיב החום מזרז באופן טבעי את הייבוש.

 

אז לסיכום מכשיר לניקוי ספות עם חימום טוב למגזר העסקי, מכונה לניקוי ספות בלי חימום עדיף למגזר הפרטי.

איזה מכשיר לניקוי ספות מתאים יותר לעבודה עם לקוחות פרטיים

עוד סוגיה שאנו נשאלים פעם אחר פעם זה נושא של גודל ומשקל המכונה. אז כפי שהסברתי, ההשקעה במכשיר לניקוי ספות צריכה להיות במכונה שנכנסת לכל רכב פרטי. למה? לרב מי נותן שירות ניקוי ספות ללקוחות פרטיים לא מעוניין להסתובב בטנדר בסגון ברלינגו, לא רוצה להשתמש ברכב הפרטי הקיים שלו. ואם זו עבודה של השלמת הכנסה, סביר להניח שהשימוש יהיה ברכב המשפחתי.

לכן, מכשיר לניקוי ספות כמו : סברינה מקסי, פייטר 6 או בוקסר הן האלטרנטיבות הטובות ביותר. אני תמיד נתקל בשאלה הקלאסית : מה קורה אם העבודה בקומה רביעית בבניין ואין מעלית? איך מעלים את המכונה לקומה גבוהה בלי מעלית. התשובה היא, שאם תבחר באחת המכונות שציינתי למעלה, שמתאימות לעבודה אצל לקוחות פרטיים כמו: פייטר 6, סברינה מקסי או בוקסר, אלו מכונות שניתן לעלות אותן לקומה גבוהה ללא מעלית. בפייטר ישנן גלגלים אחוריים גדולים מסיליקון המאפשרים קלות בהרמת המכונה, בסברינה מקסי ניתן לחלק לשני חלקים ולעלות כל חלק בנפרד.

סרטון הסבר על מכונה לניקוי ספות בוקסר

במה יותר חשוב להשקיע במכשיר לניקוי ספות משוכלל או ברכישת ידע?

בשיחות שאנו מקבלים מלקוחות שמעוניינים להיכנס לתחום ניקוי ספות ולייצר עוד מקור הכנסה נוספת אנו נשאלים דבר ראשון על מכשיר לניקוי ספות. הלקוח מברר על מחירים ועל ההבדלים בין המכונות. ואז אני שואל אותו : ״ תגיד, אם התקציב שלך לא היה מוגבל, והיית צריך לרכוש את הרכב הכי טוב, הייתי נותן לך מליון וחצי לרכוש מרצדס מייבך, הרכב הטוב בעולם. 

אבל בתנאי אחד, אין לך רשיון נהיגה ומעולם לא למדת לנהוג ולא נהגת ברכב מעולם. כמה זמן היה לוקח לך לעשות תאונה ברכב החדש שלך? ״. וכאן, כבר נופל האסימון! שהמטרה זה לא לרכוש את המכונה האידאילית ביותר, אלא חייבים, אבל חייבים לרכוש ידע מקדים במקצוע הזה. למה? כי זה רק עניין של זמן עד שיהיה נזק באחד מהפריטים של הלקוחות, ועל נזקים משלמים. ממש לא נעים להיות נוכח בסיטואציה מול לקוח שפגעת בספה/ שטיח/ מזרון שלו. אז למה לך? בוא תקדים תרופה למכה. תרכוש גם ידע. תלמד מהניסיון שלנו. 

כי אני אומר לך שאנחנו כל יום, יום יום, נותנים שירות אצל לקוחות. תברר אצל מי שאתה עתיד לרכוש מכשיר לניקוי ספות מה היכולת שלו ללמד אותך על הפעלת החומרים והציוד בבית הלקוח, מה יקרה אם אתה עומד מול ספה יקרה מכותנה מפשתן ואתה לא יודע עם איזה חומר לעבוד על הספה, למרות שקנית את המכשיר לניקוי ספות הכי טובה, למי תתקשר? את מי תשאל? אז כן, אנחנו פה בישבילך! זה מה שמייחד את קלינטק מכל גוף אחר שירצה למכור לך מכונה, אנחנו גם היבואנים של המכונות, החומרים והציוד שתשתמש בהם וגם אנחנו נותנים לך קו תמיכה אונליין בווטסאפ חינם!!! 

בנוסף, יש לנו קבוצת ווטסאפ עם מנקי ספות בדיוק כמו שאתה רוצה להיות, עם יותר מ-300 משתתפים בקבוצה. חרים שעוזרים ותומכים אחד לשני להצליח בעסק הזה שנקרא עסק לניקוי ספות.

בוא תרכוש ידע מהטובים ביותר, תלמד מהנסיון שלנו

על מנת לאפשר לך ללמוד את העסק הזה ולחסוך ממך טעויות ונזקים אפשריים, בנינו עבורך שלושה מסלולים של לימודים. מסלולים מהירים, קצרים, מדוייקים והכל מתוך אהבה ורצון עז שלנו לראות אותך מצליח!

מסלול ראשון – קורס אונליין לימוד מקצוע ניקוי ספות באינטרנט

קורס ניקוי ספות אונליין המכיל יותר מ-25 שיעורים ברורים ומדוייקים שבו אני מראה שלב בשלב איך לנקות ספות מסוגים שונים, ניקוי ספות יוקרתייות, ניקוי ספות מבד קורדרוי, הסבר מפורט על סוגי סיבים וכיצד לזהות בין סוגי הבדים דרך תמונות שישלחו אליך לקוחותיך בעתיד. הקרוס מתאים בעיקר לאלו שלא יכולים להגיע למפגשים פיזיים בימי שישי או רחוקים גיאוגרפית ממשרדי החברה שבו הקורס מתקיים.

 

מסלול שני – קורס ניקוי ספות פרונטלי

קרוס ניקוי ספות פרונטלי – הקורס המקורי של קלינטק המכשיר את רב תלמידיו בידע וניסיון. הקורס כולל עבודה על ניקוי ספות מבד , ניקוי ספות מעור, ניקוי מזרנים, ניקוי מושבי רכב. אנו מנקים יחד עם התלמידים את כל אלו בעת הקורס בנוסף לידע התיאורטי. המפגשים בקבוצות קטנות עד 10 משתתפים במחזור. בימי שישי, בין 9:00-13:00 במשרדי החברה בראשון לציון.

מסלול שלישי – קורס לניקוי ספות אישי אחד על אחד

במסלול זה תהיה אחד על אחד איתי, איציק אוז׳לבו, בעל חברת קלינטק ותצא יחד איתי לעבודה אצל הלקוחות שלנו. תלמד מרגע היציאה ממשרדינו אל הלקוחות, דרך ניקוי הספות יחד איתי בבית הלקוחות, להציג את הצפיות הנכונות מהניקוי ללקוח, ועד ליציאה נכונה מבית הלקוח ללקוח הבא. המסלול כולל 5 ימים מרוכזים יחד שבמהלכו תלמד את התיאוריה של זיהוי סיבים ובדים, לפתור בעיות של כתמים קשים בשטח, לנטרל ריחות של שתן של חיום או בני אדם מספות או ממזרנים, בקיצור, מרתק!

אני מקווה שהצלחתי להביא לפניך חלק מהשיקולים בבואך לרכוש מכשיר לניקוי ספות. אשמח לפרוש בפניך פתרונות נוספים על התלבטויות של איזה חומרים צריך להתחלה. ישנם חבילות חומרים לניקוי ספות למתחילים כמו: חבילת כסף, חבילת זהב וחבילת הפלטיניום. אני נמצא כאן בישבילך במרחק של לחיצה על הכפתור של שיחת הטלפון או כפתור ההודעה בווטסאפ, אל תהסס ליצור איתי קשר ואעשה הכל בכדי לעזור לך להגשים את מטרותיך בתחום ניקוי ספות .

האם שאלת את עצמך איפה תמצא מכשיר לניקוי ספות מחיר ואיכות במקום אחד?

מכשיר לניקוי ספות מחיר

כשמדובר בתחום ניקוי ספות – מכשיר לניקוי ספות בד הוא צריך להיות כזה שייתן תוצאה טובה ותשתמש את הטכנאי לזמן ארוך . מה קובע את איכות המכונה בתחום זה:

  • עוצמת ההזרקה – ההזרקה היא שתקבע עד כמה בקלות ננקה את הריפוד ללא מאמצי יתר.
    רצוי לקנות מכשיר עם משאבת הזרקה לפחות של 100psi.
    מתחת ללחץ מים זה הניקוי יהיה מלווה במאמצים גופניים קשים יותר.
    רמת יחידת הלחץ המומלץ הוא 220psi.
  • עוצמת השאיבה – ככל שהשאיבה תהיה חזקה יותר, כך יישארו פחות מים בריפוד.
    תהליך הייבוש יהיה קצר יותר.
    אם הריפוד יישאר רטוב מעל 48 שעות ומעל 22 מעלות צלסיוס, עלול להתפתח עובש וריח מסריח.
    עוצמת שאיבה מומלץ – 2 מנועי שאיבה לפחות 2 דרגות ועדיף 3 דרגות.
  • עם חימום / בלי חימום  – אין ספק שיחידת חימום במכונה היא יתרון, אך יחד עם זה גם החסרונות שלה.
    מכשיר לניקוי ספות הופך להיות כבד יותר וקשה לנשיאה.
    כיום בכל בית יש מקור מים חמים שניתן להשתמש בעת הניקוי וכך הצורך ביחידת חימום יורד. 

באמצעות מכשיר לניקוי ספות טוב אפשר להוביל כל ניקוי ספות ומכל סוג.

ישנן אפשרויות שונות ומגוונות בשוק. 

השאלה היא לא איזו מכונה לרכוש , אלא מי ייתן לך תמיכה וידע להצלחת בעסק שלך אחרי רכישת המכונה.

מכשיר לניקוי ספות מחיר - מסוג פייטר 6 גלון בהדגמה

יש משמעות מכרעת לחומרי ניקוי שבהם יש לבחור.מכשיר לניקוי ספות טוב כמו פייטר 3 גלון ייתן ביצועים מעולים עם חומרי ניקוי מקצועיים. ראה סרטון שאני מציג כיצד לנקות ספות באמצעות מכשיר מסוג פייטר 6 גלון.

מידע מקצועי נוסף
0
    סל הקניות
    סל הקניות ריקחזרה לחנות
    רוצים שנחזור אליכם ?
    תשאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם