ניקוי מיטת נוער

אם שמעתם כבר על ניקוי מיטת נוער, דעו כי מדובר בעבודה מקצועית של ממש ולא בדבר שכל אחד מאיתנו יכול לעשות לבדו. בשונה מניקוי מיטת נוער ביתי בו אנו שואבים את הלכלוך שעל מיטת הנוער באמצעות שואב אבק ומנקים את מיטת הנוער באמצעות חומרי ניקוי מקצועיים ואף מכשירים המיועדים אך ורק לניקוי מיטת נוער.
ניקוי ספות » ניקוי מיטת נוער

הקשר בין ניקוי מיטת נוער לסוג הבד

אם הנכם מתעניינים בקבלת שירות זה, להלן אינפורמציה שאולי תעזור לכם להחליט להזמין את שירותיה של חברתנו לניקוי מיטת נוער. אדם מקצועי בכך מגיע לבית הלקוח ובשלב ראשוני מזהה את סוג הבד שממנו עשויה מיטת הנוער שלכם. קיימות שתי אפשרויות, או שמדובר בבד מן החי או הצומח המכונים גם "בדים אורגניים" כמו פשתן וכותנה או שמדובר בבדים סינתטיים כמו ניילון, דמוי עור, פוליאסטר ועוד.
בשלב רכישת מיטת הנוער שלנו, רובנו בחרנו אותה לפי טעם אסתטי בעיקר ופחות התייחסנו ליתרונות וחסרונות של הבד אותו בחרנו. חשוב מאוד לבחור בבד שקל לניקוי וזה כמובן במקרה והנכם מעוניינים לרכוש מיטת נוער למשך מספר שנים טובות. דעו כי בד אורגני, מן החי או הצומח, הינו יותר גמיש מבד סינטטי וגם יותר נעים למגע. המינוס שלו הינו כמובן בקושי הניקוי שלו. בשונה ממנו, בד סינטטי הרבה יותר קל לניקוי והתוצאות מוצלחות מאוד.

קלינטק במאקו

קלינטק במאקו
נגן וידאו

ניקוי מיטת נוער מריחות וכתמים של שתן

אדם מקצועי בתחום של ניקוי מיטת נוער, יזהה את סוג הבד כפי שאמרנו ובשלב שני יבקש לדעת את גיל הספה, ישאל אתכם האם מיטת הנוער עברה אי פעם טיפולים בסגנון זה יאבחן אם יש כתמי שתן, דם, זיעה ושומן גוף ולבסוף ייקבע את שיטת הניקוי והחומרים המתאימים. אנשים רבים נוטים להזניח זאת ולכן מיטת הנוער מקבלת מוקדם מאוד מראה דהוי. תפקידו של המקצוען יהיה לא רק להעלים כתמים שעל מיטת הנוער אלא גם, להחזיר לה מראה חדש ורענן.
כעת, ברצוני לספר קצת על השיטה המוכרת ביותר בתחום של ניקוי מיטת נוער הלא היא ניקוי בהזרקה והיניקה. מזריקים חומרי ניקוי החודרים עמוק עמוק לבד מיטת הנוער. לאחר מכן, מקצוען נעזר במכונות המקרצפות את הבד בעדינות רבה וזאת בכדי להעלים את הכתמים מבלי לפגוע באיכות ובטקסטורה של הבד. לאחר מכן, שוב מתבצעת הזרקה וזאת בכדי לחזק את פעולת המכונה ולהעלים כתמים אחרונים במידה ונשארו כאלו. שלב היניקה נועד לייבש את הבד במקסימום מנוזלים ולהחזירו למצב הטבעי שלו.
אם החלטתם לפנות לחברה מקצועית בתחום של ניקוי מיטת נוער, דעו כי המיטה לא רק תקבל מראה חדש ורענן אלא גם תהיה נטולת ריחות רעים שנאגרו בה במשך הזמן כמו ריחות שתן של בני אדם ושל חיות בית.
תדירות של ניקוי מיטת נוער הינו אחת לשנתיים בלבד. ואורך מתן הטיפול הינו שעה וחצי לכל היותר.
ניקוי מיטת נוער מקצועית
0
    סל הקניות
    סל הקניות ריקחזרה לחנות
    רוצים שנחזור אליכם ?
    תשאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם