ניקוי ספות בד טיפים

האם בעל מקצוע שיבצע ניקוי ריפודים שתבחר נחשב כמומחה? דרוש תעודות הסמכה ואחריות לפני הזמנת השירות!

ניקוי ספות בד טיפים רשימת עשה

ניקוי ספות בד טיפים טובים עוזרים בניקוי כתמים נקודתיים וניקוי ספות בכלל. אבל ניקוי ספות  הוא מקצוע לכל דבר ונדרשת בו רמת מקצועיות גבוהה כדי להצליח לנקות את הספה כראוי, בלי להזיק לה. יחד עם זאת, יש דברים שניתן, רצוי ומומלץ לעשות לבד כדי לשמור על הספה לאורך זמן, רק חשוב לדעת מה לעשות ואיך לעשות זאת נכון. להלן כללי עשה ואל תעשה בניקוי ספות.

עשה: טיפול תחזוקה שבועי
טיפול תחזוקתי הוא בגדר חובה. הטיפול צריך לכלול שאיבת לכלוכים מוצקים כמו שערות, חול, שאריות אוכל יבש, אבק וכו'. חשוב להקפיד לשאוב גם בין כריות הספה ומתחתן.

עשה: הסרת כתמים מיידית
טיפול בכתמים חייב להיות מיידי. ככל שחולף זמן רב יותר מרגע היווצרות הכתם ועד רגע הטיפול בו כך הוא נספג עמוק יותר לתוך הבד ויהיה קשה יותר להסירו. מיץ, קפה או יין שנשפכו על הספה, כתמים שומניים שונים, כתמי אוכל, פליטות, טושים, כתמי דם, סימנים שחורים מהעיתון, מסטיק שנדבר לספה ועוד.

עשה: פעל לפי הוראות היצרן
לפני תחילת הניקוי חשוב לקרוא את הוראות היצרן ולודא שאתם משתמשים בחומר לניקוי ספות בד שלא יפגע בבד הריפוד, או במוצרים אחרים המאושרים לשימוש על ידי היצרן.

ניקוי ספות בד טיפים רשימת אל תעשה

אל תעשה: הברשת הספה
אל תברישו את הספה עם מברשת מכל סוג. הברשת הספה קורעת לאט לאט את חוטי הבד. ככל שהבד עדין יותר והמברשת גסה יותר, כך הנזק גדול יותר. אם מדבור במברשת רכה ובבד עמיד סביר להניח שלא תראו את הנזק אחרי פעם אחת, אבל אחרי זמן מה תקלטו שהספה בלויה יותר ממה שהייתה אמורה להיות.

אל תעשה: אילתור חומרי ניקוי
שימוש בחומרי ניקיון חריפים לצורך ניקוי ספות עשוי לפגוע בספה כמובן, אבל לפעמים נראה לנו שמים וסבון יעשו עבודה מצוינת, בעיקר אם אנחנו צריכים לנקות את הספה כרגע בדחיפות מכתם כזה או אחר. ההמלצה שלנו היא להעדיף תמיד חומר לניקוי ספות בד מיצרן מקצועי, בהתאם להוראות היצרן, כמובן, ולא לאלתר. גם עם מים וסבון צריך לדעת איך לעבוד כדי לא לפגוע בבד או בחומר המילוי של הכריות, ולכן עדיף להחזיק תמיד בארון חומר מקצועי ומתאים לניקוי הספה שלכם.

מידע מקצועי נוסף
0
    סל הקניות
    סל הקניות ריקחזרה לחנות
    רוצים שנחזור אליכם ?
    תשאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם