ניקוי ספות בד אימפלה

איך מנקים ספות בד אימפלה

  • מה שעושה את הבד האימפלה למוצלח כל כך היא בחומר הגלם שממנו הוא עשוי ובטכנולוגית ייצור שלו. ניקוי ספות בד אימפלה דורש ידע והבנה בתהליכי הניקוי ועל מנת להגיע לתוצאות ניקוי טובות מומלץ להשתמש בחומרי ניקוי מקצועיים לניקוי ספות כמו: אנזים, זאפ איט. האנזים מפרק חלבון, מאחר ורב הלכלוך בספות מקורו בשומנים וחלבון האנזים יעשה עבודה נהדרת בפירוקו.
  • חשוב לזכור שבעת ניקוי ספות בד אימפלה אסור להשתמש במברשות קשות על מנת לפרק את הלכלוך, מאחר ופעולה מכנית קשה עלולה לפגוע בסיבי הבד המקנים לו מגע קטיפתי ונעים כל כך. 

איזה סוג לכלוך קיים בתוך בד אימפלה

באופן כללי אנו מבדילים בין שלושה סוגי לכלוך בספת בד אימפלה: 
 
  1. לכלוך מוצק – זה סוג לכלוך שאינו מתפרק במים. כלומר, גם אם נשטוף את הספה בשטיפה רטובה, לכלוך מסוג זה לא יתפרק בעת הניקוי. לכן, מומלץ לשאוב את בד האימפלה אחת לשבוע באמצעות שואב אבק בעל ראש מברשת רכה. 
  2. כתמים נקודתיים – אלו הם אותם כתמים על גבי בד האימפלה שמקורם עיקר מאוכל ושתייה. בעיקר בבית שהסלון נמצא בשימוש מול בטלויזיה יחד עם אכילה על הספות, יגרור אחריו כתמים שמקורם מהחלבון.כמו כתמים מבשר,ביצים, וחלבונים מהצומח. ניתן לטפל בכתמים על ידי חומר לניקוי ספות בד. אפשר לרכוש את החומר דרך האתר שלנו והמסיר כתמים יגיע עד לבית הלקוח. 
  3.  לכלוך כללי מצטבר – לכלוןך מסוג זה מצטבר על בד אימפלה עם הזמן, תוך כדי השימוש. מקורו בזיעה ושומן גוף. לוקח ללכלוך זה לחדור אל תוך הבד בין שנתיים לשלוש. לכן יש לבצע ניקוי  ספות בד אימפלה אחת לשנתיים באמצעות חברת ניקיון מקצועית . מקצועית, הכוונה שיש לחברת הניקיון  את החומרים הנכונים לפרק את הלכלוך מבלי לעשות נזק לסיב. אנו לא מעוניינים להבריש את בד האימפלה באמצעות מברשות אגרסיביות. 

ניקוי ספות בד אימפלה באמצעות ציוד וחומרים מיוחדים

  • בד אימפלה נחשב אחד הבדים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם. מצד אחד הבד מאוד קל לניקוי ותחזוקה, ומצד שני מאחר והוא מסתיר בתוכו כמות גדולה של לכלוך המצטבר במשך חייו, הבד הופך לאתגר בניקוי המקצועי. על מנת לנקות בד אימפלה נדרשים חומרים מיוחדים ושימוש במינון נכון.
ניקוי ספות בד אימפלה

ניקוי ספות בד אימפלה או מג'יק

  • בד אימפלה נמכר על ידי יבואן הבדים שכטר, ניתן למצוא אותו ברשתות רהיטים כמו שמרת הזורע בשם אימפלה וברשת ביתילי בשם מג'יקל. הבד מאוד מיוחד בהרכב שלו מעשוי מחומרים סינתטיים כמו פוליאמיד ופוליאסטר, והבטנה התחתית עשויה מכותנה. לכן, בגלל המבנה המיוחד בהרכב הסיבים שלו, הבד הופך קל לניקוי, הסרת כתמים פשוטה.

  • לבד אימפלה יש תכונה שהיא טבועה בתוך הסיב, הסיב מטופל בחומר מיוחד מה שמקנה לו תכונות של בד דוחה כתמים. תכונה זו מונעת מנוזלים לחלחל אל תוך הסיב ולכן הבד דוחה את הכתמים והלכלוך באופן מפליא. ניתן לראות את נציגי המכירות של ביתילי, שמרת הזורע וחנויות רהיטים שונים מציגים תכונות אלו על ידי שפיכת קפה, קולה ושתיה מוגזת אחרת על הבד עצמו בנוכחות הלקוח. בגלל התכונות של הבד הכתמים לא נתפסים על הבד.

איך מנקים ספות בד אימפלה

ניקוי ספות בתל אביב
  • בכל זאת כמו כל דבר הנמצא בשימוש יומיומי, חייב לקבל טיפול תקופתי. אז ראשית נבין מהם סוגי הלכלוך שבהם אנו רוצים לטפל בעת ניקוי ספות בבית:

    לכלוך מוצק שאינו מתפרק במים – זהו לכלוך כמו חול, אבק, שערות, וכל לכלוך מוצק אחר שאינו יתפרק בשטיפה.

    הפתרון – פשוט. לשאוב בשואב אבק ביתי אחת לשבוע את הספה. בד אימפלה נשאב בקלות וחוזר למראה רענן ויפה.

    כתמים נקודתיים – אז נכון שאמרנו שבד אימפלה או מג'יק דוחה כתמים, אך יחד עם הזמן בכל זאת מצטברים כתמים שאם לא מתייחסים אליהם בזמן הם עדיין על הספה.

    פתרון – בשביל זה יש חומר לניקוי ספות בד שבעזרתו ניתן להסיר כתמים על בסיס חלבון. אלו רב הכתמים שנמצאים על הבד. כתמי אוכל ושתיה, כתמי זיעה, כתמי שומן גוף. בעזרת הפרוטאין ספוטר כל הכתמים האלו ירדו כלא היו.

ניקוי ספות מקצועי

לכלוך שומני מצטבר – יחד עם הזמן, תוך כדי השימוש, מצטברים בתוך הבד סוגי לכלוך שמקורם בשמנים. זיעה באזור הראש ובמסעדי הידיים, שומן גוף באזור המושבי הישיבה, לכלוך הנראה כעננות אפורה המקנה לבד אימפלה מראה עכור ולא יפה. יש לנקות את הספות מבד אחת לשנתיים.

פתרון – בשלב זה בוחרים חברת ניקוי ספות מקצועי. זה אומר שיש להם את הידע, הסמכות ללימודים, המלצות מאת היצרנים של הרהיט. הניקוי מתבצע באמצעות חומרי ניקוי על בסיס אנזימי המפרקים את הלכלוך השומני בקלות וביעילות. מומלץ לא לנקות את הספה בהברשה באמצעות מברשת על מנת לא לפגוע בקטיפתיות העדינה של בד אימפלה.

מידע מקצועי נוסף
0
    סל הקניות
    סל הקניות ריקחזרה לחנות
    רוצים שנחזור אליכם ?
    תשאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם