מילוי כריות ספה

מילוי כריות ספה עם המקצוענים ביותר

כל מי שהשקיע לא מעט כסף ברכישת ספות לפני כמה שנים, יודע לומר עד כמה זה מרגיז לגלות שהזמן חולף והספות כבר לא ממש נוחות. לכן, אם זה מה שקורה גם אצלכם, ברור מדוע אתם תוהים מה ניתן לעשות בנידון. 

חשוב להבין שבין אם הבעיה קשורה לכריות של הספה ובין אם הבעיה היא המושבים, ניתן להזמין שירות של מילוי כריות ספה. 

שירות כזה יוכל לחדש את הספות שלכם ואתם לא תאמינו עד כמה הן נוחות שוב לישיבה! אומנם זה נכון שתוכלו גם בעצמכם לנסות לעשות זאת על ידי כך שתיקנו חומרי מילוי שונים, אך בפועל זו משימה לא פשוטה בכלל.

לכן, במידה וחשוב לכם לנסות ולחדש את הספות, מדוע שלא תפנו אל הטובים ביותר כבר עכשיו?

עם השנים, מושבי הספה שלנו הופכים להיות נמוכים יותר וזאת עקב ספוג המושבים שהתרככו.

הספוג שבמושבי הספה מאבד מקשיחותו עם הזמן ולכן חשוב לתת את הכריות לטיפול מילוי ספוגים במושבים. רפד מקצועי בתחומו ידע להעניק טיפול מילוי כריות ספה כמו שצריך ולהשיב את המושבים שלכם לחדשים ממש.

ניתן לחדש בלי שום בעיה את הריפוד של המושבים ולתקן את כל הקרעים הקטנים, להסיר את האבק והכתמים שהצטברו עם הזמן ולעשות מילוי כריות ספה

השאירו פרטים ונחזור אליכם

לשמר את צורת המושב

אכן, מילוי ספוגים במושבים מאפשר לכם לשמר את המושבים שלכם ולא להחליפם כל כמה שנים. 

מדובר בהוצאה כספית נכבדת ולכן אין ספק שעדיף לפנות לרפד מקצועי שיוכל לשחזר את מושבי הספה שלנו על ידי מילוי כריות ספה מדובר בעבודה שלא מומלץ לעשותה בעצמינו ומוטב לפנות למומחה מילוי כריות ספה.

למעשה, מילוי כריות ספה בא לשמר על צורת המושב. עם זאת, אם כריות המושב מלאות אך ורק בפתיתי ספוג, הספה מהר מאוד תקבל מראה דהוי ומרושל. 

בכדי להימנע מכך, מוטב לבחור בעת הרכישה בספה בעלת ספוגים ברמות קושי שונות ובנוסף לכך, מוטב לבחור בספה בעלת קפיצים. אם בכל זאת כריות המושבים איבדו את צורתן עם הזמן, יש לפנות למומחה במילוי ספוגים במושבים.

ישנה טענה כי אין להוציא סכום משמעותי על ספה אך יש לדעת כי ספה שמחירה גבוה נקבע לפי האיכות שלה ולא המראה שלה. אכן, ניתן למצוא שני ספות בעלות אותו מראה במחירים שונים לגמרי אך ההבדל ייקבע לפי חיבור החלקים בשלד הספה. 

אם החלקים חוברו בסיכות כמובן שהספה תישחק הרבה יותר מהר ואם החלקים חוברו בשיטה של זכר ונקבה אז הספה תישמר יותר זמן. כנ"ל לגבי הסופג שבמושבים, ספוגים בעלי דרגות שונות ישמרו את הספה ליותר שנים וקטן הסיכוי שתצטרכו לפנות למקצוען 

כיצד מתבצעת העבודה בשטח?

כאשר מדברים על מילוי כריות ספה ועל מילוי של מושבים, צריך לפני הכול לבדוק את המצב הנוכחי של הספות. 

עד כמה המצב גרוע? ממה הן עשויות ואיזה חומרים מרכיבים אותן? בהמשך ניתן יהיה לבצע מספר פעולות במטרה לחדש את הספות ולמלא אותן, כמו לדוגמא:

 

  1. הכנסה של ספוג קשיח מתחת לספוג הקים. המטרה כאן ברורה, שכן בצורה כזאת הספוג המקורי מתנפח ולמעשה כל הריפוד נמתח מחדש.
  2. לאחר מכן ניתן יהיה למתוח את הרצועות מחדש, מה שיגרום אפילו למושבים הכי שקועים שיש להיראות שוב מתוחים, יפים ומזמינים לישיבה.
  3. חשוב לדעת שבמסגרת כל הפעולות הללו אפשר גם לבצע החלפה של בד הבטנה.
 

אתם תראו שאחרי שהמומחים יבצעו את הפעולות האלה הספה תיראה כפי שהיא לא נראתה כבר הרבה שנים! לכן, בפעם הבאה כשאתם עוברת לכם בראש המחשבה לזרוק את הספות הישנות ולקנות חדשות, רק כי חסר מילוי בכריות הספה, כדאי שתפנו אל המקצוענים.

הזמנת שירותי ניקוי לספות

עוד טיפ קטן שנשמח לתת לכם, הוא שאם אתם כבר מזמינים שירות מקצועי של מילוי כריות ספה, כדאי יהיה גם לחשוב על הזמנת שירותי ניקוי מקצועיים. ראשית, זה לא משנה אם הספות שלכם עשויות מבד או מעור, שכן תמיד ניתן יהיה לנקות ולחדש אותן. 

שנית, כאשר המומחים בתחום מבצעים עבודת ניקוי – הכול נראה הרבה יותר טוב. זה נכון אומנם שכל אדם יוכל להחליט לשאוב את הספות שלו ואף לנקות אותן בחומרים שמיועדים לכך, אבל זה לא ייראה כמו ניקוי ספות מקצועי

ניקוי שנעשה על ידי המומחים כוללים בדרך כלל שלבים שונים, שימוש בחומרי הניקוי הכי טובים שיש ואף שימוש בציוד מיוחד. יש, לדוגמא, מכונה מקצועית לניקוי ספות שיכולה להוביל לתוצאות מרהיבות, כך שאם הספות שלכם זקוקות גם לניקוי ולא רק למילוי, שווה לחשוב על כך.

בואו לקבל שירות נהדר מחברה מקצועית

מחפשים חברה טובה להזמנת שירותי מילוי כריות ספה? רוצים שמישהו ינקה לכם את הספות כך שהן תיראנה מחודשות ויפות? אם כך, אנחנו הטובים ביותר בתחום, אז למה שלא תתקשרו אלינו עוד היום? אצלנו בחברת קלינטק תקבלו את כל השירותים תחת קורת גג אחת וגם נקפיד על שירות אדיב ונעים. 

לא אחת קורה שפונים אלינו לקוחות שכבר ממש חשבו להיפרד מהספות הישנות והאהובות שלהם, אך אחרי התיקונים שלנו הם נהנים מהספות לעוד הרבה שנים! אנחנו חברה שיש לה תעודת הסמכה בתחום הזה כך שאיתנו אתם יכולים להיות רגועים ולדעת שאתם במקום הנכון. 

זה לא משנה אם הבעיה בספות שלכם היא שחסר מילוי בכריות או שהספות מלאות בכתמים. בכל מקרה הצוות המקצועי שלנו יוכל לאפיין את הבעיה תוך דקות ספורות וגם למצוא את הפתרונות הכי טובים שיש. 

יתרה מכך, אם תוך כדי ביצוע העבודה נגלה שצריך לבצע עוד כמה תיקונים לצורך חידוש הספה – נוכל לעשות זאת בקלות. 

בנוסף לכל אלה, אצלנו גם המחירים נוחים והשירות מקצועי מכל הבחינות, אז למה לחשוב פעמיים? חשוב לנו שתדעו: ספות זה עסק רציני ולנו יש את כל הידע שצריך כדי לחדש אותן. לכן לא תמיד צריך לקנות ספות חדשות ולזרוק את ספת העור האהובה עליכם, כי אם על ידי תיקון אפשר יהיה להחיות אותה וליהנות ממנה עוד כמה שנים טובות, למה לוותר על כך?

מידע מקצועי נוסף
0
    סל הקניות
    סל הקניות ריקחזרה לחנות
    רוצים שנחזור אליכם ?
    תשאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם