צביעת סלונים מעור

תיקון ספות – צביעת סלונים מעור - מה זה כולל?

צביעת סלונים מעור זהו מקצוע אמנותי כמו כל סוג של אמנות שרוכשים: ניגון בכלי נגינה, ציור, ספורט וכו'. לכן, מאוד חשוב לעשות בירור מקדים לגבי טכנאי צביעת הספות מעור. אנו הלכנו לקצוות העולם על מנת ללמוד את הטוב ביותר הקיים בתחום ולהביא טכנולוגיה זו אליך לסלון. יש לנו הסמכות ממורים אמנים בתחום שלמדנו מהם את המקצוע. הנה תעודות הסמכה מאנגליה, ספרד, ארה"ב ואיטליה רק בתחום צביעת ספות מעור.

צביעת סלונים מעור – מה יש לבדוק לפני הניקוי!

כאשר אני מגיעים לנקות ספות מעור יש לקחת בחשבון כמה דברים חשובים : 
 
  • סוג העור – לא כל עור ניתן לניקוי! ישנם עורות בעיבוד סופג נוזלים כמו: אניליין, פול אם, נובוק. אלו עורות שלא ניתן לנקותם. רק עור בעיבוד נאפה ניתן לנקות.
  • מצב העור – האם העור סדוק? שרוט? האם ישנם כתמים בתוך הצבע של העור שלא יירדו תוך כדי תהליך הניקוי. כמו כתמי מעבר צבע מג'ינס כחול או כתמים אדומים מבגדים. 
  • מצב הלקה – האם הלקה תקינה על שכבת צבע? הלקה למעשה היא שכבת ההגנה של הצבע ומפרידה בין המכנסיים שלנו לשכבת הצבע הדביקה. אם מצב הלקה לא תקינה יש סיכוי שבזמן הניקוי הצבע עלול לרדת. הצבע שצובעים את העור הוא על בסיס מים, ולכן מרגע שמנקים את העור עם מים ולא מבחינים בליקוי בלקה עוד לפני ניקוי ספות מעור, יהיה לא נעים לראות צבע מתקלף.
  • סוג הלכלוך על הספה – הלכלוך הנמצא על ספת העור בעיבוד נאפה הוא על בסיס זיעה, שומן גוף ולכלוך מאוכל. הניקוי צריך להתבצע עם חומרי ניקוי על בסיס אנזימי על מנת להסיר את הלכלוך מחד ולא לעשות נזק לעור מאידך.

תיקון צבע לספות עור

ליפני ואחרי התיקון של הספה
תפירת תפרים פרומים בספה
מידע מקצועי נוסף
1
    סל הקניות
    רוצים שנחזור אליכם ?
    תשאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם