האם זה נכון לעשות ניקוי ספות עור עם סודה לשתייה

ניקוי ספות עור עם סודה לשתייה

במקום לעשות ניקוי ספות עור עם סודה שתייה תראו איך מנקים עם חומרים מתאימים

ניקוי ספות מעור הפוך: ספות עור הפוך הן ספות שעשויות מזמש ולמעשה מורכבות מסוגים שונים של עור כמו נאפה או בופאלו, שאותם הופכים במטרה לייצר מראה חדשני לעור המקובל.

ספות אלה להבדיל מהעור הנוקשה והמבריק הן רכות ונעימות יותר למגע, עם מעין תחושה "פרוותית" מלטפת ומראה יוקרתי כריזמטי שאפשר להתגאות בו.

העור ההפוך נוכח במגוון רחב של מוצרים – מנעליים דרך תיקים ורצועות שעוני יד ועד כיסויים יוקרתיים לסמארטפון, כיפות ואפילו כפפות מקצועיות לעבודה עם חומרים גסים או נוקשים.

הפיכת העור יוצרת מראה אלסטי יותר המבטל את הברק המקורי של העור ומקנה לו מראה מעט שחוק או מיושן, דבר שנחשב לאופנה טרנדית, מודרנית ונחשקת.

ניקוי ספות עור עם סודה לשתייה האם זה נכון?

כשמתרחשת "תאונה" של מפגש מלכלך בין חומר מסוים לספת העור ההפוך, אין שום אפשרות ניקוי על ידי מים או חומרי ניקוי רגילים או ניקוי ספות עור עם סודה לשתייה

בדומה לרכבי יוקרה המצריכים ניקוי ותחזוקה מיוחדים במטרה לשמור על איכות הצבע והציפוי המבריק (ווקס למשל), גם ספות יוקרה מעור הפוך מצריכות חומרים מיוחדים וידע של ניקוי ספות מעור.

פעולה זו מתבצעת על ידי תרסיס ייעודי הגורם לכתמים ושומנים להתקשות במטרה להסיר אותם משכבת העור העליונה לאחר מספר שניות ובדרך של שיוף עדין, עם נייר זכוכית 0 (סוג נייר הזכוכית העדין ביותר). כעבור 24 שעות מתבצעת צביעה של אזור הכתם בצבע שקוף ואחריה ניתן להשיג הצלחה רבה בהעלמת הכתם לחלוטין.

אפשרות ביתית נוספת תהיה להשתמש במברשת מיוחדת לזמש בלבד, שיעילה להסרת כתם נוקשה כמו בוץ יבש, רוטב סמיך או סליים שדבקו בספה. לפני השימוש במברשת עליכם "לגרד" בעדינות את שכבת הלכלוך העליונה ולהבריש לאחר מכן בעדינות ובתנועות מהירות וקצרות, רצוי לכיוון אחד.

ניקוי ספות עור עם סודה לשתייה

ניקוי ספות עור עם סודה לשתייה. האמנם?

ניקוי ספות מעור הפוך אם כך היא פעולה לא פשוטה אך לצד החיסרון עומדים יתרונות רבים שבזכותם בוחרים אנשים רבים להכניס אותה הביתה.

מדובר ברהיט עם עמידות לטווח שנים ארוך ביותר, שלא מתעוות עם הזמן ומאבד מצורתו וגם כאשר הוא מתיישן מעט, נראה עדיין כחדש ומושך ובעיקר מזמין לישיבה.

יחד עם זאת, מאחר וכמו כל ספה אחרת הוא חשוף ללכלוך, יש צורך לבצע תחזוקה שוטפת לפחות אחת לשבוע שבמהלכה הספה תישאב. אם גיליתם כתם שלא הבחנתם בו קודם שכעת הופך את הספה ללא אחידה, תוכלו להיעזר בחברה מקצועית לניקוי ספות שתגיע עד אליכם בליווי תכשירים ייחודיים לניקוי.

אנשים רבים מאמינים שאם אין תכשיר ניקוי שקיים על המדפים לרכישה עצמית, אין באמת תכשיר אחר שיוכל לעבוד. אך חשבו על זה רגע – כיצד כלל הספות נותרות נקיות ומצוחצחות בחנות?

הרי אנשים רבים באים איתן במגע, יושבים, מלטפים ואפילו נשכבים עם הנעליים. כיצד חנות הרהיטים מגנה על עצמה מפני הדברים הללו?

בעזרת תכשירי הניקוי שקיימים אצל המקצוענים בלבד ולא ניתנים לרכישה ביתית, בעיקר מפאת הידע המקדים שמצריך השימוש, החשיפה לכימיקל והתאמת החומר עצמו לדגם הספה המבוקש.

כדי להימנע מנזקים בלתי הפיכים לספה שלכם על ידי שימוש במים או בתכשירים בלתי מתאימים, יש להזמין חברת ניקוי ספות מיומנת שעוסקת רבות בניקוי ספות עור הפוך. החברה תוכל לבחון מתוך מקצועיות ומומחיות רחבה את סוג העור, טיבו, הציפוי שלו, טכניקת הצביעה וטכניקת העיבוד כדי להחליט באילו אמצעי ניקיון לנקוט.

חשוב להדגיש שאין פתרון אחיד גם לספות שנדמה שיוצרו מאותו החומר ולכן רק מי שעוסק בכך יכול ורשאי לקבוע את פתרונות הניקוי – היצרן, חנות הרהיטים וחברת הניקוי.

חברה בלתי מקצועית או כזו שלא מתמחה בניקוי עור הפוך עלולה להסב לא מעט נזקים בלתי הפיכים לספה שנרכשה ממיטב כספכם, לפגוע במראה, במרקם ובצורה גם מבלי להתכוון לכך.

לכן חשוב לדרוש תעודת הסמכה ואחריות לפני כל תיאום. האחריות תשמש אתכם לכל מקרה שבו הטיפול בספה עורר בעיה מסוימת או פשוט לא היה מוצלח וכחלק ממנו תוכלו לקבל ניקוי חוזר או טיפול ממוקד בבעיה ללא עלות נוספת.

באילו חומרי ניקוי כדאי להשתמש?

דגשים כלליים לגבי ניקיון ותחזוקת לא נכונה לספות מצביעים על שימוש בחומץ לבן כפתרון טוב לכתמים מכל סוג ועבור כל חומר שממנו עשויה הספה או ניקוי ספות עור עם סודה לשתייה, אלו פעולות לא נכונות

אם נשפך נוזל כלשהו כמו יין, מיץ, קפה, חלב או רוטב – יש לספוג בשלב הראשון את הנוזל עם מטלית, מגבת, נייר או כל דבר סופג אחר שנמצא בהישג יד. אל תשפשפו בשום מקרה את אזור הכתם, גם אם זה מפריע מאוד בעין.

אתם עלולים להרחיב את התפשטות הכתם ולפגוע במרקם והדבר מעודד הספגה מהירה יותר של החומר בתוך הספה.

לאחר הספיגה הראשונית, טבלו מטלית חדשה בחומץ לבן מדולל במים (50% מים, 50% חומץ לבן) ושפשפו בעדינות מספר פעמים תוך תנועות קצרות ללא הפעלת לחץ.

אם חלק מהכתם נספג במטלית, עברו לאזור נקי והמשיכו.

לאחר שעיקר הכתם הכתים את המטלית, יש לעבור לשיוף העדין עם נייר זכוכית אפס דקיק בצבע לבן בלבד (נייר שחור עלול להותיר כתם וסימנים בלתי הפיכים) שיוכל להסיר את הכתם במלואו. פתרונות "סבתא" נוספים ממליצים על אבקת סודה לשתייה או מלח – יש לפזר כך שהכתם יכוסה במלואו ולהמתין לפחות שעה.

חומרים אלה הינם חומרים סופחים המסוגלים להעביר אליהם נוזל קיים אם מצוי בקרבתם ובשל כך להעלימו מהספה.

יחד עם זאת, בהנחה ואין לכם בשליפה מהירה את הוראות היצרן או הבקיאות של חברה לניקוי ספות, מומלץ לנסות כל פתרון כולל השימוש בחומץ הלבן בחלק נסתר בספה (תחתית גב הספה למשל, אם היא צמודה לקיר מאחוריה, היא אזור מועדף) כדי לראות כיצד הספה מגיבה לחומרים.

הערה חשובה נוספת לגבי אבקת הסודה לשתייה היא העובדה כי לחומר זה יכולת לפרק או לפורר עור מעובד. אל תעשו שום פעולה לפני שתבדקו מול החנות שבה נרכשה הספה או מול היצרן שלה האם ובאיזו כמות כדאי להשתמש.

מהו ניקוי ותיקון ספות מקצועי?

ניקוי ותיקון ספות מקצועי נוצר על מנת לפתור שתי בעיות קיימות: האחת – מראה הספה המתיישן, המתבלה או הנהרס.

ספה היא הרהיט שעמו אנו מנהלים הכי הרבה מגע לאורך היום ולכן היא חשופה לנזקים מכל הסוגים ופוגעת במראה הבית והאסתטיקה.

השנייה – ספות מעצם היותן בעלות שטח פנים רחב, חשופות להמון מזהמים, עובשים, רטיבויות, אבק ולכלוך בעלי השלכות תברואתיות על כל בני הבית והאורחים בו.

לכן יש חשיבות רבה מאוד לניקיון יסודי שמתבצע על ידי בעל מקצוע וותיק המוסמך לכך ובאפשרותו לפתור גם את סוגיית הניקיון הפנימי של הספה, ממנה ניתן על ידי מכונה מיוחדת לחלץ את הלכלוך הפנימי שנצבר עם הזמן ופוגע בנשימה, בעיקר עבור אלו הסובלים מבעיות נשימה או אלרגיה לקרדית אבק הבית.

חברת קלין טק הינה בעלת 20 שנות ניסיון בניקוי ספות עור הפוך וכלל סוגי הספות הקיימים. החברה עוסקת במציאת פתרונות ניקוי אפקטיביים עבור ריפודים ביתיים, רכבים, משרדים וחברות הריהוט המובילות בישראל.

קלין טק הינה החברה היחידה בארץ האוחזת בתעודות הסמכה מטעם האיגוד האמריקאי לניקוי ותיקון ספות, המשתמשת בתכשירים ומכונות ניקוי באישור משרד הבריאות הישראלי.

צוות החברה ערוך לכל טיפול, ניקוי ותיקון המתבצע בבית הלקוח ועד הגעה לתוצאה הרצויה והטובה ביותר שניתן לקבל.

0
    סל הקניות
    סל הקניות ריקחזרה לחנות
    רוצים שנחזור אליכם ?
    תשאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם