ניקוי שטיחים מקיר לקיר

  • ניקוי שטיחים מקיר לקיר זה אנחנו! למה? מפני שההתמחות היסודית והראשונה של בעל החברה, איציק אוז'לבו , היא מתחילת דרכו מגיל 21 בענף השטיחים היא שטיחים מקיר לקיר. לאחר שעבד כאיש מכירות ומנהל חנויות בחנויות למכירת שטיחים מקיר לקיר. איציק אוז'לבו כיהן כסמנכ"ל ארצי של חברת " שטיחי וינטר" כ-8 שנים. בשנת 1999 קלינטק הוקמה כחברה לניקוי שטיחים וריפודים. 
  • ניקוי שטיחים מקיר לקיר דורש מיומנות וניסיון רב בזיהוי סוג הסיב: צמר, או סניטתי. ולאחר מכן יש לאבחן את סוגי הכתמים. כתמים על בסיס אוכל ושתייה כמו באולמות הגשת אוכל, או לחלופין כתמים שמקורם מסוליות הנעליים כמו: גריז, אספלט, מסטיקים וכו'.

ניקוי שטיחים מקיר לקיר בבתי מלון

  • שטיחים מקיר לקיר בתי מלון משתנים בסוגי הסיב שממנו הם עשויים. לרב בגלל דרישות התקן של מכבי האש מותקנים בבתי מלון שטיחים מקיר לקיר מצמר. צמר הוא סיב טבעי שנכבה מעצמו לאחר חשיפתו לאש. לכן, הניקוי צריך להיעשות בחומרי ניקוי עדינים המתאימים לצמר. 
  • שטיחים מקיר לקיר לעומת זאת העשויים מסיבים סינתטיים הם סופגים יותר לכלוך שומני מתוצרי נפט כמו: גריז, ושמנים מהנפט. אי לכך, חומרי הניקוי שיפרידו את השמן מהסיב של השטיח הוא צריך להיות חזק יותר. 
  • חברת קלינטק מנקה שטיחים בבתי מלון משנת 1999 בהצלחה גדולה, לצדנו המלצות מעבודת ניקוי שטיחים מקיר לקיר שבוצעו בבתי מלון מסביב לכל הארץ. 
ניקוי שטיחים מקיר לקיר
צור קשר להצעת מחיר

המלצות ניקוי שטיחים מקיר לקיר בבתי מלון בישראל

בין לקוחותינו :

מידע מקצועי נוסף
0
    סל הקניות
    סל הקניות ריקחזרה לחנות
    רוצים שנחזור אליכם ?
    תשאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם