ניקוי ריפודים לרכב

ניקוי ריפודים לרכב

ניקוי ריפודים לרכב צריך להיעשות אצל בעלי מקצוע. על מנת שנצליח להגיע לתוצאות טובות עלינו להבין ראשית את מכלול סוגי הלכלוך הקיימים בריפוד הבד של הרכב שלנו.

  1. לכלוך מוצק– זהו הלכלוך שאינו מתפרק במים. כמו : חול, אבק, שאריות אוכל. ניתן לטפל בסוג לכלוך זה על ידי שאיבה יבשה הנמצאת בכל תחנת דלק או לשאוב את פנים הרכב באופן עצמאי.
  2. כתמים נקודתיים – אלו אותם כתמים הנוצרים תוך כדי השימוש שלנו ברכב. כתמים כמו: כתמי אוכל ושתייה, במיוחד אם מסיעים ילדים קטנים במושב האחורי. כתמי זפת או גריז, טושים, דיו מעט, יין, כתמי שתן של בעלי חיים או של בני אדם, קיא, צואה, דם, מסטיק וכו'. על פי הנראה במפרט של סוגי הכתמים, יש להבין איך לגשת לכל כתם על פי מקורו בכדי להסיר אותו ביעילות ומבלי לעשות נזק. ישנם חומרי ניקוי לרכב שניתן לעשות את הסרת הכתמים בעצמך.
  3. לכלוך כללי – זהו אותו הלכלוך שמצטבר עם הזמן על כל חלקי הרכב שבאים במגע ישיר עם הגוף החשוף שלנו. לכלוך זה במקורו מכיל שמני זיעה ושומן גוף ונראה כהצטברות של שכבה על ההגה, מושבי הרכב, ידית ההילוכים, משענות הדלתות וכו'. במקרה כזה יש לעשות ניקוי ריפודים לרכב באמצעות מכונה לניקוי ריפודם מקצועית. 
ניקוי ריפודים לרכב

ריפודים לרכב פרטי - דרכי הניקיון

כולנו מכירים איך שהריפודים הנקיים שהינו רגילים לראות הפכו אט אט לאפורים יותר ואף מוכתמים פה ושם. ניקוי ריפודים לרכב כולל בתוכו ניקוי כתמים מסוגים שונים כמו: כתמי אוכל ושתייה, כתמי סליים, כתמי שוקו ומוצרי חלב. ישנם מצבים שהכתם נובע מהפרשות גוף כמו: כתמי שתן, כתמי צואה, קיא ואף דם. אלו כתמים שקשה יותר להסירם אך בתהליך ניקוי ריפודים לרכב אנו משתמשים בחומרים שמנטרלים כתמים מסוג לכן התוצאות הצפויות הן טובות ביותר. 

תעודות הסמכה לניקוי ריפדים לרכב

שקופית קודמת
שקופית הבאה

ניקוי מושבי עור לרכב- איך זה עובד?

סוג הלכלוך שנתפס על מושבי העור הבהירים בעיקר הוא ממקור חלבוני כמו: זיעה, שומן גוף. לכלוך אחר שאנו מזהים בתוך נקבוביות העור הוא לעתים "צבע ממכנסי ג'ינס"  כחולים.

בעקרון, אפשר לנקות בקלות את הלכלוך השומני בעזרת חמרי ניקוי מקצועיים שלנו וללא כל חשש לפגיעה בשכבת הצבע של העור. חשוב : לא לשפשף את העור עם ספוג הפלא, סקוטצ' או כל חומר ניקוי אחר שיכול לפגוע בשכבת הלקה העדינה שנמצאת על שכבת הצבע. 

ניקוי מושבי עור ברכב יכול להיעשות בסדנה שלנו בראשון לציון עם קביעת תור מראש, אנו מטפלים באוטו הרגע רק ברכב אחד בלבד, והוא שלך. 

ניקוי ריפודים לרכב - מכונה לניקוי ריפודים לרכב

ניקוי ריפודים בד לרכב- איך זה עובד?

אז ככה, רב הלכלוך בסביבת הרכב הוא על בסיס חלבוני. כלומר, לכלוך שנובע ממקורות של אוכל, שתייה, זיעה ושומן גוף. לכן, על מנת לפרק את הלכלוך על בסיס זה אנו עובדים בתהליך ניקוי ריפודים לרכב עם חומרים אנזימים שמפרקים את החלבון וכך הניקוי שמתקבל הוא יסודי יותר. אנו מרססים על הבד חומר אנזימי, מברישים את הבד עם מברשת עדינה מתאימה לבד ולבסוף שוטפים את הבד במים נקיים. זמן הייבוש המוחלט אורך כ- 5 שעות . 

מידע מקצועי נוסף
0
    סל הקניות
    סל הקניות ריקחזרה לחנות
    רוצים שנחזור אליכם ?
    תשאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם