ניקוי ספות עור לבן

ניקוי ספות עור לבן מקצועי ואדיב!

שלא בדומה לניקוי ספות בד, ניקוי ספות עור לבן דורש מומחיות הרבה יותר גדולה. למרות שניקוי ספות מעור נראה די פשוט לעין, קל מאוד לעשות נזק בלתי הפיך ויביא להוצאות לא בטלות על מנת לתקן את הבעיה. חברת קלינטק מוסמכים לניקוי ותיקון מעור ממדינות מובילות בעולם כמו : איטליה, ארה"ב , ספרד ואנגליה. יש לנו תעודות הסמכה ויקנו לך שקט נפשי וכספי על מנת לשמור על רכושך שהשקעת בו כסף רב. 

ניקוי ספות מעור לבן

לפני מספר שנים רכשתם ספות מעור לבן, יוקרתיות ויפות? אם כך, בוודאי אתם נהנים לשבת עליהן. 

זה לא משנה אם מדובר על הספות שממלאות ומעצבות את סלון הבית שלכם או על הספות שרכשתם למשרדכם, כי מה שבטוח זה שהעור, עם השנים, כבר לא נראה אותו הדבר. 

מעבר לכך שבאופן כללי ספות מעור מאבדות מהברק שלהן עם השנים כי הן סופגות לכלוך וכתמים, הרי שאם מדובר על צבע לבן הכול עוד יותר בולט. 

מצד שני, ספות מעור לבן תמיד נראות מאוד אלגנטיות ויפות ולכן טבעי שלא תרצו לזרוק אותן או להיפרד מהן בטרם עת. זה נשמע מוכר? אתם מתלבטים מה ניתן לעשות והאם עליכם לתרום את הספות ולקנות חדשות? אם כך, כדאי שתדעו, רגע לפני שאתם עושים צעד דרמטי שכזה, שהיום אפשר גם להזמין שירותי ניקוי ספות עור לבן. 

אומנם זה נכון שאם הייתם מתחזקים את ספות העור על בסיס קבוע אולי הייתם מצליחים להימנע ממצב שבו הן נראות נורא, אך על חלב שנשפך לא בוכים. 

כעת המשימה היא לנקות את הספות ולגרום להן להיראות שוב מבריקות כמו בעבר, מה שמוביל לשאלה המתבקשת: איך עושים את זה?

חומר לניקוי ספות מעור - עשה זאת בעצמך

כל הסיבות שבגללן ניקוי ספות מעור לבן זו משימה למומחים

אם תעשו חיפוש קצר אונליין, או בסופרים השונים, אתם תראו שבכל מקום כמעט ינסו למכור לכם תכשירים שונים לניקוי ספות. יתרה מכך, בחלק מהמקומות גם יבטיחו לכם שמדובר על מטלית קסמים או על ספוג שיחזיר לחיים את הספה הישנה, אך בפועל זה לא מדויק. 

בפועל כל אותם תכשירים לא רק שאינם מצליחים להחיות את הספות, אלא לעיתים הם גם גורמים לנזקים חמורים. זה נכון כאשר מדברים על ספות מבד, על ספות מעור ובעיקר – על ספות מעור לבן, שהן הרבה יותר רגישות. 

כדי לנקות עור לבן צריך, לפני הכול, להבין על איזה סוג של עור מדובר. כפי שאתם בוודאי יודעים, ניתן לקנות היום ספות שעשויות מעורות שונים וכדי שהניקיון יתבצע על הצד הטוב ביותר, יש להבין על איזה עור מדובר. שנית, צריך גם לרדת לעומקו של הלכלוך ולהבין ממה בדיוק הספות מלוכלכות? האם מדובר על שומן גוף? על אבק? על כתמים של אוכל ושתייה? או אולי על לכלוכים אחרים שאחראי להם הכלב? לאורך השנים שבהן השתמשתם בספות בוודאי הצטברו עליהן לכלוכים מכל הסוגים ולכן ברור מדוע רק המומחים יוכלו לטפל בעניין.

איך מנקים ספות עור לבן - ניקוי ספות עשה זאת בעצמך

כיצד חברה מקצועית מבצעת עבודה מהסוג הזה?

העבודה של ניקוי ספות עור לבן בדרך כלל מתבצעת בכמה שלבים. ראשית, מזהים את סוג העור ושנית, מזהים את סוג הלכלוך. בהתאם לכך בוחרים את החומרים שבהם ייעשה שימוש לניקוי הספות ובסופו של דבר מתחילים את העבודה. 

ברוב המקרים ייעשה גם שימוש במכונה מיוחדת לניקוי ספות עור ולא אחת יתבצעו גם תיקונים לספה תוך כדי הניקוי שלה. לדוגמא, פעמים רבות קורה שבספות עור יש צורך גם להכניס מילוי חדש לכריות ולמושבים. 

פעולה כזאת דורשת גם היא מומחיות ולכן, תוך כדי שהחברה המקצועית מנקה את הספות, היא יכולה גם לחדש אותן, למתוח אותן ולגרום להן להיראות נפלא. אם כל זה לא מספיק, ניתן יהיה לבצע גם תיקונים אחרים בספות כמו תיקון של גב ספה שבור או תיקונים של קרעים בספות. 

מה שכן, חשוב לדעת שלא כל חברה מקצועית יכולה לעשות עבודה מספיק טובה ולכן יש טעם לבדוק אל מי אתם פונים. אם אתם לא רוצים לקחת סיכון מיותר ואם אתם רוצים לדעת שהספות שלכם בידיים טובות, אנחנו בחברת קלינטק ממתינים לכם עם צוות מקצועי של מומחים. 

החברה שלנו קיימת כבר שנים וכל מי שהזמין מאיתנו שירות לא במקרה יצא מרוצה, כי אנחנו נותנים את הנשמה! זה אומר שאת כל עבודות ניקוי הספות והתיקונים אנחנו עושים בבית הלקוח, תמיד נגיע בזמן וגם המחירים אצלנו אטרקטיביים במיוחד. 

לכן, בין אם אתם זקוקים לשירותי ניקוי ספות עור לבן ובין אם תרצו להזמין שירותי ניקוי לספות שעשויות מחומרים אחרים – אנחנו כאן בשבילכם. צרו עמנו קשר, כי אם אתם אוהבים את הספות הלבנות שלכם ניתן לחדש אותן וחבל שתיפרדו מהן בטרם עת.

מידע מקצועי נוסף
0
    סל הקניות
    סל הקניות ריקחזרה לחנות
    רוצים שנחזור אליכם ?
    תשאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם