ניקוי ספות בקיסריה

ניקוי ספות בקיסריה עם חברת קלינטק

רוב האנשים יעידו כי אחד מבין רגעי הנחת ביום הוא החזרה הביתה לאחר יום מפרך, ישירות לתוך זרועותיה של ספה מפנקת. לאחר שעברתם לא מעט חיפושים כדי למצוא את הספה הטובה ביותר עבורכם, לא פחות חשוב לדעת לשמור עליה. אומנם אנו לא תמיד עוצרים לחשוב על כך, אבל בלי לשים לב הספה צוברת לכלוכים רבים וחיידקים עם הזמן. קצת פסטה שמוצאת את דרכה לספה, שפריץ של רוטב, ידיים מוכתמות בשמן שהונחו עליה, ועוד שלל דברים שמאיצים את הבלאי שלה. כדי להילחם בהם, ולהאריך את חיי הספות בביתכם, יש חשיבות גדולה לניקיון יסודי שלה אחת למספר שנים. שירות מסוג זה, מציעה חברת קלינטק בקיסריה.

אז לאחר שהכרנו בבעיה, החלטנו להרים את הכפפה ולהזמין את החברה שתנקה לנו את הספה בצורה הטובה ביותר. מפאת המגוון הרחב של חברות אלו, בחירת החברה הטובה ביותר עבורנו הינה משימה לא פשוטה, אך אם נשים לב לשלושה דברים עיקריים, נוכל להקל על התהליך. אם כך, נרצה לוודא שהחברה שבחרנו אמינה, מומלצת ומציעה מחיר הוגן.

 

ניקוי ספות בקיסריה

בין לקוחותינו :

מחירון ניקוי ספות בנצרת

  • ניקוי ספות בד 100 ש"ח

    ספת תלת / ספת דו או ספת ריש - המחיר למושב לאדם הנמדד כ- 60 ס"מ.לדוגמא 3+2 נחשב 5 מושבים. יש למדוד את הספה מידית לידית ולחלק ל-60 ס״מ. לדוגמא אם הספה 2.4 מטר, לחלק ל-60 ס״מ, זה 4 מושבים, לפי 100 ש״ח למושב - עלות הניקוי 400 ש״ח

  • ניקוי ספות עור 150 ש"ח

    ספת תלת / ספת דו או ספת ריש - המחיר למושב לאדם 60 ס"מ. לדוגמא 3+2 נחשב 5 מושבים.

  • ניקוי כורסא 150 ש"ח

    ניקוי כורסא רגילה עמרופד במושב + גב ומסעדי הידיים

  • ניקוי כורסת טלויזיה 250 ש"ח

    סגנון אמריקאן קומפורט, כורסת טלויזיה עם ריקלייר

  • ניקוי מזרון זוגי 380 ש"ח

    ניקוי צד אחד, ניקוי כתמים של שתן, חיטוי ובישום המזרון. תוספת לצד נוסף 100 ש"ח.

  • ניקוי מזרון בודד 250 ש"ח

    מזרון בודד של מיטת יחיד

  • ניקוי הדום 80 ש"ח

    הדום יכול להיות עד אורך 1 מטר - מחיר ליחידה

  • ניקוי משענת ראש מיטה 180 ש"ח

    ניקוי סימני זיעה ושומן ראש. חיטוי, בישום וניטרול ריחות גוף

  • ניקוי מיטת נוער/ ספפה 250 ש"ח

    ניקוי ריחות של גוף, כתמי שתן, חיטוי ובישום

  • ניקוי כסא פינת אוכל 35-70 ש״ח

    כיסא פינת אוכל, משתנה בין ריפוד על המושב בלבד או מרופד מושב וגב

  • שטיח נייד העשוי במכונה 55 ש"ח למ"ר

    שטיח עשוי במכונה. הרכב צמר/סינתטי

  • ניקוי שטיח עבודת יד 75 ש"ח למ"ר

    ניקוי שטיח עבודת יד - המחיר למ"ר

  • ניקוי שטיחים מקיר לקיר

    תינתן הצעה מדוייקת לפי גודל השטח

* מחיר מינימום להזמנה 450 ש״ח

* המחירים כוללים מע״מ

לקבלת הצעת מחיר מיידית שלחו לנו לתמונות לווטסאפ

כיצד תשמרו על הספה לאורך זמן?

  • אמינות – נשאף למצוא את בעל המקצוע שינסוך בנו ביטחון. כדי לוודא את אמינותה ואיכותה של החברה, מומלץ להתקשר ולשמוע את מה שיש להם להציע, ובאיזה אופן הם עושים זאת. ננסה להבין בין השורות אם מעלימים מאיתנו פרטים חשובים או שמתחמקים ממענה על שאלות או מתן הצעת מחיר קונקרטית. אם כן, הדבר ידליק נורה אדומה בדבר מקצועיות ואמינות החברה.

    המלצות – ניתן לחפש המלצות ברחבי האינטרנט, לדוגמא באתר מדרג, שם נוכל לראות באיזה מקום מדורגת החברה אותה חיפשנו. בנוסף, כחלק מהמחקר המעמיק שנבצע על החברה, מומלץ ליצור קשר עם חברים, שכנים ושאר מכרים שאולי שמעו בדבר החברה או חוו את שירותיה. כך נקבל המלצה ממקור ראשון ואמין.

    מחיר – המחירים המוצעים בשוק לניקוי ספות לרוב קבועים והוגנים. מומלץ להיעזר במפתח המחירים שמופיע בהמשך המאמר לשם השוואה וקבלת קנה מידה למחיר הוגן. במידה והחברה אותה בחרתם סוטה בהרבה ממחירים מוצעים אלה יש לשקול את אמינותם.

     

מחירי ניקוי ספות בקיסריה

טווח המחירים לתיקון וניקוי ספה מושפע ממספר גורמים כמו סוג הספה וגודלה ולכן המחיר יכול להשתנות בין סוגי הספות השונות. אך, ככלל אצבע מחיר ניקוי הספה מחושב לפי מושב לאדם בגודל של כ- 60 ס"מ. לדוגמא 3+2 נחשב 5 מושבים. ניקוי ספות בד עולה כ-500 ₪ שכן, כל מושב עולה כ-100 ₪ , עלות ניקוי ספות עור יכול להגיע ל- 750 ₪ שכן, ניקוי מושב עור עולה כ-150 ₪. ניקוי כורסת טלוויזיה(סגנון אמריקאן קומפורט) עלותה 250 ₪. שימו לב! בדרך כלל עלות מינימום להזמנת שירות לניקוי ספה הוא כ-450 ₪.

 

צור קשר להצעת מחיר

קלינטק חברה לניקוי ספות בקיסריה

 לניקוי ותיקון מושלם של ספה קלינטק היא החברה המושלמת. קלינטק היא חברה מקצועית המוסמכת על ידי האיגוד האמריקאי לשירותי ניקוי ספות. הזמנה של איש מקצוע מקלינטק מבטיחה נקיון מושלם של כל סוגי הספות ובנוסף תיקון הספה בין אם קרעים או שברים, המומחים של קלינטק ידעו להתמודד עם הבעיה. וכעת קלינטק מציעה את שירותיה גם בקסריה!. 

ניקוי ספות בקיסריה - עשה זאת בעצמך

במידה ותרצו לחסוך עבודה אל מול חברה לניקוי ספות ותחליטו לנקות את הספה שלכם באופן עצמאי, ניתן לעשות זאת עם חומרי ניקוי ספציפיים כמו – מברשת לניקוי ספות, חומרי מיוחד לניקוי ספות, דוחה ריחות רעים ועוד. טווח המחירים של אמצעים אלו הוא כ-150 ש"ח, למעט המברשת אותה ניתן לרכוש בעלות של כ-25 ש"ח.

 

0
    סל הקניות
    סל הקניות ריקחזרה לחנות
    רוצים שנחזור אליכם ?
    תשאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם