ניקוי ספות בשוהם

ניקוי ספות בשוהם

תהליך הניקוי כולל שימוש בחומרים מקצועיים וחומר לניקוי ספות מבד שלא ניתן למצוא בסופר מרקט הקרוב לביתכם. הציוד המקצועי של חברות ניקוי ספות בשוהם, כמו גם חומרי הניקוי בהם משתמשים בחברות אלה, ייעודיים לניקוי ספות, וכאשר הם נמצאים בשימוש של אנשי מקצוע הם מבטיחים להשאיר את הספה שלכם (כמעט) כמו חדשה. תהליך הניקוי עצמו אורך כשעתיים, ומתבצע בבית הלקוח, כמובן. לאחר סיום הניקוי יש להימנע מישיבה על הספה למשך 10-12 שעות.

  • ניקוי ספות בד 100 ש"ח

    ספת תלת / ספת דו או ספת ריש - המחיר למושב לאדם הנמדד כ- 60 ס"מ.לדוגמא 3+2 נחשב 5 מושבים. יש למדוד את הספה מידית לידית ולחלק ל-60 ס״מ. לדוגמא אם הספה 2.4 מטר, לחלק ל-60 ס״מ, זה 4 מושבים, לפי 100 ש״ח למושב - עלות הניקוי 400 ש״ח

  • ניקוי ספות עור 150 ש"ח

    ספת תלת / ספת דו או ספת ריש - המחיר למושב לאדם 60 ס"מ. לדוגמא 3+2 נחשב 5 מושבים.

  • ניקוי כורסא 150 ש"ח

    ניקוי כורסא רגילה עמרופד במושב + גב ומסעדי הידיים

  • ניקוי כורסת טלויזיה 250 ש"ח

    סגנון אמריקאן קומפורט, כורסת טלויזיה עם ריקלייר

  • ניקוי מזרון זוגי 380 ש"ח

    ניקוי צד אחד, ניקוי כתמים של שתן, חיטוי ובישום המזרון. תוספת לצד נוסף 100 ש"ח.

  • ניקוי מזרון בודד 250 ש"ח

    מזרון בודד של מיטת יחיד

  • ניקוי הדום 80 ש"ח

    הדום יכול להיות עד אורך 1 מטר - מחיר ליחידה

תהליך ניקוי ספות בשוהם

גם אם אתם מקפידים על ניקוי הספה שלכם באופן קבוע אחת לשבוע בעזרת שואב אבק ומנקה כל כתם מיד שאתם מבחינים בו ? אחת לשנתיים בערך כל ספה צריכה ניקוי יסודי יותר, ניקוי שרק חברה מקצועית של ניקוי ספות בשוהם יכולה לספק. למה צריך ניקוי מקצועי וכל כמה זמן – במאמר שלפניכם.

לכלוך הוא חלק מהחיים

לכלוך הוא חלק מהחיים, וגם אם אתם מקפידים על ניקיון בדרך כלל, לאורך הזמן מצטבר לכלוך במקומות שונים, כולל על הספה. גם אם אינכם סובלים מהפרעת ניקיון אובססיבית-קומפלסיבית (OCD), תוכלו לראות לאחר זמן מה כהות במקומות שונים של הספה, בעיקר על מסעדי הידיים, ובמקומות בהם העורף נוגע במשענת הגב.

הכתמים הנראים לעין נוצרים בעיקר בגלל הפרשות גוף שונות כמו זיעה או שומן טבעי שנמצא על העור, אבל גם חלקיקי פיח הנמצאים באוויר, עשן סיגריות במידה ומעשנים בבית, אבק, שערות, ושאריות של כתמים שהוסרו. את הלכלוך הזה עדיף להשאיר בידי חברת ניקוי ספות בשוהם, ולהזמין אותה אחת לשנתיים בערך כדי לבצע ניקוי יסודי שיחזיר למערכת הישיבה שלכם את המראה הרענן ויאפשר לכם ליהנות מהספה שנים רבות.

ניקוי ספות בשוהם

הזמן ניקוי ספות בשוהם עכשיו

מכיוון שניקוי לא מקצועי של הספה עשוי לגרום לה נזקים, ואף להרוס אותה לחלוטין במקרים קשים במיוחד,  חשוב להקפיד בבחירת החברה שתנקה את הספה שלכם. כדי להימנע מבעיות כמו התפתחות עובש ופטריות בריפוד, סימני התייבשות, התכווצות הבד ועוד, חשוב להקפיד לעבור עם חברת ניקוי ספות בשוהם שיש לה מוניטין בתחום ומעסיקה אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים.

בין לקוחותינו :

0
    סל הקניות
    סל הקניות ריקחזרה לחנות
    רוצים שנחזור אליכם ?
    תשאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם