ניקוי ספות ברמת גן

ניקוי ספות ברמת גן - ספות מלוכלכות צריכות ניקיון

ניקיון ספות מקצועי עושים אצל המומחים בתחום ניקוי ספות ברמת גן נעשה על ידינו בצורה מיוחדת שמרעננת ומנקה את הספות. צריך רק להרים טלפון ולהזמין את השירות עד לבית. השרות זמין כל העת לכל דורש.

בתוך הבית יש מספר מקומות בהם משלבים ספות. בסלון, בחדרי המשפחה, בפינות ישיבה שונות לעיתים, בחדרי שינה ועוד הסלון הוא למעשה מרכז הבית. 

בסלון מתארחים אורחים שמגיעים למשפחה, יושבים בסלון על השולחן מגישים אוכל וכיבוד. על הספות בסלון לעיתים יושבים ולומדים תורה.

ספות שמים גם בחדרי משפחה ובחדרי האירוח, גם כאן משתמשים הרבה בספות, במקרים רבים השימוש בספות של חדרי המשפחה הוא המסיבי ביותר, כאן מבלים שעות רבות בצפייה בטלוויזיה, במשחקים, קריאה ועוד.

כאן אוכלים, שותים, מניחים רגליים על הריפודים, שוכבים עם צלוחיות של פירות וגרעינים. בקיצור ספות של חדרי משפחה חשופות כל העת למגע עם אוכל ועוד דברים שמלכלכים. 

צור קשר להצעת מחיר

ניקוי ספות ברמת גן

לפני מספר שנים לא רב השקעתם וקניתם ספות יקרות במיוחד? מאז הזמן חלף והספות כבר לא נראות יפות כמו בעבר? אם כך, כדאי שתדעו שיש מה לעשות בנידון. 

בין אם הספות שלכם עשויות מכתיפה, מבד או שהן עשויות מעור, איזו סיבה יש לכך ישר לחשוב על רכישת ספות חדשות? בימינו, כאשר ניתן להזמין שירותי ניקוי ספות ברמת גן, חבל יהיה ישר לרכוש ספות חדשות ולהיכנס להוצאה כלכלית גדולה מידי. 

אם חשבתם לרגע שמצב הספות שלכם כל כך גרוע עד כי לא ניתן יהיה לנקות ולחדש אותן, כדאי שתדעו שכמעט תמיד זה לא מדויק. כלומר, אולי לא תצליחו לנקות לבד את הספות, אך אם תפנו אל המומחים ואם תזמינו מהם שירות, אתם לא תאמינו כשתגלו עד כמה ניקוי יסודי ומקצועי יוכל לשנות את המצב. 

כדאי לדעת שאפילו אם יש על הספות שלכם כתמים קשים שניסיתם להוריד בכל דרך אפשרית, עדיין לא כדאי לומר נואש. בדיוק איפה שכל האנשים מתייאשים נכנסים המקצוענים, שכן מי שמגיע עם ניסיון, עם ציוד ועם חומרי הניקוי הנכונים – יוכל להסיר עבורכם כל כתם ולכלוך.

ניקוי ספות ברמת גן

בין לקוחותינו :

ניקיון יסודי בשלבים

אם מעולם לא יצא לכם להזמין שירותי ניקוי ספות ברמת גן, טבעי שלא תדעו לגמרי למה לצפות ומה כולל השירות. 

לכן אנחנו שמחים להציג בפניכם את שיטת העבודה שלנו, כי אנחנו בחברת קלינטק שירות ניקוי ספות מעור ומבד נעשה הכול כדי שתצאו מרוצים. לפני הכול נשמח לקבל אינפורמציה רלוונטית אודות הספות, ועדיף כמה שיותר זמן מראש. 

חשוב לצוות העובדים שלנו לדעת, לדוגמא: מאיזה חומר עשויות הספות? בנות כמה הן? האם הן מאוד גדולות? והאם מדובר על ספות יוקרתיות במיוחד או לא? יש הבדל, בתהליך הניקיון, בין ניקוי של ספות עור ובין ניקוי של ספות מבד. 

העניין הוא שכאשר מדובר על ספות בד בדרך כלל ניתן יהיה להסיר את הבד ולנקות אותו הרחק מהספה עצמה. לעומת זאת, כאשר מדברים על ניקיון של ספות מעור הכול נעשה ישירות על הספה כי אין הפרדה בין הריפוד ובין הספה. 

קחו בחשבון שבמידה ויש לכם גם הדום או שניים, הרי שגם אותם נוכל לנקות, כי הרעיון הוא כמובן לחדש את כל מערכת הישיבה שבסלון שלכם ולא רק חלקים ממנה. בנוסף, אם יש לכם לא רק ספות שזקוקות לניקוי אלא גם כורסת טלוויזיה אהובה, גדולה ומלוכלכת, הרי שאנשי הצוות שלנו יוכלו לעזור לכם! 

אין שום סיבה שבגללה אתם צריכים להמשיך לשבת שעות על כורסת טלוויזיה שכבר לא נראית יפה, מלאה בכתמים ואולי גם עולה ממנה ריח רע. לכן, אם אתם יכולים להזמין שירותי ניקוי ספות ברמת גן, למה לחשוב פעמיים לפני שאתם עושים זאת?

ניקיון בשיטה מודרנית ונוחה במיוחד

הפעם האחרונה שבה הזמנתם שירותי ניקוי ספות ברמת גן הייתה לפני שנים רבות? זה זכור לכם כסיוט כי היה עליכם להוביל בעצמכם את הספות למקום שבו ניקו אותן? אם כך, זו עוד סיבה טובה שבגללה כדאי לכם להתקשר אלינו עוד היום. 

אנחנו בחברת קלינטק הבנו כבר מזמן שחלק ממה שהלקוחות שלנו רוצים זו נוחות. לכן אנחנו מציעים לכל הלקוחות שלנו לבצע את הניקיון ישירות בביתם, מה שאומר שלא יהיה עליכם להתעסק בהובלה או בשינוע של הספות או הכורסאות. 

אנשי הצוות שלנו יגיעו לביתכם בדיוק בשעה וביום שנקבע, כך שגם לא תמצאו את עצמכם מחכים שעות ארוכות למומחים שלנו. הם יאפיינו את המשימה, יבדוק את כל הנתונים הרלוונטיים עבורם, כמו סוג החומר שממנו עשויה הספה וכדומה, ובהתאם לכך יתחילו לנקות. כדאי לדעת שאצלנו אתם, ובעיקר הסלון שלכם, בידיים טובות, כי יש לנו:

  • אנשי מקצוע מנוסים
  • ציוד ומכונות ניקיון ייעודיות
  • חומרי ניקוי מהטובים ביותר שיש היום. בנוסף, אם תעשו חיפוש קצר תגלו שיש לגבינו גם לא מעט המלצות, שכן כל האנשים שכבר ניקנו להם את הספות יצאו מרוצים. 
 

לכן, אם יש לכם רגש סנטימנטלי לספות שלכם, או שפשוט חבל לכם לזרוק אותן, אנחנו כאן בשבילכם. התקשרו אלינו עוד היום ובואו ליהנות גם אתם מספות חדשות שנראות נפלא ושנעים מאוד לשבת עליהן.

1
    סל הקניות
    רוצים שנחזור אליכם ?
    תשאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם