ניקוי ספות בנצרת

ניקוי ספות בנצרת עם חברת קלינטק

לאחר שנחתם ואכלתם עליה כל החורף, סביר להניח שהספה שלכם זקוקה לרענון רציני כחלק מניקוי האביב השנתי שלכם. בין אם אתם צריכים להסיר כתמים עיקשים או לשאוב כמות מפתיעה של פירורים המסתתרים בכל נקיק, בנצרת אתם יכולים לשכור שירותי ניקיון ספות מקצועי שיכולים לעזור לכם להגיע לתוצאה הרצויה.

הספה היא אחד הרהיטים המרכזיים בבית. כול דיירי הבית משתמשים בה והיא משמשת לאירוח, אכילה, מנוחה ולמה לא. לכן, חשוב להקפיד שהיא תישאר נקייה.

אך מכיוון שהיא נמצאת בשימוש תמידי היא כמובן נוטה יותר משאר הרהיטים להתלכלך. לכן, אם אתם רוצים שהספה שלכם תחזיק לאורך זמן ותישאר נקייה ככל הניתן, מאוד חשוב להקפיד על ניקיון יסודי ותדיר.

ניקוי ספות בצפון - ניקוי ספות בנצרת

בין לקוחותינו :

מחירון ניקוי ספות בנצרת

  • ניקוי ספות בד 100 ש"ח

    ספת תלת / ספת דו או ספת ריש - המחיר למושב לאדם הנמדד כ- 60 ס"מ.לדוגמא 3+2 נחשב 5 מושבים. יש למדוד את הספה מידית לידית ולחלק ל-60 ס״מ. לדוגמא אם הספה 2.4 מטר, לחלק ל-60 ס״מ, זה 4 מושבים, לפי 100 ש״ח למושב - עלות הניקוי 400 ש״ח

  • ניקוי ספות עור 150 ש"ח

    ספת תלת / ספת דו או ספת ריש - המחיר למושב לאדם 60 ס"מ. לדוגמא 3+2 נחשב 5 מושבים.

  • ניקוי כורסא 150 ש"ח

    ניקוי כורסא רגילה עמרופד במושב + גב ומסעדי הידיים

  • ניקוי כורסת טלויזיה 250 ש"ח

    סגנון אמריקאן קומפורט, כורסת טלויזיה עם ריקלייר

  • ניקוי מזרון זוגי 380 ש"ח

    ניקוי צד אחד, ניקוי כתמים של שתן, חיטוי ובישום המזרון. תוספת לצד נוסף 100 ש"ח.

  • ניקוי מזרון בודד 250 ש"ח

    מזרון בודד של מיטת יחיד

  • ניקוי הדום 80 ש"ח

    הדום יכול להיות עד אורך 1 מטר - מחיר ליחידה

  • ניקוי משענת ראש מיטה 180 ש"ח

    ניקוי סימני זיעה ושומן ראש. חיטוי, בישום וניטרול ריחות גוף

  • ניקוי מיטת נוער/ ספפה 250 ש"ח

    ניקוי ריחות של גוף, כתמי שתן, חיטוי ובישום

  • ניקוי כסא פינת אוכל 35-70 ש״ח

    כיסא פינת אוכל, משתנה בין ריפוד על המושב בלבד או מרופד מושב וגב

  • שטיח נייד העשוי במכונה 55 ש"ח למ"ר

    שטיח עשוי במכונה. הרכב צמר/סינתטי

  • ניקוי שטיח עבודת יד 75 ש"ח למ"ר

    ניקוי שטיח עבודת יד - המחיר למ"ר

  • ניקוי שטיחים מקיר לקיר

    תינתן הצעה מדוייקת לפי גודל השטח

* מחיר מינימום להזמנה 450 ש״ח

* המחירים כוללים מע״מ

לקבלת הצעת מחיר מיידית שלחו לנו לתמונות לווטסאפ

כיצד תשמרו על הספה לאורך זמן?

  • ניקיון באופן תדיר: הדבר הכי חשוב על מנת למנוע כתמים והצטברות כמויות של אבק היא לנקות באופן תדיר. ככל שתחכו עם הניקיון כך הוא כנראה יהיה יותר ארוך ויותר קשה. ניקיון תדיר בסופו של דבר יחסוך לכם זמן ומאמץ. 
  • הימנעות מיצירת כתמים: הספה הרבה פעמים משמשת אותנו לאכילה ושתייה אך עדיף להימנע מכך כמה שיותר על מנת לא להסתכן בשפיכה של המשקה או האוכל על הספה ויצירת כתם. 

למרות זאת, כולנו עושים טעויות ודברים כאלו קורים במיוחד אם יש לכם ילדים. במקרה כזה כדאי לנקות את הכתם כמה שיותר מהר ולא לחכות על מנת להימנע מכתם עיקש.

  • השתמשו בחומרי ניקיון מתאימים: לא כל חומר ניקיון יתאים לניקוי הספה שלכם. הספות עשויות מחומרים שונים ולכן חשוב לבדוק את סוג הבד של הספה ובאיזה חומר ושיטה היצרן ממליץ לנקות את הבד.

שירותי איכותי ניקוי ספות בנצרת

ניסיון

יתכן שיש לכם ידע בסיסי כיצד לנקות ספה, אך מה שאין לכם זה ניסיון. טכנאים לניקוי ספות מקצועיים מיומנים היטב, הם בעלי ניסיון רב ויודעים את הדרך היעילה ביותר לניקוי כל סוג ספה. הדרך היחידה שהספה שלכם תהפוך להיות כמו חדשה היא על ידי שכירת חברת ניקיון מקצועית אשר קיימת בשוק כבר זמן מה.

אם החלטתם שהניקיון שלכם לא מספיק או שאתם לא מצליחים לנקות כתמים עיקשים מהספה, אתם יכולים להיעזר בחברה המספקת שירותי ניקיון ספות בנצרת. 

לפני שאתם פוסלים את הרעיון על הסף, לניקיון ספות מקצועי יש מספר יתרונות שעליכם להיות מודעים אליהם, שאולי יעזרו לכם לקבל את ההחלטה הנכונה:

 

 

תוצאה מהירה וטובה יותר

ספות הן רהיטים שמועדים לכתמים והם צוברות לכלוך ואבק בכמויות ולכן אתם כנראה תתקשו לנקות אותה. כמו כן, ככל הנראה אין לכם את הציוד המתאים להסרת כל הלכלוך מהספה שלכם לחלוטין. שירותי ניקוי ספות מקצועיים מצוידים בציוד מתאים בכדי להעניק לספה שלכם מראה חדש ויכולים להתמודד ביעילות עם עובש, שמרים, חיידקים וכו'. הם מצוידים בכל סוגי הציוד המתמחים בניקוי מסוג זה, וכך הם יכולים להשלים כל משימת ניקוי בצורה הרבה יותר טובה ובמהירות הרבה יותר גבוהה.

מסוגל להסיר את הכתמים הקשים ביותר

שירותי ניקוי ספות מקצועיים מנוסים בהסרת כתמים קשים מכל סוג של חומר ספה. כתמים קשים כמו שתן של חיות מחמד, קפה שנשפך, יין, קטשופ וכו' הם קשים להסרה ודורשים יותר מסתם קרצוף קשה. לקבלת התוצאות הטובות ביותר, כדאי לבחור ששירותי ניקוי ספות מקצועיים שכן הם נפטרים בשיטות מוכחות ועם ציוד יעיל במיוחד שיכולים להסיר אפילו את הכתמים הקשים ביותר, שלא חשבתם שניתן לנקות, מבלי לפגוע בספה שלכם.

0
    סל הקניות
    סל הקניות ריקחזרה לחנות
    רוצים שנחזור אליכם ?
    תשאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם