ניקוי ספות בקריית אונו

ניקוי ספה מבד בקריית אונו

היום יש בשוק של ניקוי ספות מבחר רחב של בעלי מקצוע. אבל, מי באמת אותו בעל מקצוע שמנקה את הספות אצלך? מה הידע והשליטה שלו בהכרת חומרים ובהרכב הבד? או שהוא עוד מועמד לחאפרים של בעלי המקצוע שיש להם פוטנציאל להופיע בתכנית ראיליטי. 

בקלינטק בעלי המקצוע הינם אנשים שרכשו ידע והשכלה. שליטה בידע זה ימנע הרבה כאבים ומהפכי נפש מאשר תענוג רגעי של מחיר נמוך. בחיים עצמם לרב מחיר זול לא הולך עם איכות. לכן, אנו ממליצים לך לעשות שיעורי בית טובים ואז לבחור את מנקה הספות שלך. 

ניקוי ספות בקריית אונו - ניקוי שטיחים במעלה אדומים

ניקוי ספות בקריית אונו – 'עשה' ו 'אל תעשה'

  •  כדי לשמור על הניקיון של הספות שלנו חשוב לעשות להן תחזוקה שוטפת. ניקוי ספות בקריית אונו מתחיל עם שאיבת אבק (לא לשכוח לשים את המברשת המתאימה) לפחות פעם אחת בשבוע.

 

  •  ניקוי ספות בד, במיוחד בבית בו יש בעלי חיים, כדאי לעשות גם עם כפפה לחה בתנועות סיבוביות להסרת שיער ופרווה. אבל מה עושים אם גילינו כתם על הספה? איך להימנע מגרימת נזק לספות בזמן הניקוי?
צור קשר להצעת מחיר

ניקוי ספות בקריית אונו – איך לנקות ספות בד

כשמדובר בפעולת ניקוי ספות בד ולא רק תחזוקה שוטפת חשוב יותר לדעת מה לא לעשות מאשר מה כן לעשות על מנת לא לגרום נזק לספות:
 
  • לא להרטיב – אין להרטיב ספות בד בשום פנים ואופן, רטיבות שלא מתייבשת כראוי עשויה לגרום להתפתחות עובש וכתמי עובש המלווים בריח רע.
  • לא לשפשף – במידה ויש כתם על הספה, אין לשפשף את הכתם במיוחד בספות בד. שפשוף הכתם יגרום לחומר המכתים להיכנס עמוק לסיבים ויקשה על פעולת הניקוי שלו.
  • לא להבריש – ספות בד אין להבריש בעזרת מברשות למיניהן, הברשה לא נכונה יכולה לגרום לעיוות הסיבים של הספה ופגיעה במראה שלה.
  • חומרי ניקוי – יש לנקות במשנה זהירות בכל הנוגע לחומרי ניקוי לספות. לא כל חומר ניקוי יתאים לכל ניקוי ספות בד במיוחד מכיוון שכיום רוב הבדים בעולמנו הם בדים מעורבים (סינטטי בשילוב בד טבעי). כמו כן אין לנסות להסיר כתמים עם אקונומיקה, מסיר שומנים, אצטון וכדומה כי אלו עלולים לגרום לנזק בלתי הפיך לצבע של הספה.
0
    סל הקניות
    סל הקניות ריקחזרה לחנות
    רוצים שנחזור אליכם ?
    תשאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם