ניקוי ספות בכפר סבא

ניקוי ספות בכפר סבא זה המקצוע שלנו!

לאחרונה שמתם לב שהספות שלכם לא יפות? הן אבדו מהברק, הן מלאות באבק ולא ממש נעים לכם לשבת עליהן? אם כך, בוודאי תשמחו לדעת שיש היום שירות מקצועי של ניקוי ספות בכפר סבא. 

מה שכן, רגע לפני שאתם פונים להזמנת ניקוי ספות, כדאי שתדעו שבהחלט יש כמה פעולות שתוכלו להתחיל לעשות באופן שוטף ושיכולות לסייע לכם לשמור על הספות בצורה טובה יותר. ראשית, אם מדובר על ספות שעשויות מבד – תוכלו לשאוב אותן על בסיס קבוע ואין ספק שזה בדיוק מה שימנע מהאבק לחדור אל סיבי הבד. אומנם זה נכון שמי שלא רגיל לבצע פעולה כזאת בטוח שמדובר על סיפור שלוקח יותר מידי זמן, אך האמת היא, שבפועל זה לא כך. 

בפועל אחרי שמתרגלים לעשות זאת זה לוקח כמה דקות בלבד ואתם יכולים לשאוב אפילו רק פעם בשבוע, אז למה אתם מחכים? אם ניסיתם לעשות זאת בימים האחרונים וזה נראה כאילו הספות עדיין לא נראות מספיק טוב, הזמינו עוד היום שירותי ניקוי מקצועיים.

ניקוי ספות בכפר סבא

בין לקוחותינו :

במה שונה הניקיון המקצועי לעומת ניקוי עצמאי שתוכלו לעשות?

כמובן שאם אתם חושבים על הזמנת ניקוי ספות בכפר סבא לעומת ניקוי עצמאי, תרצו לנסות תחילה את הניקוי העצמאי כי זה יחסוך לכם כסף. מצד שני, הגיע הזמן שכולנו נבין: ניקוי ותיקון ספות זו מומחיות לכל דבר וזה מקצוע בפני עצמו. העניין הוא שכדי לנקות על הצד הטוב ביותר ספות וכדי להגיע לתוצאה הרצויה, צריך הרבה מאוד ניסיון וידע.

האם אתם באמת יודעים לומר ממה הספות שלכם עשויות? כלומר, כמובן שתוכלו להגיד האם הן עשויות מעור או מבד, אך האם תרחיקו לכת ותדעו לומר מאיזה בד או עור הן עשויות? האמת היא שרוב האנשים לא יידעו לומר זאת וזו נקודה משמעותית. רק מי שיודע לאפיין את החומרים שמהם עשויות הספות יידע גם איך לבחור את חומרי הניקוי המתאימים.

יתרה מכך, אחרי שמאפיינים את סוג הספה ואת החומרים שממנה היא עשויה, צריך לעבור ולהתייחס גם ללכלוך עצמו. אם לא נדע לומר האם מדובר על לכלוך שנובע משומן גוף או מאוכל, יהיה לנו מאוד קשה לבחור את דרך הניקוי הכי טובה שיש. לכן, אם אתם רוצים לקצר את התהליך ואם אתם רוצים להגדיל את הסיכוי שהספות באמת תיראנה יפות – אל תוותרו על הזמנת שירות מקצועי של ניקוי ספות בכפר סבא.

צור קשר להצעת מחיר

מנסים בכל זאת לנקות לבד? אל תעשו את הפעולות הבאות

החלטתם שרגע לפני שאתם מתקשרים להזמנת שירות מקצועי של ניקוי ספות אתם רוצים לנסות לעשות את זה לבד? אם כך, אנחנו מציעים לכם לבדוק איך אתם מתכוונים לעשות זאת. 

אומנם הנטייה הטבעית של כל אחד מאיתנו היא קודם כל להרטיב את הספות, אך האמת היא, שזו טעות מרה. הרטבת ספות בד גורמת לכך שאח"כ קשה מאוד לייבש אותן, מה שמוביל לא פעם ליצירת עובש וריחות רעים. בנוסף, שפשוף של ספות עור ובד רק מחדיר עוד יותר את הלכלוך פנימה ואתם גם עלולים להרוס כך, בספות עור, את שכבת הלקה המגנה. 

לכן אנחנו מאוד ממליצים לכם לא להשתמש בכל מיני ספוגי פלא ובסוגים אחרים של ציוד שפשוט לא מתאים למשימה. כמו כן, לא כדאי למרוח חומרים שונים על הספה בלי שאתם יודעים במה מדובר ובלי שהתייעצתם מראש עם המומחים.

המקום הנכון להזמנת שירותי ניקוי ספות ולרכישת חומרי ניקוי מתאימים

מחפשים בכל זאת חברה מקצועית לניקוי ספות? רוצים לרכוש גם חומרי ניקוי מתאימים שבעזרתם תוכלו לנקות את הספות על בסיס קבוע ולשמוע על הברק שלהן? אם כך, אנחנו בחברת קלינטק מחכים לכם. החברה שלנו היא בעלת תעודת הסמכה והאמת היא, שלא חסר לנו ניסיון כי אנחנו קיימים ועוסקים בתחום הזה כבר משנת 1999. 

אנחנו מציעים שירותי ניקוי ספות, ריפודים, מזרונים ועוד בכל רחבי הארץ, אז למה שלא תזמינו מאתנו שירות עוד היום? אנשי הצוות שלנו ינקו את הספות ישירות בסלון שלכם כך שלא תצטרכו להיפרד מהם ולחיות באי נוחות אפילו דקה אחת, אז מה עוד צריך? ליהנות מספות מחודשות ויפות זו הבחירה הנכונה ובשביל זה אנשי הצוות שלנו כאן!

1
    סל הקניות
    רוצים שנחזור אליכם ?
    תשאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם