ניקוי ספות בירושלים

ניקוי ספות בירושלים עם חברת קלינטק

בבית אנו מעניקים את מלוא תשומת הלב ואת האנרגיה שלנו לניקיון שטחי כמו כיבוס מצעים וסדינים, שטיפת רצפת הבית והסרת האבק שעל הרהיטים ואנו פחות משקיעים זמן בניקוי וילונות, ניקוי שטיחים וספות.

די קל להבין מדוע, או נוטים לחשוב שמה שבולט לעין מוטב שיהיה נקי ושמה שפחות נראה לעין אז אפשר לחפף.

ייתכן ובאמת יהיה לנו הרבה יותר קל לראות שהחדרים מבולגנים ושהרצפה דביקה ומלאת אבק אך האמינו לי שמבחינים בקלות רבה בספה לא נקייה ולא מתוחזקת.

אם לא הילדים שלכם לכלכו אותה אז הנכדים ואם לא הם אז הילדים של חברים. אפילו אנו בעצמנו מלכלכים אותה בטעות. מה שקורה הוא שאנו פשוט לומדים לחיות עם הכתמים הללו, בהתחלה אנו קולטים אותם ברגע שאנו מניחים את עינינו על הספה ועם הזמן אנו פחות ופחות מקדישים להן תשומת לב.

רק כשיגיע הרגע בו לא תישאר לנו ברירה ונצטרך לחסוך לרכישת ספה חדשה נחשוב כמה חבל שלא הזמנו את שירותיהם של ניקוי ספות בירושלים! אז לא חבל?

מאריך באופן משמעותי את תוחלת חיי הספה שלכם. לא משנה מה סוג הבד שממנה עשויה הספה שלכם ומה הגוון והטקסטורה שלה, צוות ניקוי ספות בד ועור בירושלים יודעים להתמודד עם כל סוג ספה ולהתגבר על כל מכשול- כתמים, חורים, צבע דהוי, לכלוך שהצטבר וריחות לא נעימים אינם בעיה. לכל בעיה, ניקוי ספות בירושלים יש פתרון.

ניקוי ספות בירושלים

בין לקוחותינו :

מחירון ניקוי ספות בירושלים

  • ניקוי ספות בד 100 ש"ח

    ספת תלת / ספת דו או ספת ריש - המחיר למושב לאדם הנמדד כ- 60 ס"מ.לדוגמא 3+2 נחשב 5 מושבים. יש למדוד את הספה מידית לידית ולחלק ל-60 ס״מ. לדוגמא אם הספה 2.4 מטר, לחלק ל-60 ס״מ, זה 4 מושבים, לפי 100 ש״ח למושב - עלות הניקוי 400 ש״ח

  • ניקוי ספות עור 150 ש"ח

    ספת תלת / ספת דו או ספת ריש - המחיר למושב לאדם 60 ס"מ. לדוגמא 3+2 נחשב 5 מושבים.

  • ניקוי כורסא 150 ש"ח

    ניקוי כורסא רגילה עמרופד במושב + גב ומסעדי הידיים

  • ניקוי כורסת טלויזיה 250 ש"ח

    סגנון אמריקאן קומפורט, כורסת טלויזיה עם ריקלייר

  • ניקוי מזרון זוגי 380 ש"ח

    ניקוי צד אחד, ניקוי כתמים של שתן, חיטוי ובישום המזרון. תוספת לצד נוסף 100 ש"ח.

  • ניקוי מזרון בודד 250 ש"ח

    מזרון בודד של מיטת יחיד

  • ניקוי הדום 80 ש"ח

    הדום יכול להיות עד אורך 1 מטר - מחיר ליחידה

  • ניקוי משענת ראש מיטה 180 ש"ח

    ניקוי סימני זיעה ושומן ראש. חיטוי, בישום וניטרול ריחות גוף

  • ניקוי מיטת נוער/ ספפה 250 ש"ח

    ניקוי ריחות של גוף, כתמי שתן, חיטוי ובישום

  • ניקוי כסא פינת אוכל 35-70 ש״ח

    כיסא פינת אוכל, משתנה בין ריפוד על המושב בלבד או מרופד מושב וגב

  • שטיח נייד העשוי במכונה 55 ש"ח למ"ר

    שטיח עשוי במכונה. הרכב צמר/סינתטי

  • ניקוי שטיח עבודת יד 75 ש"ח למ"ר

    ניקוי שטיח עבודת יד - המחיר למ"ר

  • ניקוי שטיחים מקיר לקיר

    תינתן הצעה מדוייקת לפי גודל השטח

* מחיר מינימום להזמנה 450 ש״ח

* המחירים כוללים מע״מ

לקבלת הצעת מחיר מיידית שלחו לנו לתמונות לווטסאפ

כיצד תשמרו על הספה לאורך זמן?

אם יש חדר חשוב בביתו של כל אחד מאיתנו זה כמובן הסלון, שכן שם אנחנו מבלים לא מעט זמן. למען האמת, בסלון אנחנו גם נחים אחרי העבודה, גם מבלים עם המשפחה וגם מארחים חברים, ומכאן נובעת החשיבות הגדולה ליופי ולעיצוב שלו.

זו הסיבה שבגללה, כאשר אתם מתחילים לשים לב שהספות שלכם איבדו את הזוהר שלהן, כדאי יהיה לעשות משהו בנידון. ברוב המקרים לא מדובר על יום בהיר אחד שבו הספות כבר לא נראות מספיק טוב, אלא מדובר על תהליך של שחיקה שמתחרש עם הזמן. זה נכון בין אם מדברים על ספות מעור, על ספות מבדים שונים או על ספות שעשויות מכל חומר אחר. 

ניקוי ספות מעור ובד בירושלים

לכן ברור מדוע גם אתם, כמו כל האנשים ששמים לב שהספות שלהם בסלון כבר לא ממש יפות ומזמינות, תוהים מה כדאי לעשות. אין ספק שבעידן צרכני כמו זה שבו אנחנו חיים יש לכם אפשרות לזרוק את הספות הישנות שלכם ולרכוש חדשות, אך מה עושים אם מדובר על ספות יקרות במיוחד? או על ספות שיש להן גם ערך סנטימנטלי כי ירשתם אותן מבית ההורים? אם זה נשמע לכם מוכר ואם גם אתם מחפשים פתרון לעניין הזה, כדאי שתדעו שבימינו הזמנת שירותי ניקוי ספות בירושלים זו הבחירה הנכונה, אז למה שלא תנסו זאת גם אתם?

צור קשר להצעת מחיר

ניקוי ספות בירושלים מכל הסוגים

כאשר חושבים על ניקוי ותיקון ספות בירושלים עולה לרוב השאלה כיצד ניתן יהיה לבצע את העבודה. האם באמת כל אותם חומרים שמוכרים לכם בסופרים השונים יוכלו לעשות את העבודה מספיק טוב? או שאולי לספות שלכם דרוש משהו אחר? קחו בחשבון שהדבר הראשון שצריך לעשות זה להתאים את חומר הניקוי לסוג הספה, שכן לעור יתאימו תמיד חומרים אחרים לעומת החומרים לניקוי ספות מבד. 

תוצאה מהירה וטובה יותר

יתרה מכך, גם אם אתם מנסים לנקות לבד ספות מעור, יש להתחשב גם בשאלה על איזה עור מדובר. הדבר הגרוע ביותר שעלול לקרות כאשר אתם מנסים לנקות לבד את הספה, זה שבמקום להעלים את הכתם, כתוצאה מחוסר ידע ומשימוש בחומרי ניקוי לא טובים, הנזק רק יגדל. לכן, כאשר אנחנו מנסים לענות על השאלה כיצד עדיף יהיה לבצע ניקוי ספות בירושלים, אין מקום לספק: עדיף לפנות אל המומחים. 

אנשי מקצוע רציניים שיוכלו להגיע לביתכם, לבדוק את הספה ולנקות אותה עם הציוד ועם החומרים הכי טובים שיש זה כל מה שאתם צריכים. אתם תראו שאחרי ניקיון כזה, שיתבצע בצורה מהירה ויעילה, הספה תחזור לימיה הטובים וכבר לא תחשבו בכלל על האפשרות של קניית ספות חדשות לסלון.

1
    סל הקניות
    רוצים שנחזור אליכם ?
    תשאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם