ניקוי ספות בקרית גת

ניקוי ספות בקרית גת עם חברת קלינטק

ספה היא אחד מאותם פריטים בביתנו שמתלכלכים במהירות גבוהה מאוד, אוכל, אבק, לכלוך מבגדים לא נקיים ועוד. ניקוי הספה חשוב לכל משק בית מכמה סיבות. הברורה ביותר היא שאנו רוצים שהבית יהיה נקי כיוון ויותר נעים להיות בסביבה נקייה, אך תחת אנחה זו מסתתרת סיבה חשובה יותר. ספה לא נקייה היא פתח לחיידקים, חרקים כמו קרדית אבק שיוצרת תגובות אלרגיות ועוד. לכן, מומלץ לנקות את הספה בביתנו באופן קבוע והדרך הטובה ביותר היא להזמין איש מקצוע, כמו אנשי המקצוע של קלינטק.

קלינטק היא החברה הטובה והמקצועית ביותר לניקוי ותיקון ספות. בשירות הניקיון שלה החברה מציע ניקיון יסודי של הספות על שלל סוגיהן, טפירה מחדש של קרעים בספה ואף תיקון שברים ובעיות בשלד הספה. שימו לב כי קלינטק היא החברה היחידה שמזיקה ברשותה תעודת הסמכה מטעם איגוד לשירותי נקיון ספות האמריקאי וכעת פותחת את שירותיה גם בקרית גת.

ניקוי ספות לפני אחרי | ניקוי ספות בבית שמש - ניקוי ספות בקרית גת

בין לקוחותינו :

מחירון ניקוי ספות בקרית גת

  • ניקוי ספות בד 100 ש"ח

    ספת תלת / ספת דו או ספת ריש - המחיר למושב לאדם הנמדד כ- 60 ס"מ.לדוגמא 3+2 נחשב 5 מושבים. יש למדוד את הספה מידית לידית ולחלק ל-60 ס״מ. לדוגמא אם הספה 2.4 מטר, לחלק ל-60 ס״מ, זה 4 מושבים, לפי 100 ש״ח למושב - עלות הניקוי 400 ש״ח

  • ניקוי ספות עור 150 ש"ח

    ספת תלת / ספת דו או ספת ריש - המחיר למושב לאדם 60 ס"מ. לדוגמא 3+2 נחשב 5 מושבים.

  • ניקוי כורסא 150 ש"ח

    ניקוי כורסא רגילה עמרופד במושב + גב ומסעדי הידיים

  • ניקוי כורסת טלויזיה 250 ש"ח

    סגנון אמריקאן קומפורט, כורסת טלויזיה עם ריקלייר

  • ניקוי מזרון זוגי 380 ש"ח

    ניקוי צד אחד, ניקוי כתמים של שתן, חיטוי ובישום המזרון. תוספת לצד נוסף 100 ש"ח.

  • ניקוי מזרון בודד 250 ש"ח

    מזרון בודד של מיטת יחיד

  • ניקוי הדום 80 ש"ח

    הדום יכול להיות עד אורך 1 מטר - מחיר ליחידה

  • ניקוי משענת ראש מיטה 180 ש"ח

    ניקוי סימני זיעה ושומן ראש. חיטוי, בישום וניטרול ריחות גוף

  • ניקוי מיטת נוער/ ספפה 250 ש"ח

    ניקוי ריחות של גוף, כתמי שתן, חיטוי ובישום

  • ניקוי כסא פינת אוכל 35-70 ש״ח

    כיסא פינת אוכל, משתנה בין ריפוד על המושב בלבד או מרופד מושב וגב

  • שטיח נייד העשוי במכונה 55 ש"ח למ"ר

    שטיח עשוי במכונה. הרכב צמר/סינתטי

  • ניקוי שטיח עבודת יד 75 ש"ח למ"ר

    ניקוי שטיח עבודת יד - המחיר למ"ר

  • ניקוי שטיחים מקיר לקיר

    תינתן הצעה מדוייקת לפי גודל השטח

* מחיר מינימום להזמנה 450 ש״ח

* המחירים כוללים מע״מ

לקבלת הצעת מחיר מיידית שלחו לנו לתמונות לווטסאפ

ניקיון הספה באופן עצמאי

  • אמנם, קלינטק היא חברה מקצועית היחידה עם תעודת הסמכה אך ישנן חברות נוספות לניקוי הספה, לפני הזמנה של חברה כזו בדקו מספר דברים מרכזיים על החברה כדי להימנע ממצבים לא נעימים. הראשון, המחיר הנקבע יכול להיות זול מאוד או יקר מאוד, מחיר "מוזר" יכול להעיד על חברה שרלטנית או בעייתית, לכן שימו לב לפני הזמנה של חברה לניקוי ספות כי הסכמתם עם מחיר ובדקתם אותו. לאחר מכן, בדקו האם החברה הזו מומלצת על ידי צרכנים אחרים, בדקו ברשתות החברתיות, באפליקציות הרלוונטיות ואף שאלו מכרים כדי לבדוק את אמינות החברה. לבסוף, צרו קשר עם החברה הרלוונטית ונסו לתאם איתם ציפיות, שאלו שאלות בנוגע לסוג החומרים והכלים בהם הם משתמשים, כיצד הם יכולים להשפיע על הספה, האם ישנם דברים שאנו צריכים לעשות לאחר ניקוי הספה וכו'.

לסיכום

במידה ותרצו להמנע מההוצאה הכספית הכרוכה בהזמנה של חברה חיצונית לניקוי הספה ואתם מעדיפים לנקות את הספה באופן עצמאי, עליכם לבצע הכנה מקדימה.

אך לפעמים, נוכל למנוע או לפחות לדחות את הקץ שיחייב אותנו לנקות את הספות על ידי מספר פעולות יחסית פשוטות. ראשית, נשתדל לנקות את הכתמים כמה שיותר קרוב לזמן היצירה שלהם. בהמשך, ננקה את הספה עם חומרי ניקוי ומברשות ייעודיות, בצורה עדינה תוך הקפדה על ניקיון תדיר אחת לפרק זמן קבוע. יש באפשרותנו לנקות את כל סוגי הספות, בין אם ספות בד או ספות עור.

הן מטעמי היגיינה והן מטעמים אסתטיים, ניקיון ספות הינו הפתרון המושלם לחידוש ושדרוג הספה. כך, במקום להוציא סכומי עתק על רכישת ספה חדשה, נוכל לשמר את הספה האהובה והנבחרת שלנו עם מראה זוהר ובמחיר הגון לכל כיס.

צור קשר להצעת מחיר
0
    סל הקניות
    סל הקניות ריקחזרה לחנות
    רוצים שנחזור אליכם ?
    תשאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם