ניקוי ספות בבני ברק

ניקוי ספות בבני ברק - ספות מלוכלכות צריכות ניקיון

  • בתוך הבית יש מספר מקומות בהם משלבים ספות: בסלון, בחדרי המשפחה, בפינות ישיבה שונות לעיתים, בחדרי שינה ועוד. הסלון הוא למעשה מרכז הבית. בסלון מתארחים. אורחים שמגיעים למשפחה. יושבים בסלון.
 
  • על השולחן מגישים אוכל וכיבודים. על הספות בסלון לעיתים יושבים ולומדים תורה. ספות שמים גם בחדרי משפחה ובחדרי האירוח, גם כאן משתמשים הרבה בספות, במקרים רבים השימוש בספות של חדרי המשפחה הוא המסיבי ביותר. כאן מבלים שעות רבות בצפייה בטלוויזיה, במשחקים, קריאה ועוד.
 
  • כאן אוכלים , שותים, מניחים רגליים על הריפודים, שוכבים עם צלוחיות של פירות וגרעינים. בקיצור ספות של חדרי משפחה חשופות כל העת למגע עם אוכל ועוד דברים שמלכלכים. כל הספות בבית צריכות לעבור מדי פעם ניקיון מקצועי יעיל. ניקוי ספות בבני ברק ייעשה על ידי חברתנו שמומחית לדבר. אנחנו בעלי הניסיון, עובדינו יודעים לזהות את סוג הבד שצריך ניקיון.
 
  • הם יודעים באיזה חומרים יש להשתמש על מנת לגרום לניקיון טוב מבלי לקלקל את הריפוד. כדאי לבצע ניקיון ספות אחת לתקופת זמן.
ניקוי ספות בבני ברק

בין לקוחותינו :

מחירון ניקוי ספות בבני ברק

  • ניקוי ספות בד 100 ש"ח

    ספת תלת / ספת דו או ספת ריש - המחיר למושב לאדם הנמדד כ- 60 ס"מ.לדוגמא 3+2 נחשב 5 מושבים. יש למדוד את הספה מידית לידית ולחלק ל-60 ס״מ. לדוגמא אם הספה 2.4 מטר, לחלק ל-60 ס״מ, זה 4 מושבים, לפי 100 ש״ח למושב - עלות הניקוי 400 ש״ח

  • ניקוי ספות עור 150 ש"ח

    ספת תלת / ספת דו או ספת ריש - המחיר למושב לאדם 60 ס"מ. לדוגמא 3+2 נחשב 5 מושבים.

  • ניקוי כורסא 150 ש"ח

    ניקוי כורסא רגילה עמרופד במושב + גב ומסעדי הידיים

  • ניקוי כורסת טלויזיה 250 ש"ח

    סגנון אמריקאן קומפורט, כורסת טלויזיה עם ריקלייר

  • ניקוי מזרון זוגי 380 ש"ח

    ניקוי צד אחד, ניקוי כתמים של שתן, חיטוי ובישום המזרון. תוספת לצד נוסף 100 ש"ח.

  • ניקוי מזרון בודד 250 ש"ח

    מזרון בודד של מיטת יחיד

  • ניקוי הדום 80 ש"ח

    הדום יכול להיות עד אורך 1 מטר - מחיר ליחידה

  • ניקוי משענת ראש מיטה 180 ש"ח

    ניקוי סימני זיעה ושומן ראש. חיטוי, בישום וניטרול ריחות גוף

  • ניקוי מיטת נוער/ ספפה 250 ש"ח

    ניקוי ריחות של גוף, כתמי שתן, חיטוי ובישום

  • ניקוי כסא פינת אוכל 35-70 ש״ח

    כיסא פינת אוכל, משתנה בין ריפוד על המושב בלבד או מרופד מושב וגב

  • שטיח נייד העשוי במכונה 55 ש"ח למ"ר

    שטיח עשוי במכונה. הרכב צמר/סינתטי

  • ניקוי שטיח עבודת יד 75 ש"ח למ"ר

    ניקוי שטיח עבודת יד - המחיר למ"ר

  • ניקוי שטיחים מקיר לקיר

    תינתן הצעה מדוייקת לפי גודל השטח

* מחיר מינימום להזמנה 450 ש״ח

* המחירים כוללים מע״מ

לקבלת הצעת מחיר מיידית שלחו לנו לתמונות לווטסאפ

ניקוי ספות בבני ברק כוללים הכל

  • שירותי קלינטק כוללים ניקוי ספות וניקוי ספות מרופדות נעשה בבית הלקוח. יש סוגים שונים של בדי ריפוד כמו בדי אימפלה, בדי אלקנטרה, בדים סינטתיים, בדי כותנה ופישתן ועוד. יש גם ריפודי עור, ריפודים דמויי עור, ריפודי קטיפה ועוד. צוות הניקוי שלנו יתאים את סוג הניקוי לספות בד.
 
  • בעיקרון, הניקוי נעשה באמצעות מכונות מיוחדות. המכונות מזריקות מים נקיים אשר מהולים בהם חומרים דטרגנטים מיוחדים. החומרים עושים בפעולתם שעשויים מחומרים אנזימיים ומפרקים לכלוך על בסיס שומני כמו זיעה, שומן גוף אוכל ושתייה כך מנקים את הריפודים.
 
  • אם יש צורך משתמשים במברשות רכות לשפשוף כתמים עקשניים. בניקוי ריפודים לא משתמשים בכמויות מים גדולות. המכונה מווסתת את כמויות המים שנכנסות לריפוד, לא רוצים לגרום להצפה של המושב. זה עלול לגרום לנזקי עובש וריחות לוואי אחרים. לאחר פעולת הניקוי, בשטיפה שואבים את המים המלוכלכים לתוך מיכל אחר שנמצא בתוך המכונה או מחוצה לה. אם יש צורך חוזרים על הפעולה מספר פעמים. מכונת הניקוי יעילה מאוד. היא מנקה כתמי אוכל.

איך לבחור חברה מובילה לניקוי ספות?

בין אם אתם רוצים להזמין היום שירותי ניקוי ספות בבני ברק ובין אם דרוש לכם שירות כזה בכל עיר אחרת בארץ, טוב תעשו אם תבדקו אל מי אתם מתקשרים. ניקוי של ספות, כפי שכבר הוזכר, דורש: כמה שיותר ניסיון, ידע, ציוד מתאים וחומרי ניקוי טובים. 

לכן זה ברור שלא כל חברה יכולה לתת לכם שירות זהה ובהחלט יש מקום לבדוק ולוודא שאתם פונים אל הטובים ביותר. אנחנו בחברת קלינטק מזמינים אתכם להתקשר אלינו וליהנות מספות שנראות כמו חדשות! זה לא משנה לנו איפה אתם גרים, האם יש לכם סלון של 3+2 או שהסלון שלכם מחולק בכל דרך אחרת, כי בכל מקרה נוכל לנקות את הספות בצורה מושלמת. 

מעבר לכך שנוכל לבצע שאיבה לספות וגם לנקות אותן בעזרת החומרים הכי טובים שיש, אנחנו גם יכולים לבצע תיקונים שונים תוך כדי הניקוי. אם כל זה לא מספיק לכם, כדאי שתדעו שאם תתקשרו אלינו אתם אפילו לא צריכים לצאת מהבית או, חלילה, להוביל עד אלינו את הספות. השירות שלנו מתבצע ישירות בבית הלקוח וזה נכון בין אם מדובר על ספה אחת שצריך לנקות ובין אם מדובר על הסלון כולו. 

לכן אתם גם לא צריכים לחשוש מכך שלאורך מספר ימים לא יהיה לכם איפה לשבת, שכן תוך שעות בודדות הניקוי של הספות שלכם יתבצע. צרו עמנו קשר כבר עכשיו, ספרו לנו איזה ספות תרצו שננקה אצלכם, עד כמה הן מלאות בכתמים ומאיזה חומרים הן עשויות. 

בהתאם לכך נוכל לתת לכם הצעת מחיר שתמיד תהיה משתלמת ביותר, אז למה לחשוב פעמיים? ניקוי ספות בבני ברק יגרום לספות שלכם להיראות נהדר בסוף התהליך ואתם תראו שלא תצטערו על כך. 

צור קשר להצעת מחיר

ניקוי ספות בבני ברק: כל מה שצריך לדעת

פעמים רבות המעבר לדירה חדשה מעלה לא מעט שאלות, כמו לדוגמא: האם כדאי לנצל את ההזדמנות ולהחליף כבר גם את כל הסלון. לכן, במידה וגם אתם תוהים לגבי האפשרות הזאת, כדאי שתעצרו רגע ותבחנו את הדברים לעומק. 

האם הספות שלכם באמת כל כך ישנות? האם הן כל כך מלוכלכות שהן נראות רע ואי אפשר לשפר את המצב? האמת היא, שברוב המקרים זה לא כך. כמעט תמיד ניתן יהיה לבצע ניקוי ספות בבני ברק, ואם הניקוי יתבצע בצורה מקצועית ונכונה – התוצאה הסופית תהיה כזאת שאי אפשר להתעלם ממנה.

לכן, במידה ואתם עדיין אוהבים את הסלון הישן שלכם, הספות לא כל כך ישנות ואתם רוצים להימנע מהוצאה כלכלית גדולה של רכישת ספה חדשה, כדאי לחשוב על ניקיון. ניקיון ספות, אם הוא מתבצע בצורה מקצועית ותוך שימוש בחומרי הניקיון הכי טובים שיש, זו בחירה נהדרת. 

לכן לא כדאי לרוץ מיד לקנות ספות חדשות, שכן בין אם הספות שלכם מעור ובין אם הן מבד, כמעט תמיד אפשר לחדש אותן.

איך מנקים בפועל ספות מכל הסוגים?

לפני הכול כמובן שצריך לאפיין את הספות וזה אומר שיש להתייחס לכמה נתונים שונים. 

ראשית – מאיזה חומר עשוי הסלון? האם מדובר על ספות מעור ובמידה והתשובה היא כן, על איזה סוג של עור מדובר? האם מדובר על ספות מבד? חשוב להבין ממה עשויה הספה שכן בהתאם לכך ניתן יהיה לבחור את חומרי הניקיון הכי טובים ומתאימים שיש. 

שנית – צריך גם להבין על איזה לכלוך מדובר ועד כמה המצב של הספות גרוע. יש הבדל בין ספות שקצת אכלו עליהן ומלוכלכות משאריות שונות של מזון ובין ספות שלא שאבו אותן שנים והן מלאות באבק. 

בנוסף, עוד נתון שיכול להשפיע על ניקיון הספות ועל הצלחת המשימה, זו השאלה האם הספות מלאות גם בפרווה של חיות מחמד. כל הפרטים הללו יכולים להשפיע על השאלה איך מנקים ובעיקר, האם יש באמת סיכוי טוב להגיע למצב שבו הספה נראית חדשה ויפה. 

יש היום מכונות שונות לניקוי ספות עור ובד כך שכאשר אתם מזמינים שירותי ניקוי ספות בבני ברק, כדאי יהיה לפנות אל חברה שמגיעה עם כל הציוד הנדרש. אין כל טעם להזמין אנשי מקצוע שבסך הכול יוכלו לבצע ניקוי פשוט שגם אתם יכולים לעשות, כי בפועל למקצוענים יש גם ציוד מתאים וחומרי ניקוי איכותיים.

1
    סל הקניות
    רוצים שנחזור אליכם ?
    תשאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם