ניקוי ספות בבאר שבע

ניקוי ספות בבאר שבע זו המומחיות שלנו!

לפני כחמש שנים עברתם בין אינספור חנויות של ריהוט, השקעתם לא מעט כסף וקניתם את הספות הכי יפות שראיתם? אם כך, ברור מדוע שמחתם לעשות בהן שימוש, וברור מדוע אתם מתלבטים עכשיו, כשהספות אבדו את הברק שלהן, מה כדאי יהיה לעשות.

האם באמת צריך להשלים עם העובדה שעם השנים ועם השימוש הספות כבר לא נראות כמו תמיד? או שאולי כדאי יהיה לעשות משהו בנידון? והאם זה גורלו של כל סלון, להיראות לא יפה ולא מזמין לישיבה? האמת היא, שבהחלט יש מה לעשות בנידון כדי לשנות את המציאות הזאת. 

לכן, רגע לפני שאתם מתחילים לבדוק האם יש לכם כסף לרכישת ספות חדשות ויוקרתיות, מדוע שלא תחשבו על האפשרות של ניקיון הספות האהובות שלכם? ניקוי ספות בבאר שבע הינו שירות שלא מעט אנשים מזמינים מידי שנה, אז למה שלא תצטרפו גם אתם לחגיגה?

ניקוי ספות בבאר שבע

בין לקוחותינו :

מחירון ניקוי ספות באר שבע

  • ניקוי ספות בד 100 ש"ח

    ספת תלת / ספת דו או ספת ריש - המחיר למושב לאדם הנמדד כ- 60 ס"מ.לדוגמא 3+2 נחשב 5 מושבים. יש למדוד את הספה מידית לידית ולחלק ל-60 ס״מ. לדוגמא אם הספה 2.4 מטר, לחלק ל-60 ס״מ, זה 4 מושבים, לפי 100 ש״ח למושב - עלות הניקוי 400 ש״ח

  • ניקוי ספות עור 150 ש"ח

    ספת תלת / ספת דו או ספת ריש - המחיר למושב לאדם 60 ס"מ. לדוגמא 3+2 נחשב 5 מושבים.

  • ניקוי כורסא 150 ש"ח

    ניקוי כורסא רגילה עמרופד במושב + גב ומסעדי הידיים

  • ניקוי כורסת טלויזיה 250 ש"ח

    סגנון אמריקאן קומפורט, כורסת טלויזיה עם ריקלייר

  • ניקוי מזרון זוגי 380 ש"ח

    ניקוי צד אחד, ניקוי כתמים של שתן, חיטוי ובישום המזרון. תוספת לצד נוסף 100 ש"ח.

  • ניקוי מזרון בודד 250 ש"ח

    מזרון בודד של מיטת יחיד

  • ניקוי הדום 80 ש"ח

    הדום יכול להיות עד אורך 1 מטר - מחיר ליחידה

  • ניקוי משענת ראש מיטה 180 ש"ח

    ניקוי סימני זיעה ושומן ראש. חיטוי, בישום וניטרול ריחות גוף

  • ניקוי מיטת נוער/ ספפה 250 ש"ח

    ניקוי ריחות של גוף, כתמי שתן, חיטוי ובישום

  • ניקוי כסא פינת אוכל 35-70 ש״ח

    כיסא פינת אוכל, משתנה בין ריפוד על המושב בלבד או מרופד מושב וגב

  • שטיח נייד העשוי במכונה 55 ש"ח למ"ר

    שטיח עשוי במכונה. הרכב צמר/סינתטי

  • ניקוי שטיח עבודת יד 75 ש"ח למ"ר

    ניקוי שטיח עבודת יד - המחיר למ"ר

  • ניקוי שטיחים מקיר לקיר

    תינתן הצעה מדוייקת לפי גודל השטח

* מחיר מינימום להזמנה 450 ש״ח

* המחירים כוללים מע״מ

לקבלת הצעת מחיר מיידית שלחו לנו לתמונות לווטסאפ

כל הפעולות שכדאי להימנע מהן כשמנסים ניקוי ספות בבאר שבע

  • לפני כחמש שנים עברתם בין אינספור חנויות של ריהוט, השקעתם לא מעט כסף וקניתם את הספות הכי יפות שראיתם? אם כך, ברור מדוע שמחתם לעשות בהן שימוש, וברור מדוע אתם מתלבטים עכשיו, כשהספות אבדו את הברק שלהן, מה כדאי יהיה לעשות.

    האם באמת צריך להשלים עם העובדה שעם השנים ועם השימוש הספות כבר לא נראות כמו תמיד? או שאולי כדאי יהיה לעשות משהו בנידון? והאם זה גורלו של כל סלון, להיראות לא יפה ולא מזמין לישיבה? האמת היא, שבהחלט יש מה לעשות בנידון כדי לשנות את המציאות הזאת. 

    לכן, רגע לפני שאתם מתחילים לבדוק האם יש לכם כסף לרכישת ספות חדשות ויוקרתיות, מדוע שלא תחשבו על האפשרות של ניקיון הספות האהובות שלכם? ניקוי ספות בבאר שבע הינו שירות שלא מעט אנשים מזמינים מידי שנה, אז למה שלא תצטרפו גם אתם לחגיגה?

הזמנת שירותי ניקוי מחברה מוסמכת עם המלצות

אם חשבתם לרגע שכאשר מדברים על ניקוי ספות בבאר שבע זה אומר שאתם צריכים לעשות את העבודה הזאת לבד, כדאי שתדעו שהיום יש מי שיעזור לכם. 

לכן, רגע לפני שאתם עושים את כל הטעויות הנפוצות, קחו בחשבון את האפשרות של הזמנת שירותי ניקוי מהטובים ביותר בתחום. לא כל האנשים מועדים לכך, אך האמת היא, שיש כמה פעולות שמאוד מומלץ להימנע מהן כשרוצים לנקות ספות, שכן פעולות אלה עלולות רק להחמיר את המצב. אם, לדוגמא, הספות שלכם עשויות מבד ואתם מנסים לשפשף את הלכלוך עליהן, מה שאתם עושים בפועל זה להחדיר אותו יותר עמוק, פנימה, אל הסיבים. 

אחר כך יהיה עוד יותר קשה להתמודד עם הלכלוך הזה ולכן מומלץ ביותר לא לשפשף את הספות. הדוגמא הנוספת לפעולה שמאוד כדאי להימנע ממנה, היא הרטבת ספות בד. אומנם ההיגיון אומר שאם נשפך לי משהו על הספה או שיש עליה כתם כדאי להרטיב אותו וכך הוא ייעלם, אך בפועל זה לא קורה. בפועל אחרי שמרטיבים ספה במטרה לנקות אותה קשה מאוד ליבש אותה. 

נותרת רטיבות שעם הזמן הופכת לעובש ובעתיד גם יגיע הריח הרע, מה שלא אחת גורם לאנשים לזרוק ספות יפות ויקרות! לכן, אפילו אם אתם חושבים לנקות את הספות שלכם לבד, בהחלט כדאי שתימנעו מכל אותן פעולות שעלולות רק לפגוע בהן.

צור קשר להצעת מחיר

קלינטק – מבריקים לכם כל ספה שתרצו

את חברת קליטק הקמנו בשנת 1999 ומאז ועד היום נתנו שירות להרבה מאוד לקוחות מרוצים בכל הארץ. לכן, בין אם אתם זקוקים לשירותי ניקוי הספות שלנו בבאר שבע ובין אם אתם זקוקים לשירות הזה בכל מקום אחר בארץ – אנחנו הכתובת הנכונה. 

יש לנו אנשי צוות רציניים שתמיד יגיעו בזמן לכל כתובת שתתנו להם והם יעשו הכול כדי לחדש עבורכם את הסלון. יתרה מכך, תוך כדי הניקיון של הספות שלכם נוכל גם לבצע תיקוני ספות קטנים אם יהיה בכך צורך, אז למה לחדות את העניין אם תוכלו להזמין את שירותינו עוד היום?

תוצאה מהירה וטובה יותר

ספות הן רהיטים שמועדים לכתמים והם צוברות לכלוך ואבק בכמויות ולכן אתם כנראה תתקשו לנקות אותה. כמו כן, ככל הנראה אין לכם את הציוד המתאים להסרת כל הלכלוך מהספה שלכם לחלוטין. שירותי ניקוי ספות מקצועיים מצוידים בציוד מתאים בכדי להעניק לספה שלכם מראה חדש ויכולים להתמודד ביעילות עם עובש, שמרים, חיידקים וכו'. הם מצוידים בכל סוגי הציוד המתמחים בניקוי מסוג זה, וכך הם יכולים להשלים כל משימת ניקוי בצורה הרבה יותר טובה ובמהירות הרבה יותר גבוהה.

1
    סל הקניות
    רוצים שנחזור אליכם ?
    תשאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם