איך להוציא ריח רע מהרכב

איך להוציא ריח רע מהרכב

אם הגעתם לדף הזה אז כנראה יש לכם בעיה של ריח לא נעים ברכב. אז כן,זה המקום לקבל פתרון של נטרול ריחות רעים ברכב. אז מה יכול להיות מקור הרע?הנה כמה תרחישים שכבר יצא לנו לטפל לעבר:

  • משפחה שמוזמנת להורים בערב שישי נוסעת עם מגש של תבשיל חריימה דגים במושב האחורי. לפתע עצירת פתע והנה חצי מהתבשיל הכל השטיחים ועל ריפודי הבד. ההיסטריה גדולה, אוספים את כל שארי התבשיל מהרכב, אבל מה עם ריח רע ברכב?
  • חוזרים מהטיול בשבת עייפים בכיוון הבית בערב, הילדים מאחורה חגורים והכל רגוע. הילד הקטן קורא אומר לאמא שברח לו פיפי על הריפודים. והנה שוב איך מנקים ריח רע באוטו של שתן?
  • בחור צעיר יוצא ליום כיף עם הכלב שלו החמוד, והכלבלב עוד קטן ועדיין לא קיבל חינוך איפה ומתי לעשות צרכים, והנה הוא פשוט עושה את צרכיו על המושב הקדמי. ריח רע של צואה, הבחור לא יודע מה לעשות, איך להתפטר מהריח הדוחה הזה.
  • סיפור אחרון, נהג מונית ששכח את שקית העופות שקנה בסופרמרקט במטען האחורי כל השבת. אתם יכולים לדמיין לעצמכם את עוצמת ריח סירחון שיצא לו בראשון משם.

תעודות הסמכה - איך להוציא ריח רע מהרכב

איך להוציא ריח רע מהרכב - עם מכונת עשן

איך להוציא ריח רע מהרכב

איך להוציא ריח רע מהרכב - איך זה עובד?

ישנן שיטות שונות איך להוציא ריח רע מהרכב:

  • לרסס מנטרל ריחות : יש לנו תרסיס, סקנק אודור קונטרול, המגיע אלינו מארה"ב. תרסיס זה חייב לבוא במגע עם האזור המייצר את הריח הרע. הביצוע קל ופשוט, מרססים את החומר על המקום ומאפשרים לו להתייבש באופן טבעי. התכשיר בעל ריח חזק של מנטה ומנטרל את מקור הריח הרע. 
  • לערפל חומר מנטרל ריחות ברכב: כאשר לא יודעים להצביע על מקור הריח הרע כמו ריח של סיגריות, ריח של עובש או ריח רע באופן כללי, משתמשים מערפל, מכשיר מיוחד שייצר עשן ערפל בתוך הרכב ומדליקים את מערכת המזגן. חלקיקי החומר מגיעים לכל מקום אפשרי ברכב ומנטרלים את מקור הריח. 
  • מיישם אוזון – מכשיר המייצר חלקיקי אוזון בתוך הרכב. חלקיקים אלו מנטרלים את מקור הריח הרע אחת ולתמיד. 
0
    סל הקניות
    סל הקניות ריקחזרה לחנות
    רוצים שנחזור אליכם ?
    תשאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם