איך לנקות את הספה?

הימים קצרים והמלאכה מרובה ומי בכלל זוכר שצריך לנקות את הספה?

אתם אלופים לאומיים בלשטוף את הרצפה ומתקתקים הר כלים בדקה, מחטאים בצורה מושלמת את הכיריים ותותחים בלשפוך כלור ואקונומיקה בשירותים.

אבל את הספה עם יד על הלב, רובנו מזניחים.

המקום הפורה ביותר בבית לצבירת אבק ולכלוך הוא גם המקום שאתם הכי פחות מתייחסים אליו, כל עוד הוא רק "נראה נקי". אז מתי תדעו שהגיע הזמן לבצע ניקוי ספות באופן יסודי?

אמנם כשפסח מתקרב זו סיבה טובה כשלעצמה לבצע שלל מטלות שמתבצעות רק אחת לשנה, החל מקרצוף המסילות של חלון המרפסת ועד הסרת האבק מהמדפים העליונים, אך ספה היא רהיט שמצריך תחזוקה קבועה יותר, שבועית ברוב המקרים.

ואם אתם לא עושים זאת, כנראה שאת הכתמים השונים שלה כבר לא תצליחו לנקות לבד ותצטרכו לפנות לעזרת המומחים לניקוי ספות.

5 סימנים שיצביעו לכם איך לנקות את הספה

התחושה האישית

אתם חשים לא ממש בנוח לשבת עליה יותר ומרגישים שהיא נשחקה וזקוקה לריענון עיצובי. האירוח שלכם בדרך כלל מתנצל כשזה קשור בה ובסוף יום העבודה אתם שמים לב שהיא כבר לא זוהרת ונוצצת כפי שהתאהבתם בה כשנפגשתם לראשונה בחנות הרהיטים.

הריח

ניחוח לא נעים שעולה מהספה הוא עניין די נפוץ בתחום תחזוקת הספות המקצועי וריחות לא נעימים עלולים לדבוק בספה גם אם לא היה בקרבתה ריח חזק. חשוב לזכור שספה היא רהיט שאנחנו באים איתו בהרבה מגע, מתיישבים, נשכבים (לפעמים עם בגדי עבודה) וחלקנו גם אוכלים עליו או מרשים לחיות המחמד להשתמש בו (חלקן גם לא בדיוק מבקשות רשות לפני שהן עושות זאת) ועל כן מדובר בקולטן ריחות שבשלב מסוים כבר לא ניתן לפספס.

הבריאות

לא מעט מדובר בעידן הגלובלי על המודעות לבריאות ומערכת החיסון בעולם המערבי. הספה הביתית נוטה לצבור אבק רב ולכלוך כמו חול, עובש, או פטריות שלא מטיבים עם אף בן אנוש, גם אם הוא לא חולה בדרך כלל. אם אתם מרגישים שהתקופה אחרונה לוותה במחלות או סתם משהו שנראה כמו התקררות רגילה ובלתי חולפת – כדאי להתחיל לטהר את הספה.

הכתמים

נו בסדר. הילדים השובבים לוקחים אליה את הטוסט וגם נוגעים בה עם ידיים שומניות, המיץ נשפך לפעמים והסליים מוציא אתכם מדעתכם. זה עדיין לא אומר שאתם צריכים לסבול מהמצב ואם תעבירו את הספה ניקוי תקופתי, היא תמשיך ללוות אתכם עוד תקופת זמן ארוכה.

הנזקים

הספה שקועה, הכריות איבדו מצורתן המקורית והחתול שוב שרט את הספה. אתם מרגישים שאתם חושקים בספה חדשה ולקפח מהר ככל האפשר את חיי הנוכחית, אבל מדובר כמובן בהוצאה די יקרה ואי אפשר להוציא אותה לפועל בתכנונים מעכשיו לעכשיו. אלא אם באמת יש לכם אפשרות להיכנס לזה בלי לייצר חור עצום בכיס.

איך לנקות את הספה

איך לנקות את הספה - הסיבות להזמנת חברה לניקוי ותיקון ספות

אז מה עושים כדי לנקות ולתקן את הספה? איך מעניקים לה מראה זוהר וחדש? איך ניתן להסיר כתם שכל תקווה לנקות עבדה? בדיוק לשם כך הוקמו חברות רבות לניקוי ותיקון ספות המבטיחות שהספה שלכם תיראה בסיום הטיפול כמו חדשה.

חברה לניקוי ספות משתמשת בחומרים וגם חומר לניקוי ספות וחיטוי שאינם קיימים בשוק חומרי הניקוי הרגיל ויכולה תוך זמן קצר להסיר כל כתם אפשרי וגם להשתמש בחומר דוחה כתמים כדי לתת לה להמשיך ולשגשג עוד זמן רב.

הסיבה שלא תמצאו את חומרי הניקיון הללו על מדפי הסופר וחברות הפארם היא מפני שכל דגם, סוג ומרקם של הספה יוצר באופן שונה. הרכיבים שמהם יוצרה הספה יכולים להיות שונים ומגוונים כמו למשל:

פוליאסטר, בד כותנה או עור הפוך ולכל אחד מהם טכניקות ניקוי יסודיות שלא יתאימו לאחרות.

אז למה שלא תשתמשו בתכשיר ייעודי?

מפני שגם לחומרים אלה יש נטייה להשתנות מספה לספה וחומר שמתאים לכותנה 100% למשל, לא יתאים לספה עם 65% כותנה שכוללת גם רכיבים נוספים. באותו אופן עור הפוך (זמש) מסוג בופאלו, לא בהכרח מגיב באופן זהה לתכשיר שמשתמשים בו כדי לנקות ספה מסוג נובוק.

סיבה נוספת להזמין חברה מקצועית לניקוי ותיקון ספות היא מיומנות הניקיון.

ברוב החיפושים אחרי פטנטים להסרת כתמים מהספה תגלו שיש צורך בתנועה עדינה, מהירה, סיבובית, ניגוב, הספגה או שיוף – תלוי ממה עשויה הספה שלכם. כשאתם מזמינים מקצוען שיעשה עבורכם את העבודה, אתם יכולים להיות בטוחים שהוא מדייק את טכניקת הניקוי לפי הוראות היצרן ולא פוגע במרקם העדין או יוצר נזקים נוספים.

מסיבה זו, חשוב שתבדקו את מתן האחריות של החברה וההסמכה שלה. חברה בלתי מיומנת שמגיעה "פשוט לנקות" עלולה להסב תוצאות קטלניות למראה הספה והדבר יגרום לכם בכל מקרה להוצאה כספית משמעותית – בעבור השירות אך בעיקר בעבור רכישת ספה חדשה.

חברת ניקוי ספות יכולה בין היתר למנוע מהספה שלכם להפוך למפגע תברואתי. בעבר לא הייתה כל דרך להימנע מכך והספה הייתה ממשיכה לאסוף אליה מיקרואורגניזמים ומזהמים בקצב מסחרר.

אך כיום יכולה החברה להשתמש במכונה לניקוי ספות הנקראת גם "מכונת יניקה". מכונה זו למעשה מוחדרת (ללא הותרת נזקים כמובן) אל תוך ריפוד הספה ויונקת ממנו את כל מה שנצבר בפנים.

זהו התהליך היחידי שבו ניתן להביא לטיהור מלא של הספה ולכן רצוי להיעזר בשירותיה של חברה המשתמשת בטכנולוגיות החדישות ביותר בארץ ובעולם כמו חברת קלין טק המקצועית.

סוגיה נוספת שתביא אתכם להבנה שהספה זקוקה לטיפול עשרת אלפים היא הנזקים שנצברו בה לאורך שנות קיומה.

ספות עם תפרים עדינים כמו אימפלה או פשתן שמכיל אריגת שתי וערב נוטות לסבול מקצוות פרומים רבים ואילו ספות עור עלולות לסבול מהופעת סדקים או קרעים שפוגעים במראה המבריק והזוהר משמעותית.

אם בביתכם נמצאים בעלי חיים, אתם בוודאי יודעים שהספה שלכם היא בסיכון הרבה יותר גבוה. מכרסום רגלי הספה ועד חידוד השיניים על המסעד, כל הפעלת לחץ של שיניים וציפורניים היא בבחינת אסון לספה.

חברה לתיקון ספות תדע להתמודד היטב עם כל סוג של נזק ומהם הפתרונות הטובים ביותר לתיקון והקניית מראה חדש. באותה נשימה תוכלו גם לחדש את מילוי הריפוד והכריות ששקעו עם הזמן ולתקן אפילו שבר, אם חלילה התגלה כאשם בישיבה הבלתי נוחה שנוטה הצידה.

איך לנקות את הספה

מעבר לטיפול השבועי, כדאי ליישם ניקוי יסודי של שאיבת האבק ופעולות הניקיון השונות בתקופות הבאות:

חילופי עונות

מלווים באבק, פיח ולכלוך. זמן נפלא להיפטר מהמזהמים בהזדמנות הראשונה.

מעברי דירה/ שיפוצים

הספה מתאבקת וזקוקה לאוורור אחרי ששהתה מכוסה או בילתה במחסן אחסון ומשאית ההובלות.

הזמנת אורחים רבים

כדי להטיב עם המראה ולהיפטר מכלל כתמי השתייה והאוכל שבדרך כלל נוצרים תוך כדי האירוח.

תינוק חדש

הבריאות שלו נמצאת בנקודה קריטית וסביר להניח שתשתמשו בה בתקופה זו לא מעט. שאבו, חטאו, נקו, טהרו והזמינו חברה מקצועית עם מכונה לניקוי ספות להשלמת התהליך.

זקוקים לחברה מקצועית שתשדרג את מראה הספה ותהפוך אותה לחדשה מהניילונים?

חברת קלין-טק המקצועית לשירותכם.

הסמכה, מתן אחריות והתחייבות על כל ניקוי ותיקון ומעל 20 שנות ניסיון ורכישת ידע הפכו את החברה למקצועית בתחומה בישראל, המשתמשת בתכשירים האיכותיים ביותר שיעניקו לכל ספה מראה חדש ומושך.

0
    סל הקניות
    סל הקניות ריקחזרה לחנות
    רוצים שנחזור אליכם ?
    תשאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם