ניקוי מזרון מקצועי בבית הלקוח

ניקוי מזרון - טיפים לניקוי וחיטוי מזרנים

כאשר אנו מוזמנים לתת הצעת מחיר לניקוי מקצועי של ניקוי מזרון, כדאי להכיר את שלושת המצבים שבהם לקוחות מבקשים לנקות מזרנים. 

מצב ראשון : ניקוי מזרון ללא כתמים וללא ריחות לוואי, הלקוח מבקש רק לחטא את המזרון ולשטוף אותו למען הרגשה אישית ובכדי לדעת שיכול לישון על מזרון נקי בלילה. 

מצב שני : הלקוח מתלונן על כתמים הקיימים על המזרון, מקורות הכתמים בעיקר מהפרשות גוף כמו : שתן, דם, צואה, זיעה, שומן גוף ועוד כתמים על בסיס חלבון כמו כתמי אוכל ושתייה. 

מצב שלישי : בנוסף לכתמים המופיעים על המזרון, הלקוח מלין גם על ריחות במזרן. ריחות של שתן שיכולים לבוא משתן בני אדם, כלבים או חתולים. 

איך מנקים מזרון קוטון איזי פאודר

תמונות לפני ואחרי לניקוי מזרנים בבית הלקוח

סרטונים כיצד עושים ניקוי מזרון בבית הלקוח

טיפים לניקוי מזרון

  • לאחר ניקוי מזרון אווררו אותו אל מול אור השמש

המשפט כי אור השמש הוא המחטא ביותר איננו קלישאתי, אלא מדובר באמת לאמיתה. הדבר החשוב ביותר בטרם אתם מתחילים לנקות את המזרן הוא להעמיד את המזרן בסמוך לאור השמש ולטפוח על המזרן טפיחות חזקות בכדי להסיר את האבק, ולאחר מכן לתת לו לקבל קצת קרני שמש אשר יכולות גם הן לחטא את החיידקים אשר שוכנים על גבי המזרן.אחד מהטיפים לניקוי מזרנים באופן עצמאי הוא לרכוש מוצרי ניקוי עדינים מאוד, ועל כן מומלץ ליצור קשר עם היצרן ולבדוק מולו מהו חומר הניקוי הטוב ביותר בעבור המזרן שלכם.חשוב לזכור כי מזרנים נוטים לספוג גם לשכבות העמוקות ביותר את חומרי הניקוי, ובמידה ואתם תשתמשו ביותר מדי חומר ניקוי עלול להתפתח במזרן עובש. על כן, בניקוי מזרון השתמשו בחומרי ניקוי אשר אינם מכילים חמצן כמו גם בדקו היטב כי לאחר פעולת הניקוי אתם מייבשים את המזרן לחלוטין.

טיפים לניקוי מזרנים - מנטרל ריח שתן | ניקוי מזרנים בבית הלקוח - ניקוי מזרון

הכנת צפיות נכונות לתוצאות הניקוי עם הלקוח בניקוי מזרון

טיפים לניקוי מזרונים,למעשה, הכנת הצפיות יכול להיות 50% מהדרך להשגת שביעות רצון הלקוח. עלינו לבקש תמונות של המזרן על מנת להעריך בעיני הלקוח את התוצאה הצפויה. ברב המקרים המזרן יהיה נגוע בכתמים חומים כתוצאה משתן, כתמים אדומים כתוצאה מדם, כתמים חומים כהים משתיה כמו : שוקו. ובחלק מהמקרים הכתמים יהיו בגוון כתום, אלו הם כתמים שיש בהם מעורבות של הפרשות גוף מבני אדם הנוטלים תרופות. נהוג להוריד ציפיות של הלקוח, ולתת בפועל תוצאה הטובה יותר מאשר שהבטחנו. לדוגמא: אם אמרנו ללקוח שהתוצאה תהיה שיפור של 60% , נרצה שבפועל התוצאה תהיה שיפור של 80%. לעולם אין להבטיח 100% תוצאה. מדוע? מפני שאם נבטיח 100% לא יהיה לנו עוד מקום לעקוף את ההבטחה שלנו, לא ניתן לתת 110% תוצאה. לכן, כמו שאנו אומרים: אנחנו מעדיפים להיכנס כמו עכבר ולצאת כמו אריה. ישנם מזרנים שיש להם צד אחד לשימוש ולכן ננקה צד אחד של המזרון. ומאידך ישנם מזרנים שקיימת אפשרות לשימוש לשני הצדדים, לכן ניקוי מזרון נצטרך לנקות את שני צדדיו של המזרן. כמובן, מחיר הניקוי יתייחס לניקוי צד אחד או שני הצדדים. 

בדיקה מקדימה של המצב הפיזי של המזרון

לפני תחילת העבודה ,יש לעבור עם הלקוח על המצב הפיזי של המזרון. האם קיימים קרעים? האם קיימת סכנה לקרעים בעת הניקוי? האם יש גלישת צבעים מתווית של המזרן למזרן עצמו? במידה ויש סימני גלישת צבע למזרון, יש להיזהר להרטיב יתר על המידה את התווית על מנת שלא יעבור צבע למזרון. 

קבלו המלצות עלינו ברשתות החברתיות

אופן ניקוי מזרון - 3 שלבים

שלב ראשון ניקוי מזרון – טיפול בכתמים נקודתיים על המזרון

 עוד לפני תחילת הרטבת המזרון. יש לטפל בכל סוג כתם עם מסיר הכתמים המתאים לו. להלן חלק מסוגי הכתמים שעלולים להופיע על המזרון ואופן הטיפול:

ניקוי מזרון וכתמי שתן – אנו נוהגים לכנות כתמים חומים אלו ״ כתמי השחמה״. כתמים אלו הם כתוצאה מפליטות שתן מהעבר. לגיל הכתם יש משמעות לגבי הסיכוי להסירו. ככלל ככל שהכתם ישן יותר, כך הסיכוי להסיר את הכתם נמוך יותר. לכן, חייבים לומר את זה ללקוח עוד לפני הניקוי. נטפל בכתמי ההשחמה עם מוצר המיועד לטפל כתמי  השחמה, בראונינג קורקטור.

כתמי דם – גם כאן יש משמעות לגיל הכתם על מזרון ואם קיים היסטוריית ניסיון הסרת הכתם מצג הלקוח. אם הכתם ישן, כתם הדם נראה אדום כהה והסיכוי שלו לרדת קלוש. אם הלקוח ניסה להסיר את הכתם בעצמו והשתמש במים חמים או בחומר ניקוי כלשהו, סביר להניח שקיבע את הכתם אל תוך הסיב והכתם לא ירד. אופן טיפול בכתמי דם בדרך הקלה והיעילה ביותר היא באמצעות מוצרים על בסיס מי חמצן. מומלץ להשתמש במוצרים אלו בזהירות רבה על הידיים וחלקי גוף אחרים. יש לשים תמיד כפפות ולהימנע מהריח את האדים הנפלטים מחומרים אלו. בנוסף יש להרחיק מוצרים אלו ממקורות אש כמו סיגריות. עדיף לבקש מהלקוחות לא להיות נוכחים בסביבות המזרון בעת השימוש בסוג מוצרים אלו. מוצר מתאים לביצונ זה נקרא לייק אמגיק. לאחר ריסוס החומר על הכתם, הדפ יתחיל לתסוס בצבע לבן ויתחיל אט אט להיעלם. יש לשטוף במים נקיים את המקום בסוף הסרת הכתם ולא להשאיר שאריות מי חמצן על המזרון. 

כתמים צבעוניים אחרים – באופן כללי, אנו תמיד צריכים לחשוש מכתמים צבעוניים כמו: אדומים (יין, צבע, טושים, צבעי מאכל אדומים כמו מיץ פטל או במבה אדומה). כחולים : כתמי דיו, עטים, טושים. בכתמים אלו יש לטפל במסירי כתמים יעודיים כמו ולוטייל סולבנט ופוג. יש להסיר כתמים אלו עוד לפני הרטבה הראשונית של המזרן בפרה ספריי. 

כתמים אחרים שהסיכוי שלהם לרדת קלוש ביותר – ישנם כתמים שמראש הניסיון להסיר אותם הוא צפוי לכשלון. מדוע? ישנם כתמים שעשו כבר נזק לפיגמנט של הצבע של המזרן. במיוחד על מזרנים צבעוניים, כתמים בגוונים שונים יכולים להעיד על נזק בפיגמנט הצבע של הבד ובכלל זה לא לכלוך שאמור לרדת באמצעות ניסיון ניקוי במסיר כתמים. 

להצעת מחיר ניקוי מזרון צור קשר

שלב שני ניקוי מזרון – טיפול בלכלוך הכללי במזרן

על המזרן ישנם סוגי לכלוך נוספים כמו : זיעה, שומן וכתמי אוכל. הדרך לטפל בהם היא על ידי חומרים על בסיס אנזימים המפרקים חלבונים כמו זיעה, שומן גוף וכתמי אוכל. בשלב זה אנחנו נרצה לייצר פעולה הנקראת פרה ספריי( PreSpray ). בשלב זה אנו רוצים לרסס את החומר על גבי המזרן. חומר זה אמור לרכך את הלכלוך. ניתן לרסס את החומר באמצעות מרסס חיצוני או במכונות המתאימות לכך דרך משאבת המים החשמלית בתוך מכונת ההזרקה ויניקה. חומר קלאסי המתאים לפעולה זו הוא "בום". מוצר זה מכיל אנזימים המטפלים בלכלוך החלבוני, בנוסף מכיל תוצרי פירות הדרים ( D-limonne ) המטפל בלכלוך שמקורו בתוצרי נפט כמו : גריז, זפת, אספלט, זפת ולכלוך גריזי אחר. החלק האחרון והחשוב ביותר בתוך הבום הוא החמצן הפעיל. מה שעושה את המוצר שונה מכל מוצר אחר דומה לו בשוק. החמצן הפעיל מפרק מולקולות מקור ריח כמו: ריחות גו, ריחות שתן והפרשות גוף אחרות. בנוסף, החמצן תורם בפירוק כתמי ההשחמה כתוצאה מפליטות שתן. 

לאחר ריסוס החומר על המזרון, יש להמתין כ- 10 עד 15 דקות לאפשר לחומר לעבוד. ניתן לקחת מברשת עדינה, כמו מברשת לריפודים עם סיבי טמפיקו, ולהבריש בעדינות את בד המזרון מבלי לעשות נזק. בשלב זה אתה אמור לראות שרב הכתמים התפוגגו. 

מחירון ניקוי מזרון

  • ניקוי ספות בד 100 ש"ח

    ספת תלת / ספת דו או ספת ריש - המחיר למושב לאדם הנמדד כ- 60 ס"מ.לדוגמא 3+2 נחשב 5 מושבים. יש למדוד את הספה מידית לידית ולחלק ל-60 ס״מ. לדוגמא אם הספה 2.4 מטר, לחלק ל-60 ס״מ, זה 4 מושבים, לפי 100 ש״ח למושב - עלות הניקוי 400 ש״ח

  • ניקוי ספות עור 150 ש"ח

    ספת תלת / ספת דו או ספת ריש - המחיר למושב לאדם 60 ס"מ. לדוגמא 3+2 נחשב 5 מושבים.

  • ניקוי כורסא 150 ש"ח

    ניקוי כורסא רגילה עמרופד במושב + גב ומסעדי הידיים

  • ניקוי כורסת טלויזיה 250 ש"ח

    סגנון אמריקאן קומפורט, כורסת טלויזיה עם ריקלייר

  • ניקוי מזרון זוגי 380 ש"ח

    ניקוי צד אחד, ניקוי כתמים של שתן, חיטוי ובישום המזרון. תוספת לצד נוסף 100 ש"ח.

  • ניקוי מזרון בודד 250 ש"ח

    מזרון בודד של מיטת יחיד

  • ניקוי הדום 80 ש"ח

    הדום יכול להיות עד אורך 1 מטר - מחיר ליחידה

שלב שלישי ניקוי מזרון – שטיפת המזרון

שלב זה כולל את כל מה שקשור באיסוף הלכלוך וחומרי הניקוי מתוך המזרון . מיד לאחר ריסוס הפרה ספריי, יש להכין אל תוך מכונת ההזרקה מים נקיים פושרים( עד 40 מעלות) בטמפרטורת אמבטיה. יש להשתמש בחומר המסייע בהחזרת הגוון הלבן הבוהק המקורי של המזרן מחד, ותיקון ההשחמות, כתמי השתן, הקיימים עדיין על המזרון, תוך כדי מניע של כתמי השחמה חדשים. החומר המתאים לשימוש לשלב זה הוא הכותון EZ. מוצר זה ברמת pH חומצי ועוצר את פעילות האלקלית של הבום. יחס הדילול של המוצר הוא כף על כל 4 ליטרים של מים פושרים. אין להשתמש במים בטמפרטורה גבוהה, כמו במכונות עם יחידת חימום, מאחר והחום מחליש את בד הכותנה ועלול להיווצר קרע על הבד תוך כדי פעולת הניקוי עם ידית הריפודים. יש לעבוד לאט ולפי מקטעים מסודרים. ריבוע ליד ריבוע. לעבוד מסודר מצד אחד לצד שני או מלמעלה למטה. לא לדלג על חלקים. 

איך עושים ניקוי מזרון שיש בו ריח של שתן

ישנם מזרנים בנוסף להיותם מלוכלכים בכתמים ולכלוך כללי, יש בהם ריח של פיפי. ניקוי מזרון בריח חייב להתבצע באמצעות תוסף מנטרל ריחות שתן (סקאנק אאוט). מנטרל ריח השתן חייב לבוא במגע עם אזור של השתן. מאחר ובניקוי מזרון אנו מתעסקים בעיקר עם החלק העליון של המזרון ולא מגיעים ממש עמוק אל תחתית המזרון אין להבטיח ללקוח הסרת מוחלטת של הריח. ניתן להבטיח שינוי. תלוי כמובן במשך הזמן שהריח יושב בתוך המזרון. ככל שהריח ותיק ועתיק בתוך המזרון, כך יהיה קשה יותר להתפטר מהריח במלואו. מה שגורם לריח של שתן הוא האורינה הנמצא בתוך השתן. ברב המקרים אפשר להבטיח שיפור של כ-80% ברמת הריח. 

ניקוי מזרנים בגבעת זאב - ניקוי מזרנים בפסגת זאב -ניקוי מזרנים בשכונת רמות

ניקוי מזרון בבית הלקוח ושיטות ייבוש

לאחר סיום ניקוי מזרנים בבית הלקוח, לעיתים גם שני צדדיו, יש לאפשר למזרון להתייבש בתנאים אלו :

  1. עדיף לייבש את המזרון בעמידה במידה וזה מתאפשר . 
  2. מומלץ להעמיד את המזרון מול השמש. אור השמש מעולה לחלקיקי החמצן לבצע עבודה יעילה יותר. 
  3. חשוב לשאוב את יתרת הנוזלים היטב מהמזרון, אחרת בייבוש בעמידה הנוזלים יכולים לגלוש לחלק התחתון של המזרון ועלולים ליצור השחמה בעקבות הצטברות גדולה של מים באותו אזור. 
  4. במקרים שהמזרון צריך להתייבש על המיטה, יש לפתוח חלונות ולאפשר כניסה ויציאה של אוויר לתוך חלל החדר. במקרים שאין חלונות בחדר, יש להדליק מזגן ולשים אותו על קירור 16 מעלות. 

לבסוף, לא לשכוח לעדכן את הלקוח שהתוצאה הסופית תהיה רק לאחר הייבוש המוחלט של המזרון. חומר השטיפה, כותון EZ, ממשיך לעבוד תוך כדי הייבוש. 

ניקוי מזרון - בין לקוחותינו :

מידע מקצועי נוסף
0
    סל הקניות
    סל הקניות ריקחזרה לחנות
    רוצים שנחזור אליכם ?
    תשאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם