לומדים איך לנקות ספות ושטיחים

לומדים איך לנקות ספות וריפודים

איציק אוז'לבו - קלינטק

שלום לך,

אני איציק אוז'לבו, בעל חברת קלינטק, המתמחה בניקוי שטיחים וריפודים משנת 1999.

  • במהלך השנים הייתי מעורב בתהליכים שונים בתחום כמו : ניקוי שטיחים וריפודים בבתי מלון בישראל בתחזוקה קבוע בערך כ-10 שנים, ניקוי שטיחים במשרדים ממשלתיים, אוניברסיטאות, מוזיאונים, משרדי עורכי דין, לקוחות פרטיים וכו'.
  • עשיתי תפקידים שונים : מכירת שטיחים מקיר לקיר ושטיחים סלוניים בחנויות שטיחים מגיל 21, ולאחר מכן הייתי מנהל סיטונאות ארצי של חברת "שטיחי וינטר". הייתי אחראי על שיווק שטיחים מקיר לקיר ושטיחים סלוניים כמעט לכל החנויות השטיחים בישראל, וזה עד גיל 29.
  • כיום,לאחר התמחויות רבות ולימודים אל תוך עומק המקצוע כמו: לימודי טקסטיל באוניברסיטת "שנקר", תואר שני MBA במנהל עסקים, והתמחויות שונות בעולם לניקוי ותיקון מוצרי עור( אנגליה, ספרד, איטליה, ארה"ב) אני כאן להעניק לך את כל הידע הדרוש על מנת להצליח בעסק שלך כמנקה שטיחים וריפודים. 

 

מה שונה בין קלינטק לכל חברה אחרת ליבוא חומרי ניקוי?

  • השוני העיקרי בין קלינטק לבין מתחרותיה היא לא במוצרי הניקוי דווקא, אלא בידע והניסיון שצברתי במשך השנים ועד היום, ובכל מה שאתה עתיד לעבור במקצוע הזה. אני הוא היחידי בתחום הבא "מהשטח" ומכיר כמעט כל סיטואציה שאתה יכול להיתקל בה בשטח, כי הייתי שם. אחרים אולי יידעו להציע לך חומרי ניקוי כאלו ואחרים במחירים כאלו ואחרים, אבל לאף אחד לא יהיה לו את הניסיון שנצבר ב-10 האצבעות ומעל 19 שנה כמנקה שטיחים וריפודים. 

 

יוצאים לדרך יחד?

אז, אם אתה מוכן לצאת לדרך איתי, ואתה נעול על המטרה, להצליח בכל מחיר, למרות העלויות והירידות שיהיו כמו בכל תהליך גדילה, אני כאן לתת לך 100% תמיכה. ואיך התמיכה הזו באה לידי ביטוי? 

  • תמיכה טלפונית – מאחר ואת הניסיון תצבור מעבודה לעבודה, אני כאן בכדי לחסוך לך את הטעויות והנזקים שאתה עלול לעשות ללקוח שלך בדרך להצלחה, ועל טעויות משלמים בחיים. אתה תעשה טעויות כי אי אפשר להימנע מכך, אבל לפחות המחיר יהיה מאוד נמוך, ואם בכלל, כשאני מאחורייך. אתה תשלח אליי לווטסאפ תמונות של הספות או כל פריט שאתה אמור לנקות ואני אענה לך ואתן לך הנחיות על סוג החומרים ושיטת הניקוי שתנקה אותו ביעילות. 
  • הדרכות מעשיות – מידי תקופה אנו עושים הדרכות מעשיות במשרדינו שבראשון לציון. במהלך ההדרכות אתה תשאל שאלות, תקבל ידע חשוב ותלמד צעד בצעד איך לעשות את הדברים. והכי חשוב, תכיר חברים חדשים למקצוע. 
  • חומרי ניקוי הטובים בעולם במחירים טובים – אני מנסה תמיד להיות אטרקטיבי יותר מהמתחרים שלי, בודק על בסיס קבוע עם הספקים שאנו מייצגים בישראל איך אפשר להשתפר יותר ויותר. 
  • פורום פייסבוק סגור ללקוחות קלינטק – ישנם תנאים מאוד ברורים להשתתף בפורום קלינטק. אחד מהם הוא להיות לקוח של קלינטק. בפורום זה תוכל לשאול ולהכיר את קהילת מנקי הספות בישראל, להציע למכירה ציוד משומש או לנסות לקנות ציוד יד שניה. הכל ברוח טובה. 

 

מתחילים - צעד ראשון - איך מנקים ספה מבד

על מנת להבין איך מתבצע ניקוי ספות בצורה נכונה, אני מסביר בסרטון זה במיוחד עבורך, צעד בצעד איך לנקות את הספה מבד. במקרה זה מדובר בבד אלקנטרה, סינטתי, אבל רב הספות מאוד דומות בתהליך הניקוי שלהן. לכן, צפה בסרטון ומכאן נעבור לצעד שני ...

שלב בשלב איך לנקות ספות מבד עם פייטר

צעד שני - איך מנקים מזרון בבית הלקוח

אחד הדברים שתרצה לעשות בעסק שלך זה להגביר את כמות המכירות אצל אותה לקוחה. תרצה לנצל במקסימום את הפוטנציאל השירותים שאתה מעניק מול לקוחותיך. אחד הפריטים הנדרשים ביותר לניקוי זה תחום המזרונים. צפה בסרטון זה ונמשיך לצעד שלישי...

שלב בשלב איך לנקות מזרן עם פייטר

צעד שלישי - איך מנקים מושבי רכב

שלב בשלב איך לנקות מושבי רכב עם פייטר

אתה יכול לבחור בין שני מסלולים:

  • האחד לקנות את הידע והניסיון שלי באמצעות הסרטונים שהוא ניתן לך חינם.
  • לנסות לעבוד בשיטת ניסוי וטעיה. ללמוד מכל טעות שתעשה בדרך.

הדרך הראשונה קצרה ובטוחה יותר לכיוון ההצלחה, הדרך השניה היא ארוכה ומלאה ביסורים של טעויות ותשלום יקר ללקוחות עבור פיצוי הנזק שגרמת לרהיט. אני מציע לך בחום להירשם כמנוי לערוץ היוטיוב שלי ולצפות בכל סרטון העולה באופן תדיר לערוץ. 

הירשם לקבוצה שלנו בפייסבוק

ערוץ יוטיוב עם כל השיעורים

מחירון מוצרים

חומרי ניקוי מומלצים לתחילת העבודה:

1
    סל הקניות
    רוצים שנחזור אליכם ?
    תשאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם