טיפים לניקוי שטיח

על מנת שתוכלו להיות בטוחים שאתם מנקים את השטיח שלכם בצורה היסודית ביותר, המומחים של חברת קלין טק בתחום ניקוי שטיחים מציגים את הטיפים החשובים ביותר שכל אחד צריך להכיר.

מעבר מהיר אל

ניקוי שטיחים – פעולה מורכבת אשר יש לשים אליה דגש רב

אין כל ספק כי פעולה של ניקוי שטיח היא פעולה מורכבת אשר בגינה נדרש לא רק ידע, אלא גם מקצועיות רבה. הסיבה לכך היא שהשטיח בבית או במשרד נוטה לספוח אליו לא מעט חיידקים, כמו גם את קרדית האבק.

מדובר בחיידקים אשר עלולים להזיק באופן ממשי לבריאות, כמו גם לגרום לבעיות חמורות ביותר בעבור אלו אשר סובלים ממחלות לב, סכרת כמו גם אלרגיות, והם מסוכנים גם כאשר יש בבית בע"ח או תינוקות.

על כן, הדרך הטובה ביותר שבה תוכלו לדאוג לכך שהשטיח יהיה ללא חיידקים כמו גם אבק היא ע"י ניקוי יסודי אחת לשבוע, באמצעות כלי ניקוי מתקדמים.

המומחים של חברת קלין טק, החברה המובילה כיום בתחום ניקוי שטיחים מציגים לכם כעת את הטיפים החשובים ביותר שכל אחד צריך להכיר, וזאת על מנת שתוכלו להיות בטוחים כי אתם מנקים את השטיח שלכם בצורה הטובה ביותר.

בין לקוחותינו :

5 טיפים לניקוי שטיחים

  • אבחון מדויק של השטיח

על מנת שתוכלו להתחיל בפעולה של ניקוי ראשית חשוב להתקשר עם החברה ממנה רכשתם את השטיח ולבדוק ממה הוא עשוי.

למעשה, כפי שמסבירים בחברת קלין טק היום ישנם עשרות סוגים של ריפודים שונים, כאשר לכל ריפוד יש את חומר הניקוי המותאם לו.

פיתוח של מוצרי ניקוי התקדם מאוד בעשורים האחרונים ועל כן כיום ניתן למצוא ברשתות הפארם כמו גם הסופרים לא מעט מוצרים לטובת ניקוי שטיחים, כאשר כאמור לכל שטיח יש את החומר המתאים לו. על כן, בחנו היטב את סוג השטיח והתאימו לו בהתבסס על המענה אותו קיבלתם מהחברה את חומרי הניקוי המתאימים ביותר.

  • רכישת מוצרי ניקוי

ניקוי שטיחים מיטבי כולל שימוש במגוון רחב של מוצרי ניקוי אשר יכולים להסיר את הכתמים החזקים ביותר, כמו גם להסיר את החיידקים והאבק ואף לשמש אתכם בכדי להעניק לשטיח מראה מצוחצח ונקי מאי פעם.

על כן, מומלץ מאוד להיכנס לרשת האינטרנט כמו גם לשוחח עם חברים ובני משפחה ולבדוק מי הן החנויות אשר מוכרות את המוצרים האיכותיים ביותר, כאשר חשוב לשים לב כי כיום רוב מוצרי הניקוי הם ידידותיים לסביבה ואינם מזיקים. בנוסף, חשוב שעל חומר הניקוי יצוין באופן ברור כי הוא מתאים לצורך ניקוי שטיחים, כמו גם לוודא כי חומר הניקוי הוא בעל תו תקן ישראלי.

במידה ואתם רוכשים מוצרי ניקוי בחו"ל, מומלץ לבדוק היטב כי החומרים אכן מתאים לסוג השטיח, כמו גם לאחסן את החומרים במקום שהוא מרוחק מפעוטות אשר יכולים בטעות לבלוע את חומרי הניקוי השונים.

  • שימוש בשואב עוצמתי

על מנת להתחיל בפעולה של הניקוי חשוב מאוד שיהיה ברשותכם שואב עוצמתי אשר יכול לשאוב את כל האבק כמו גם החיידקים בטרם מתחילים עם השימוש בחומרי הניקוי.

למעשה, הדרך הטובה ביותר בה תוכלו לנקות את השטיח שלכם באופן יסודי היא ע"י לקיחה של השואב יחד עם ראש עדין יחסית ולאחר מכן לכסות את כל הפינות של השטיח, כאשר מומלץ לבצע את הפעולה בעדינות יתרה. הסיבה לכך היא שבלא מעט פעמיים ניתן להגיע למצב בו אתם שורטים את השטיח, ועל כן הנזק אשר ייגרם הוא משמעותי.

  • אורר של השטיח אל מול אור השמש

מומלץ לקחת את השטיח ולהציב אותו בסמוך לאור השמש, ולטפוח בצורה אגרסיבית עליו באמצעות מטאטא בכדי להסיר את כל האבק אשר מצטבר עליו, כמו גם לתת לשמש לחטא את השטיח מפני חיידקים כמו גם אבק אשר הצטבר עליו עם הזמן.

יחד עם זאת, חשוב לזכור כי על מנת לטפל בשטיח כמו שצריך מומלץ גם לבדוק האם ישנם פרמים אשר נוצרו עם הזמן, ולבדוק אפשרות לתפור או להדביק אותם.

חשוב לזכור כי במידה ואכן התגלו פגמים כאלו, יש להתקשר באופן מידי עם חברה מקצועית לתחום אשר תדע לטפל בשטיח ולהשיב לו את המראה הישן, גם אם נדמה לכם כי מדובר במקרה אבוד.

ככה או ככה, ישנה חשיבות רבה לאורר של השטיח מדי שבוע ובדיקה כי אכן כל האבק הוסר, וכי אין קרעים אשר מצויים בחלקים החיצונים או הפנימים אשר עלולים לגרום לנראות ישנה ובלויה, גם בעבור שטיחים שנרכשו זה עתה.

  • התקשרות עם חברה מקצועית

כאמור, מומלץ לבצע ניקוי שטיחים יסודי אחת לשבוע, ואילו אחת לתקופה להתקשר עם חברה מקצועית לניקוי שטיחים אשר יכולה להעניק לכם ניקוי יסודי כמו גם חיטוי של השטיח בצורה הטובה והמקצועית ביותר, כל זאת לאור העובדה כי חברות מקצועיות ומובילות בתחומן כמו חברת קלין טק משתמשות בחומרים ייחודים אשר נמכרים באופן בלעדי, כמו גם באמצעי ניקוי מתקדמים וחזקים עוד יותר.

למעשה, באמצעות חברה מקצועית כמו קלין טק תוכלו להיות בטוחים כי אתם בידיים הטובות ביותר, כל זאת בזכות צוות מיומן ומקצועי אשר יעניק לכם את המענה הטוב ביותר המותאם לצרכים שלכם, כמו גם הצעת מחיר אטרקטיבית אשר תואמת בדיוק את התקציב אותו קבעתם מראש לצורך ניקוי שטיחים מקצועי.

לפרטים נוספים ניתן להשאיר פרטים ביצירת הקשר או במספר 073-7055305 ובכך תוכלו להיות בטוחים כי השטיח שלכם בבית יקבל את הטיפול הטוב והמקצועי ביותר בישראל, כפי שיעידו מאות הלקוחות המרוצים של החברה אשר קיבלו שירות של ניקוי שטיחים מקצועי עד הבית באמצעות צוות מיומן ואדיב.

מידע מקצועי נוסף
0
    סל הקניות
    סל הקניות ריקחזרה לחנות
    רוצים שנחזור אליכם ?
    תשאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם