חידוש סלון מעור

חידוש סלון עור בבית הלקוח - מה זה כולל?

חידוש סלון עור - בין לקוחותינו :

חידוש סלון מעור - תיקון תפרים פרומים

חידוש סלון עור כולל בתוכו משתנים שונים. בין היתר תיקון תפרים פרומים. התיקון נעשה בבית הלקוח מבלי להוציא את הסלון מהבית . תפירה אמנותית ידנית נעשית בצורה אסתית ולא רואים חוט התפירה. על מנת לשבל הצעת מחיר לתיקון תפרים פרומים יש לשלוח אלינו תמונות לווטסאם שלנו.

חידוש סלון מעור, ניקוי וצביעת סלונים מעור

בסלון עור מצטברים סוגים שונים של לכלוך יחד עם הזמן, יחד עם השימוש. לכלוך זה בעקרו עשוי משומן גוף, זיעה ולכלוך ממקורות מזון שונים, כמו שמנים ושומנים. על מנת להחזיר את העור לצב רענן, נקי וכיף לשבת עליו אנו נרצה לעשות חידוש סלון עור באמצעות ניקוי. צפו בסרטונים מטה ותראו כיצד עושים ניקוי ספות עור בצורה מקצועית ומבלי לעשות נזק לשכבת הצבע או לשכבת ההגנה, הלקה של העור. 

תעודות הסמכה - חידוש סלון מעור​

האם מחדש הספות מעור שתבחר נחשב מומחה? דרוש תעודות הסמכה ואחריות לפני הזמנת השירות!

חידוש סלון מעור נושא בתוכו מרכיבים שונים. מרכיבים אלו משתנים מסלון לסלון. בין הנושאים העיקריים בנושא חידוש סלון מעור: מילוי מושבים שוקעים, תפירת תפרים פרומים, צביעת העור, תיקון קרעים וסדקים, מילוי וניפוח משענות גב.ניקוי יסודי לספות, תיקון שלדה שבורה, החלפת ביטנה קרועה . 

צור קשר להצעת מחיר
ליפני ואחרי טיפול יסודי ביותר
תיקון תפרים פרומים
חידוש סלון מעור בצורה מושלמת

ניקוי ספות עור מקצועי זה קלינטק

שלא בדומה לניקוי ספות בד, ניקוי ספות עור דורש מומחיות הרבה יותר גדולה. למרות שניקוי ספות מעור נראה די פשוט לעין, קל מאוד לעשות נזק בלתי הפיך ויביא להוצאות לא בטלות על מנת לתקן את הבעיה. חברת קלינטק מוסמכים לניקוי ותיקון מעור ממדינות מובילות בעולם כמו : איטליה, ארה"ב , ספרד ואנגליה. יש לנו תעודות הסמכה ויקנו לך שקט נפשי וכספי על מנת לשמור על רכושך שהשקעת בו כסף רב.

חברת קלינטק יבואנית בלעדית של חומרי ניקוי לניקוי סלונים מעור. החומרים מיובאים מארה"ב ומאיטליה וניתן לקבל את התוצאה הטובה ביותר מבלי לעשות נזק לעור. החומרים על בסיס אנזימי ומפרקים ביעילות לכלוך על בסיס שומן גוף, זיעה, פיח מהאוויר ושאר לכלוכים על העור.

חידוש סלון מעור | חידוש ספות

חידוש סלון עור - חומרים לעשה זאת בעצמך - ניקוי ותחזוקה

מידע מקצועי נוסף
1
    סל הקניות
    רוצים שנחזור אליכם ?
    תשאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם