איך מנקים ספות מבד | ניקוי ספה

איך מנקים ספות מבד - אתגר פשוט וקל

להלן שיטת ניקוי ספות בד קלה ופשוטה. אז איך מנקים ספות מבד – יש לרסס, להבריש עם מברשת מתאימה את הלכלוך ולבסוף לנגב את הלכלוך עם מגבת כותנה לבנה. באופן כללי, מומלץ לנקות את הספות שלכם אחת לשנתיים שלוש באמצעות חברת ניקוי ספות מקצועית שבמהלך הניקוי יישטפו את הספות באופן יסודי מכל סוג של לכלוך כמו זיעה, שומן גוף וכתמים. ישנה אפשרות שתנקה את הספה בעצמך או שתזמין אתנו לנקות לך את הספות אצלך בבית. מה שבטוח בשני המקרים נהיה איתך יד ביד עד שנשיג את התוצאה הרצויה. חברת קלינטק היא הותיקה בתחום משנת 1999. צור אתנו קשר, שלח לנו תמונות בווטסאפ ונראה לך איך מנקים ספות מבד. 

תוכן עניינים
יבואני רהיטים בישראל ממליצים עלינו:

סרטון הדרכה איך מנקים ספה מבד עשה זאת בעצמך

כדאי לדעת שבספה ישנם שלושה סוגי ללכלוך : 

לכלוך על בסיס מוצק – כזה שאינו מתפרק בשטיפה במים. חול, אבק, שערות וכו'. כדאי לשאוב את הספה עם שואב אבק יבש על בסיס שבועי מכל הלכלוך על בסיס זה.

פתרון: יש לשאוב את הספה בשואב אבק יבש על בסיס שבועי, אחת לשבוע.

כתמים נקודתיים – אלו הם אותם כתמים שמקורם מאוכל ושתייה על הספה. הדרך היעילה ביותר להיפטר מהכתמים האלו היא על ידי חומר לניקוי ספות בד

פתרון: יש לנקות את הלכלוך מסוג זה עם תכשיר רב עצמתי, פרוטאין ספוטר, מסיר חלבונים. חומר לניקוי ספות בד זה יסיר ביעילות את כל הכתמים על בסיס חלבון מבלי לעשות נזק לספה.

לכלוך שמקורו מזיעה ושומן גוף. 

פתרון: כדאי לנקות את הספות מבד אחד לשנתיים. באמצעות חברת ניקוי ספות מקצועית יהיה ניתן להחזיר הספות למצבן המקורי, הנוצץ והרענן. הניקוי יתבצע באמצעות דטרגנטים על בסיס אנזימי ויפרק את אותם הלכלוכים שמצטברים על הספה במשך שנים. 

ניקוי ספות בד במבצע - איך מנקים ספות מבד

תמונות מעבודות בשטח - ניקוי ספות מבד

איך מנקים ספות מבד - שלושת התנאים ההכרחיים לקבלת תוצאות בניקוי ספות

כאשר נשאלת השאלה איך מנקים ספות מבד, יש לקחת בחשבון שלושה תנאים הכרחיים שחייבים להתקיים בכל תהליך ניקוי. בספות יש מקורות לכלוך שונים. מקורות על בסיס חלבוני כמו: זיעה, שומן גוף, כתמי אוכל ושתיה. אז איך בכל זאת יודעם לטפל בכל סוג לכלוך? להלן הטיפים לטיפול בכל סוג לכלוך . ראשית שלושת התנאים ההכרחיים לקבלת ניקוי ספות יעיל: 

איך מנקים ספות מבדתנאי ראשון חומר ממיס – כמו שאנו משתמשים בסבון לידיים ושמפו לחפיפת הראש, כך גם לניקוי ספות אנו בוחרים ממיס על בסיס אנזים. אנו מנקים את הספה עם ממיס עוצמתי המכיל : אנזים, דה לימונין(לפירוק לכלוך מתוצרי נפט) וחמצן פעיל. תרומת החמצן תורם בניטרול ריחות, פירוק כתמים יעיל יותר ובוהק לבד בעת הניקוי. 

תנאי שני – פעולה מכנית – כאן הכוונה היא להברשת הבד. על ידי שימוש במברשת מיוחדת, מסיבי טמפיקו, סיבים אלו עדינים מספיק על מנת לא לעשות נזק לבד בעת ההברשה .

איך מנקים ספות מבד – תנאי שלישי – שטיפת הבד  – בשלב זה הבד עובר שטיפה אמצעות מכונה לניקוי ספות, מכונת הזרקה ויניקה. המכונה מזריקה מים נקיים ואידך שואבת את כל יתרת הנוזלים בתוך הבד ומותירה את הבד במינימום נוזלים, כך שהבד יכול להתייבש תוך שעות ספורות. חשוב לציין שיש להשתמש בחומר מיוחד בתוך מי השטיפה. חומר הגורם לריכוך הבד, לבישום ומגע קטיפתי. 

שיתופי פעולה עם יבואני הרהיטים בישראל

כל הכלים הדרושים איך מנקים ספה מבד והופכים למקצוען אמיתי בניקוי ספות

לפני שמתחילים! לכל מי שעתיד להיכנס ולעסוק בתחום ניקוי ספות ושטיחים, אני מלמד ומורה דרך על פי העקרונות שאני למדתי ממורים שהיו לי בדרך. אני מכוון, שכל מי שיעבור תחת ההדרכה שלי, יגדל להיות בעל מקצוע הגאה בעיסוקו, שיפרנס את בני משפחתו בכבוד ויהיה משרת זולת בכישורים שירכוש אצלי. לכן, הסרטון הראשון שמוצג בדף זה, עוד לפני שניגשים ללמוד את התחום מכיל את כללי הברזל להצלחה בכלל ובתחום זה בפרט. אז אנא, הקדש את מלוא תשומת ליבך למסר שאני מעביר לך וכולי תקווה שתיצמד לכללים אלו לאורך הדרך. בהצלחה!!!

איך מנקים ספה מבד - חבילת החומרים הדרושים להתחלה

איך מנקים ספה מבד שש דרכים להסבת השאיפה לזהב

1. קבע במוחך את הסכום הכסף המדויק שאתה שואף להשיג.
2. קבע במדויק את מה שאתה מתכוון לתת תמורת הכסף שאתה שואף אליו." אין במציאות משהו תמורת לא כלום".
3. קבע מועד מוגדר שבו אתה מתעד להיות בעל הכסף שאתה שואף אליו.
4. תכנן תכנית מוגדרת למימוש שאיפתך, והתחל מיד להוציא את התכנית הזאת מן הכוח אל הפועל, בין שאתה מוכן לכך, בין שאינך מוכן עדיין.
5. כתוב הצהרה ברורה ותמציתית של סכום הכסף שבכוונתך להשיג, נקוב בפרק זמן שאתה מקצה להשגתו, רשום מה יש בדעתך לתת תמורת הכסף, ותאר בבירור את התכנית שבאמצעותה יש כוונתך לצבור את הסכום הנדון.
6.קרא את הצהרתך הכתובה בקול פעמיים ביום, פעם אחת לפני שתשכב לישון בלילה , ופעם אחת לאחר שתתעורר משנתך בבוקר. בשעת הקריאה- ראה בעיני רוחך, חוש את עצמך והאמן שהכסף כבר נמצא ברשותך.

צעדים אלה אינם דורשים " עבודת פרך". הם אינם דורשים שום הקרבה. אין הם דורשים שתהיה מגוחך, או חסיד-שוטה. מימושם אינו דורש השכלה רבה. אולם היישום המוצלח של ששת הצעדים הללו דורש מידה מספקת של דמיון, המאפשר לאדם לראות ולהבין כי אי-אפשר להפקיד את צבירת הכסף בידי המקרה, הגורל או המזל. צריך להבין שכל מי שצבר ממון עתק, השקיע בתחילה כמות גדולה של חלומות, תקוות, כיסופים, שאיפות ותכנון- לפני שהתעשר.

כדאי שתדע, כבר בשלב זה, שלעולם לא תוכל לצבור ממון רב, אלא אם תוכל לדרבן את עצמך אל הלהט המלובן של שאיפה יוקדת לכסף, ולהאמין באמת שתשיג את הכסף.

איך מנקים ספה מבד - מהו מקצועיות ?

ניתן לתאר את זה כך: אדם שגאה מאוד בעבודתו, ובאופן תדיר נאבק לעשות את עבודתו על הצד הטוב ביותר בלי כל קשר לתמורה. מקצועיות מתפתחת תוך כדי סבלנות ואימון. על ידי פיתוח גישות חיוביות, מיומנויות ויכולות.

תכונות של מקצוען אמיתי

אמינות : כל כך חשוב ללקוחותיך כשאתה מופיע בזמן שקבעת. לעמוד בלוח הזמנים שקבעת. לחזור מיד או בהזדמנות הכי קרובה לטפל בחוסר רצון של הלקוח מהעבודה שלך.

הופעה ייצוגית והיגיינה  אישית

אם אתה רוצה שיראו אותך כמקצוען, אתה חייב להתלבש, להתנהג ולהישמע אחד כזה. בדוק את הופעתך וההיגיינה האישית שלך עכשיו! היום כשאתה מגיע הביתה בדוק מה אתה יכול לשפר בתחומים אלו. בגדי העבודה שאתה לובש חייבים לעבור כביסה וניקוי באופן תדיר. אם לא תלבש בגדים כל יום בגד שלאחר כביסה, הגוף ידיף ריחות לא נעימים של זיעה ושומן גוף.מדי עבודה עם השם שלך או שם החברה או איגוד שאתה שייך אליו יכול לתרום לתדמיתך כמקצוען.

גישה חיובית לחיים

תחשוב חיובי. תהיה חיובי. אפילו שהדברים לא הולכים כמתוכנן. אם תרגיש טוב כלפי עצמך, הרגשה זו מוקרנת לאחרים ומשפיעה עליהם. אם אתה לכך שקמת על הצד ההפוך מהמיטה, תעשה מאמץ תודעתי לחזור חזרה ולקום על רגל ימין מהמיטה, אתה לא תאמין שאכן זה יכול לקרות ותפיק מכך את כל התועלת במשך היום. גישה חיובית לא רק שתעשה אותך אדם טוב יותר אלא גם זה ישפיע על כל מגע שתבוא עם בני אדם באותו היום, נסה אתה זה!

אהיה אחראי

מקצוענים אמתיים תמיד עומדים מאחורי עבודתם ומאחורי מילתם. כאשר אתה מתחייב בעל פה או בכתב, הצמד לזה.

ביטחון עצמי

ידע וניסיון בונים ביטחון עצמי, ומבטיחים לך את היכולת לעשות עבודה טובה. ביטחון עצמי חשוב לבניית הגישה החיובית של עצמך.

תהיה גאה בעבודתך

זה יקנה לך סיפוק אישי שהעבודה נעשית כמו שצריך. כמות ואיכות אינם תמיד הולכים יד ביד. העלות הגבוהה ביותר שיש לנו בתעשייה זו היא זמן. אתה חייב לפתח את האיכות הדרושה, ולהקצות לה את הזמן הדרוש על מנת להשיג עבודה עם שביעות רצון.

אמין והגון

לרב אתה תעבוד ללא פיקוח עליך ועם גישה לאזורים רבים. אתה חייב להיות אמין והגון. למנקה לא הגון תהיה קריירה קצרה בתחום זה ולעולם לא יהיה מקצוען.

איך לנקות ספות מבד

איך לנקות ספות מבד בעצמך יכול להיות משימה מאתגרת, אך עדיין אפשרית. 

הנה מדריך פשוט איך לנקות ספות בד בבית: 

1. שאיבה יבשה: התחל בשאיבה ישבה עם שואב אבק בכדי להסיר אבק, שערות, חול וכל חומר אבקתי אחר. 

אתה יכול להשתמש במטלית או במברשת שטוחה בכדי לעזור להסרת האבק. 

2. הסרת כריות נשלפות: אם יש לך מושבי גב ומושבי ישיבה נשלפים, הסר אותם מהספה ונקה אותם בנפרד. 

3. ניקוי כתום או כתמים קיימים בספה: אם יש כתמים על הספה, עדיף לנסות להסיר אותם כמה שיותר מהר, בטרם יהפכו להיות קבועים. השתמש במגבת לבנה מכותנה עם מים קרים ותנגב בקלות כדי להסיר כתמים. 

אם יש כתמים קשים יותר, ייתכן שיהיה עליך להשתמש בחומר לניקוי ספות בד מקצועי כמו פרוטאין ספוטר. לכל שימוש בכל חומר אחר, בדוק את הוראות ספציפיות יצרן של הספה. 

 

איך לנקות ספות מבד בניקוי כללי: לניקוי הכללי של הספה, בדוק בין חברות הניקוי ספות את החברה הניראת לך המקצועית והטובה ביותר עבורך. היצע גדול ורחב, חשוב לעשות שיעורי בית טובים ולבדוק המלצות. 

ייבוש אם החלטתם לנקות את הריפוד של הספות במכונת הכביסה שלכם, יש לעבוד לפי התווית שיש על ההבד של הספה והוראות היצרן. תהליך הייבוש הוא קריטי, ייבוש לא תקין עלול לגרום להתכווצויות של הבד, אם אנו מדברים על ייבוש לאחר ניקוי ספות מבד באמצעות חברת ניקוי ספות זמן הייבוש הינו בין 12-24 שעות. 

איך לנקות ריחות לוואי מספות מבד: ישנם מקרים שעולה ריח לא נעים מהספה בעת הישיבה עליה. ריח של שומן גוף, או ריח של אבק. על מנת להתפטר מריחות אלו ישנו צורך להשתמש במנטרל ריחות או במבשם . לחברת קלינטק מבשמים מקצועיים המנטריל את ריחות הרעים מהספה ומשרה ריח של ניחוחות פרחים. 

מומלץ לציין בפני נציג החברה את נושא ריחות הלוואי על מנת להוסיף את התוסף המתאים לתהליך הניקוי. 

איך לנקות ספות מבד ובאיזה תדירות : תדירות ניקוי יסודי לספות מבד תלויה באופן השימוש הספות ביום יום. אם אנחנו מדברים על בית יחסית שקט ללא ילדים קטנים, המחזור לניקוי חוזר הוא אחת לשנתיים, אם הבית מלא בתנועה ושימוש מאסיבי על הספות, עם מעורבות של אכילה על הספות, ילדים קטנים שאוכלים על הספה או חיות בית הנשכבים על הספה , מחזור הניקוי הופך להיות אחת לשנה. בכל אופן נציגי חברת קלינטק תמיד ישמחו לענות לכל שאלה שלכם, אל תהססו ליצור אתנו קשר בווטסאם ולשלוח לנו תמונה ונשמח לתת עצות איך לנקות ספות מבד.

חומר לניקוי ספה בד - איך לנקות ספה מבד - איך מנקים ספה מבד

איך מנקים ספה מבד

ניקוי ספות בד אימפלה
ניקוי ספות בד - אימפלה לבן
איך לנקות כסאות בד אימפלה לבן

איך מנקים ספות מעור

איך מנקים ספות מעור נאפה בהיר
סוגי עיבוד עורות בתחום הספות

איך מנקים מזרנים ומושבי רכב

איך מנקים מזרן עם לייק אמג'יק
איך מנקים מושבי רכב מבד

איך מנקים שטיחים סלוניים בבית הלקוח

איך מנקים שטיח סלוני צמר בבית הלקוח

ציוד וחומרים מקצועיים

מידע מקצועי נוסף
1
    סל הקניות
    רוצים שנחזור אליכם ?
    תשאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם