איך להקים עסק מצליח לניקוי ספות ושטיחים

איך להקים עסק מצליח לניקוי ספות ושטיחים

כן, אם אתה צופה בסרטון הזה כעת, יכול להיות שעלו בך המחשבות והרצונות לעסוק בתחום הזה. בתור מי שעבר את המסלול הזה מלפני יותר מ-20 שנה, יכול להיות שתעבור בשבילים דומים לזה שעברתי, אני מקווה שאוכל להעניק לך מהניסיון שלי ולהיות לך מורה נבוכים למסלול המרגש הזה. 

על רכבת ההרים הזאת של סיפור החיים שלי, ידעתי הרבה רגעים של עליות ומורדות. ובכל נתיב הרגשתי כמו בסרט: רגעים של אושר, רגעים של פחד, רגעים של סיפוק, רגעים של חיבוק, רגעים של לימוד, רגעים של שמחה, רגעים של תסכול, ולעיתים רגעים קשים מנשוא.

הרצון כשלעצמו אינו מביא עושר. אולם השאיפה הבוערת לעושר, יחד עם הלוך–רוח שהופך לדיבוק, לאובססיה, ואחר-כך תכנון דרכים מוגדרת ואמצעים להשגת העושר, ודבקות בתוכניות הללו בהתמדה שאינה מכירה בכישלון- זו הדרך להתעשרות.

כדאי שתדע, כבר בשלב זה, שלעולם לא תוכל לצבור ממון רב, אלא אם תוכל לדרבן את עצמך אל הלהט המלובן של שאיפה יוקדת לכסף, ולהאמין באמת שתשיג את הכסף.

איך בונים עסק מצליח?

מצד אחד, הדרך הזו של חיפוש המסלול להצלחה, והמחויבות לפרנסת המשפחה, ולדעת שיש לך יקרים בבית שאתה כל כך אוהב, והם מחכים שתביא להם את כל מה שנדרש להם. ומצד שני, אתה מאבד את העצמי שלך לתוך זה. אפילו אין לך את זמן לשאול – "איפה אני בכל הסרט הזה?" ומתי יוצא לך לחשוב עלייך? ומי בכלל נותן לך את הביטחון ואת ההבטחה, שהכל יסתדר וכאילו שזה בידיים שלך.אז הנה כלל מספר אחד להצלחה לעסק מצליח לניקוי ספות מעור ובד. כלל פשוט, הכי פשוט! כלל שמיישר כל עקום, כלל שהופך פחד לדחף, כלל שלוקח את השנאה לאהבה, והופך כל חשש לתקווה.

שים את בורא עולם תמיד במקום ראשון !!! כן, אני חוזר – שים את בורא עולם תמיד במקום הראשון !!!

אתה יודע מה, אל תאמין לי. לך תבדוק. תבדוק מי מפרנס את כל הכדור האדיר הזה.

תבדוק מי מביא את הארוחה עד לפיו של החתול, שמחפש את מנת האוכל בפח הזבל עכשיו. תבדוק מי מוריד את הגשם. מי מגדל את העצים, מי מפריח את הפרחים, מי משקה את השדות, מי ממלא הימים ומזרים את הנחלים. תבדוק מי מסובב את הרוחות, תבדוק מי יוצר קו בין הים ליבשה, תבדוק מי עושה יום ולילה.תבדוק מה יש בכוחך בכלל להשפיע על העולם הזה? תבדוק איפה אתה שולט ואיפה אתה נשלט? אם יתברר לך שאתה לא שולט כמעט על כלום, אני לא אופתע. כי מה כבר אני בחרתי? איפה להיוולד? מתי? לאיזה הורים? מה תכונות הגוף שלי? מה צבע העור שלי? מה תכונות האופי שלי? כן, לא בחרתי כלום. פשוט הדברים התגלגלו ככה. ואף לרגע אחד לא עצרתי לשאול " איך התגלגלתי לנקודה זו. האם זה היה סתם מקריות של אירוע רודף אירוע או שיש כאן איזו ״מחשבת על״ שמכוונת לכל אחד ואחד את חוט החיים שלו ומצייר לו חיים שלמים."ועכשיו כשאני בנקודה הזו של החיים שלי, ואני חושב להיכנס לתחום הזה של ניקוי ספות ושטיחים. אם זה ברור לי שבורא עולם הביא אותי לנקודה הזו, אז אני חייב להבין את השיטה להצלחה על הכדור המרחף הזה שאני עליו. כן, יש איתי יותר משבעה מיליארד אנשים על הכדור הזה. איך אני יכול להימנע מכאבים וייסורים במשך החיים ולחיות בעיקר באושר ושמחה? האם יש קשר בין האושר האישי שלי – לקשר שלי עם שאר בני האדם בעולם הזה? אז כן. בורא העולם שם את כולנו יחד כאן באותו הכדור עם צרות ובעיות של קיום ורצון לחיות חיים מאושרים. בוא ואגלה לך את זה כבר בהתחלה שיהיה לכולנו יותר קל.

עסק מצליח
איך להקים עסק מצליח

 " אם באת לתחום הזה של ניקוי ספות כדי לעשות סיבוב קל של כסף מהיר",  חבל – אל תיכנס מראש. חבל על ההשקעה בזמן, בציוד וחומרים. כי בעולם הזה ״ אין ארוחות חינם״ . צריך לעבוד קשה כדי לבנות עסק מצליח. ועסק מצליח, זה קודם כל לקוחות חוזרים. ולקוחות חוזרים זה לקוחות מרוצים. לקוחות מרוצים זה לקוחות שמצפים לקבל שירות איכותי במחיר הוגן. להגיד לך את זה בקצרה – אם לא באת ״ לעשות אהבה״ עם לקוחותיך בעסק הזה , העסק שלך לא ישרוד ימים של ירידות וזמנים קשים. מהי אהבה? כן, אהבה היא תכונת הבורא, תכונת העליון, תכונת הנותן. לא תכונת המקבל! אם באת לעסק הזה, כדי לתת יותר תמורה הולמת ללקוחות שלך, שבא לידי ביטוי במתן שירות איכותי, והנגזרת לזה היא חינוך האישי שלך על בסיס יומיומי להיות מקצוען, להיות טוב יותר, ללמוד טוב יותר, לחקור ולדעת טוב יותר, להתנסות טוב יותר, והכל לטובת מטרה אחת – "אהבת הלקוח", שזה שווה לאהבת אדם, שזה שווה – לתכונת הבורא – אז אם זו הסיבה שבאת לפתוח עסק, אז בהחלט יש לך מקום טוב בנבחרת המנצחים במקצוע הזה.  אז הנה הנוסחה שלא לימדו אותי בתחילת דרכי, לא היה אף אחד שיספר את מה שאני מגלה לך עכשיו. הייתי חייב לחפש בעצמי את הכללים הנסתרים האלה בטבע. ושאלתי : "למה השקרנים והרמאים נראים מצליחים ומאושרים לכאורה?" "האם גם אני צריך לרמות, לשקר ולגנוב על מנת להצליח?".כשיש אמונה בעליון, בבורא העולם, אין צורך לשקר, לגנוב ולרמות. כי זה מנוגד לכללי הטבע, הטבע הוא חוק האהבה והנתינה, כן שם האושר. אז כשאני עובד הפוך לכללי הטבע אני פשוט לא מקבל את השפע במלואו. ההיפך, הכל נעלם לי מהידיים במהירות – כלא היה, כאילו צינורות השפע היו סתומים, וכלום לא זורם.אתה רואה את כל הקברים מאחוריי? רק לחשוב שבכל קבר כזה קבור אדם שחי  עם חיים שלמים כמו שלי ושלך. עבודה, משפחה, חובות, משכנתא, ילדים, טיולים ומה לא. אנשים שידעו עליות וירידות בדיוק כמוני וכמוך.לחלקם היה כמות כסף כה רב שלא ידעו לספור בעצמם, ואילו חלקם חיו מהיד לפה. אבל מה שהיה משותף לכל אחד ואחד מהם "שאף אחד מהם לא לקח איתו אפילו אגורה אחת שחוקה אחת לקבר". המצרים ניסו לקחת איתם לקבר, אבל הם נשדדו!  אז חבר יקר, תעבוד בשביל הכסף, אבל על תמליך אותו עליך, תמליך את בורא עולם עליך שקובע לכל אחד ואחד מאתנו את כמות הימים הספורים להיותינו אורחים כאן. כל בוקר תודה לבורא עולם שנתן לך עוד 24 שעות של הזדמנות לתקן את מה שנשבר בך.

עסק מצליח לניקוי ספות 2 | איך מנקים ספה מבד
עסק מצליח לניקוי ספות 3 - ניקוי סלונים
עסק מצליח לניקוי ספות - ניקוי סלונים מבד

שלב שני – מטרות ויעדים

"סוף מעשה במחשבה תחילה". כל מסע מתחיל עם מטרה, כל בניין מתחיל מתכנון ומחשבה. לפני היציאה לשטח – לעבודה, שב עם עצמך. כתוב באופן ברור את המטרות והיעדים שבגללן אתה רוצה להקים עסק כזה. המטרות צריכות להיות כתובות, ברורות, מדידות בכל נקודת זמן וברי השגה.

ועכשיו לפי המטרות שהגדרת לעצמך

תחליט על גודל ההשקעה – בציוד, בחומרים, ברכב. לפי האסטרטגיה שהחלטת, כך תרכוש את הציוד המתאים להשגת מטרותיך לטווח הקצר והארוך.

שלב שלישי – רשויות

פתיחת תיק ברשויות החוק, במע"מ, מס הכנסה, ביטוח לאומי. להסדיר את כל הניירת שצריך על מנת לעבוד באופן חוקי ובראש שקט.

שלב רביעי – קידום העסק

תטפל בכל מה שקשור לקידום העסק שלך על מנת להביא את המסר שלך לכל לקוח פוטנציאלי. שים את החזון של העסק שלך ואת ״ למה?״ שלך בכל מגע שלך עם הלקוח הפוטנציאלי. למה קמת בבוקר? למה הקמת את העסק? למה אתה עושה מה שאתה עושה? ולמה אתה בכלל קיים? לחשוב על הסלון כמרכיב מרכזי בחייו של הלקוח.

האמן לי, היצמד ל״למה״ שלך בכל הכוח, בכל תא בגוף. זה ויראלי, זה עובר דרך התת מודע ללקוח. הוא מרגיש אותך. מרגיש ונושם אותך יותר ממה שאתה בכלל מודע לזה. תן לו את הרגשת הבטן – שאתה זה המקצוען המתאים ביותר לטפל בספות שלו. שאצלך הוא מרגיש בטוח, שהוא יכול להשאיר את הרהיטים היקרים שלו לידיים המקצועיות שלך. 

תבוא אליו עם הציוד הכי טוב, תבוא עם חומרי הניקוי הכי טובים שיעשו את העבודה בשבילו. והכי חשוב תבוא עם הדאגה והאהבה הכי גדולה בשבילו. כאילו ששלחו אותך אליו מהשמיים לטפל בספות והרהיטים שלו. וזכור תמיד! שבורא העולם מסדר לאדם את כל המצבים, כולל את המצב הזה שאתה נמצא בבית הלקוח עכשיו. תן ללקוח יחס ושירות של בן מלך!

ואז – השמיים נפתחים, שמחה והילולא בשמיים, אין אושר גדול מזה אחי היקר – אין! אל דאגה, התשלום כבר מגיע, הלקוח כבר מוציא את הארנק ומשלם לך באהבה והערכה גדולה אחי.

כן, זה "העסק" אחי, זה "עסק" מצליח. ועכשיו הלקוח הזה יעשה הכל על מנת להחזיר לך טוב. ידבר על זה עם הסביבה שלו, עם חברים, המשפחה, העבודה . רק ידברו איתו על ניקוי ספות, והנה ערוץ הפרסום הכי חזק שלך מדבר, הלקוח. הוא מדבר בפייסבוק של קלינטק, הוא מדבר בסעודת ערב שישי עם המשפחה. ומה היה פה? פשוט! "אהבה אחי". כבר אמרנו,  אהבה – זה תכונת העליון, תכונת הבורא.

אז עם הנוסחה הזו אין מקום לכישלון כאן, רק הצלחה. שים את כל האחריות על כתפי הבורא, תעשה מה שמוטל עליך, זה מספיק. לא תבין איך הדברים מתגלגלים מעצמם, אתה תרגיש כמו שחקן על במה שאין לו שליטה לא על התשריט ולא על הבימוי.

אני מקווה שהצלחתי להסביר כמה שיכולתי בבירור את סודות ההצלחה לעסק מצליח .תשאל אותי כל שאלה שאתה לא מבין, זה התפקיד שלי. כי שמו אותי כדי לתת לך את השירות הכי טוב.

אז עלה והצלח אח יקר!

הירשם עכשיו לקורס ניקוי ספות מבד ומעור

להרשמה לקורס ניקוי ספות מקצועי
הירשם עכשיו

עסק מצליח - הנושאים הנלמדים

קורס לניקוי ספות כולל תיאוריה ופרקטיקה מעשית

  • ניקוי ספות בד
  • ניקוי ספות עור
  • זיהוי סוגי עיבוד עורות והבנת תהליכי הניקוי 
  • זיהוי הרכב בדים – מקורות הסיבים. סיבים טבעיים: כותנה, פשתן, צמר מול סיבים סנטתיים: ניילון, פוליאסטר, אוליפין וכו'. 
  • סוגי עיבוד בדים : סטן, קטיפה, קורדרוי, ג'קארד וכו'. 
  • תורת הצבעים והקשר שלהם לכתמים על אריגים. 
  • שיטות צביעת בדים
  • תיאורית הניקיון – סוגי לכלוך ומקורם והתאמת חומרי הניקוי המתאימים לפירוקם.
  • סוגי חומרי ניקוי – דטרגנטים, סולבנטים, פעילי שטח, אנזימים… 
  • סוגי כתמים ומקורם והדרך להסרת כתמים.
  • בטיחות בעבודה
  • סוגי מסירי כתמים ותפקידם.
  • נטרול ריחות מספות, מזרנים, שטיחים – ריחות שתן, צואה, קיא וכל סירחון אחר. 
  • ניקוי מזרנים והסרת כתמי שתן, דם, זיעה ושומן גוף.
  • ניקוי וילונות בבית הלקוח. 
  • איך להפוך כל סוג של אריג או שטיח למוגן בפני כתמים. 
0
    סל הקניות
    סל הקניות ריקחזרה לחנות
    רוצים שנחזור אליכם ?
    תשאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם