קורס לניקוי ספות מבד ומעור – קורס פרונטלי

1,490

קורס לניקוי ספות מבד ומעור – קורס פרונטלי

תיאור

קורס לניקוי ספות מבד ומעור

שלום חברים, בעולם הדינמי של היום כשהכל משתנה וזז כל כך מהר, יוצא שאנחנו חייבים להתאים את עצמנו לסביבה. זה לא סוד, שמצטרפים מנקי ספות לתחום בכל חודש, חלקם הגדול לא מצליח לשרוד את השנים הראשונות בעסק הזה ויוצא מהתחום. 

אז מה עושה את ההבדל בין זה שמצליח להקים עסק משגשג עם מאגר לקוחות חוזרים ורווחיות גבוה לבין זה שבקושי סוגר את החודש ובסוף גם את סוגר הבסטה  שלו אחרי תקופה קצרה?

התשובה היא – התמדה ושאיפה למקצוענות. בתוך זה אפשר להכניס כמעט כל מה שקשור לאיכות ושירות לטווח הארוך. אני שואל-אדם שפותח עסק ניקוי ספות, מה יש לו להציע חוץ ממחיר זול? ומחיר, זה הדבר הכי קל לשבור אותו, ואם המתחרה מוריד במחיר? אז בעצם לא משאיר למנקה הספות הצעיר שום יתרון יחסי. 

אני מציע לבוא ממקום הרבה יותר יציב, מתוחכם ורציני מול המתחרים שלנו. כלי הנשק הגדול ביותר של מנקה הספות זה הידע והניסיון שלו. ככל שתדע יותר לפתור בעיות בשטח, כך תמנע מנזקים ותצליח לדרוש יותר תמורה עבור עבודתך, ובכך תצבור יותר לקוחות מרוצים. 

ידע רוכשים וצוברים עם הזמן. בארצות מפותחות בעולם ישנם קורסים שבמהלכם רוכשים ידע משמעותי שלא ניתן לרכוש תוך כדי העבודה ויש צורך להשתתף בסדנה. 

קלינטק אקדמי, היא סדנת לימודים שתכין אותך להיות מקצוען. 

מעבר לכך שתלמד נושאים כמו: זיהוי בדים, שיטות לניקוי סוגי ריפודים, טכניקות להסרת כתמים, זיהוי וניקוי ריפודי עור, תקבל תעודת הסמכה מטעם קלינטק אקדמי. תעודה זו מיד תקנה לך הטבה כחבר במועדון לקוחות של קלינטק. התעודה תהיה עוד כלי עבורך לבדל את עצמך מכל האחרים שלא בדרך זו. רק מי שהוסמך יוכל להשתמש בלוגו של קלינטק אקדמי לכל צרכי הפרסום הדיגיטלי והמודפס שלו. תוכל להגיד ללקוחותיך שאתה שונה מאחרים בכך שאתה בעל תעודת הסמכה למקצוע. וכמובן להדפיס את הלוגו על כרטיס הביקור שלך, להציג אותו באתר האינטרנט שלך, בפייסבוק ואף על השילוט ברכב שלך. 

יותר מזה, כל מי שיהיה שייך למועדון קלינטק אקאדמי, יהיה זכאי להנות מהנחה קבועה של עד 10% על מוצרי קלינטק בכל קנייה, וכן להנות ממבצעים שיפורסמו מידי פעם. מי שלא יהיה חבר מועדון ולא עבר את הקורס, לא יהיה זכאי להטבות אלו. 

הקורס יהיה בשלושה מפגשים של 5 שעות בכל מפגש. אני אפרסם מידי פעם את מועדי הקורסים באתר שלנו. כמות המשתתפים מוגבל ל- 10  אנשים למפגש לקורס, לכן כדאי להירשם וכבר לשריין מקום. עלות הקורס 1200 ש"ח בתוספת מע"מ. 

אם אתם שואלים אותי מהי ההשקעה הטובה ביותר שהייתי משקיע בו? הייתי משקיע בפיתוח העצמי שלי, כי הנכס הגדול ביותר שיש לי הוא אני עצמי. ההוצאה עבור הקרוס היא מזערית ביחס למה שאתה הולך להוציא מהידע שתרכוש

בין אם אתה חדש בתחום ובין אם אתה די ותיק, תמיד כדאי לחזור לשולחן הלימודים ולרענן את החומר, תמיד טוב להיזכר בחומר. זה כמו לקחת את הגוף לחדר כושר ולא לתת לו להתנוון. 

אז זהו חברים, אני מאמין בשינוי שאנחנו, יחד, יכולים לעשות לטובת כולנו בתחום. השינוי לא יבוא מבחוץ אלא מכל אחד ואחד מאתנו לרצות להשתנות. כי כשאנחנו נשתנה אז גם ייראו אותנו אחרת ויעריכו אותנו יותר.

אני מאמין שהשינוי יבוא מתוך ההבדל שנציג ללקוחותנו שאנחנו שונים מאחרים. מאלו שדורשים מחירים זולים ומבזים את המקצוע בשירות ירוד. מאלו שנכנסים לבית הלקוח ללא ידע ולוקחים סיכון גדול כשגובים מחיר זול מול סיכון ממשי לעשות נזק לספה ולסביבה.

אני מאמין שמקצוע ניקוי ספות עדיין בחיתוליו ולא מיצא את הפוטנציאל שלו במלואו, רק תחשבו שבכל בית בישראל יש ספה מבד או מעור שבאיזשהו שלב דורש ניקוי ותחזוקה, איזה פוטנציאל מעולה יש לתחום הזה. 

מה שמפתיע שלקוחות מוכנים לשלם עבור חווית שירות איכותית. וחווית שירות יודעים לתת רק אחוז קטן בין בעלי המקצוע, ולאן אתה משייך את עצמך? זה בא לידי ביטוי בכל מה שתיגע בו: בנראות של הביגוד שלך, בנראות של הרכב שלך, בנראות של הציוד שלך ובוודאי ובוודאי במה שאתה מוציא מהפה – הידע שלך. 

אני מקווה שהייתי מספיק ברור בכדי להסביר שידע הוא כח, וכח בא לידי ביטוי בסופו של דבר ביתרון יחסי שלך על המתחרים שלך, אז בוא ללמוד את המקצוע הזה מלמטה ונבנה יחד קבוצה של בעלי מקצוע איכותים לתחום.  

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “קורס לניקוי ספות מבד ומעור – קורס פרונטלי”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    סל הקניות
    סל הקניות ריקחזרה לחנות
    רוצים שנחזור אליכם ?
    תשאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם